2021-04-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
Om Haval kör i en Lamborghini om mindre än 3 år, och bor i fet villa, samtidigt som einar är död, vad säger du då?

Jag är säker på att flera kommer rappa om flashbackhatarna, det är ju du som näthatar, kanske för du är misslyckad och avundsjuk?

Hahaha va snackaru om.. haval säger själv i encro att han e helt pank dessutom med en död bror nu och en dotter med pappa i fängelse
Citera
2021-04-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Hahaha va snackaru om.. haval säger själv i encro att han e helt pank dessutom med en död bror nu och en dotter med pappa i fängelse
Nej han chillar på semester och duckar heat från orten, smart, strategiskt. Hans kompisar vet när han kommer ut blir det miljonregnsduschar. Einar kommer få smaka jaffar versionen!

ps. att säga man är pank betyder undvika stash house grab. Tror du de berättar hemliga tillgångar för andra kriminella?

Ryktet går att einar är sugen på att köra en dani j och avrätta alla deltagare i kidnappningen, sedan rappa om det. ps2, ett gäng neandertalare som bandidos är ett skämt för säkerheten, tror folk seriöst på det? Einar behöver synas med en privatarmé från alla krypskyttar i orten. Det är gangsta wars
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-25 kl. 00:42.
Citera
2021-04-25, 00:48
Medlem
Queenofqueenss avatar
Så glad att man är en smart jävla tönt och inte G, som behöver se sig om nacken flera ggr per dag och tror sista stunden är kommen så fort ett knallande ljud hörs.

Ta hand om er killar i orten... Er hjärna räcker till mer bara ni vågar tro på er själva... Ge fan i haschbajset, majjabajjan, Coke, sprit, rööök, spicen ja allt vad som finns där ute... Jag hade aldrig vågat förstöra min hjärna sådär...
Citera
2021-04-25, 01:06
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Jag tror inte vi får veta vem det var som beställde mordet. D går att spekulera men känns långsökt. Jag hade släppt en statement om jag vore Einar. Om han nu är oskyldig.

Håller med dig, man kan gå ut med att man oskyldig om man nu är det.
Citera
2021-04-25, 01:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Nej han chillar på semester och duckar heat från orten, smart, strategiskt. Hans kompisar vet när han kommer ut blir det miljonregnsduschar. Einar kommer få smaka jaffar versionen!

ps. att säga man är pank betyder undvika stash house grab. Tror du de berättar hemliga tillgångar för andra kriminella?

Ryktet går att einar är sugen på att köra en dani j och avrätta alla deltagare i kidnappningen, sedan rappa om det. ps2, ett gäng neandertalare som bandidos är ett skämt för säkerheten, tror folk seriöst på det? Einar behöver synas med en privatarmé från alla krypskyttar i orten. Det är gangsta wars

Vem tror du har mest pengar om 3-4 år när Haval kommer ut? Einar eller Haval?

Om Einar är anstiftare till mordet på D*ra, vilket jag tvekar på, så kommer han göra kaoz med Haval o hans lilla crew.

Pengar e makt i den kriminella världen. Haval har inga cash som han själv säger i encro, samt även bekräftat när han beställde kola av 24k men inte hade råd att betala vid leverans.

Einar har bra med pengar och kommer fortsätta dra in minst 10 mille per år bara från musiken. Tänk då om han börjar investera rätt osv. också.
Citera
2021-04-25, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
ovaxad hjärna
https://www.youtube.com/watch?v=4tGqIjhNa9k

Havals bröder backar honom ute på gatan medans han sitter. De gör minst en mille i månaden som du kan läsa på svt.se själva, efter 12 mån har man 12 millar, mer än einar som skattar 50% av 10. Kan du inte siffrorna? 1 av 100 000 conteinrar genomsöks efter droger, de slutar inte direkt importera för att haval är på semester?

De har investerat i haval och betalar bra varje månad för de har sett hur mycket man kan tjäna på musiken, så väntar bara på han släpps!

Som de säger i videon, "varför sätta pris om jag är volontär", de säger även de är filterlösa, vilket är en refens till flg. Det håller på att slutas upp ganska kraftfulla band mellan gäng, vårby tar över stora områden tex landskrona mm tillsammans med kista plus andra, einar är ensam utomlands, med sina miljoner då och nån ful hashgorilla från bandidos.
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-25 kl. 02:18.
Citera
2021-04-25, 02:50
Medlem
Citat:
Om Haval kör i en Lamborghini om mindre än 3 år, och bor i fet villa, samtidigt som einar är död, vad säger du då?

Jag är säker på att flera kommer rappa om flashbackhatarna, det är ju du som näthatar, kanske för du är misslyckad och avundsjuk?
Flumaren köra Lamborghini och bo i fet villa 😂 tror du på det själv,
Citera
2021-04-25, 04:57
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=4tGqIjhNa9k

Havals bröder backar honom ute på gatan medans han sitter. De gör minst en mille i månaden som du kan läsa på svt.se själva, efter 12 mån har man 12 millar, mer än einar som skattar 50% av 10. Kan du inte siffrorna? 1 av 100 000 conteinrar genomsöks efter droger, de slutar inte direkt importera för att haval är på semester?

De har investerat i haval och betalar bra varje månad för de har sett hur mycket man kan tjäna på musiken, så väntar bara på han släpps!

Som de säger i videon, "varför sätta pris om jag är volontär", de säger även de är filterlösa, vilket är en refens till flg. Det håller på att slutas upp ganska kraftfulla band mellan gäng, vårby tar över stora områden tex landskrona mm tillsammans med kista plus andra, einar är ensam utomlands, med sina miljoner då och nån ful hashgorilla från bandidos.

Du säger de gör en mille i månaden, vilken planet kommer du ifrån. Flumaren kan inte ens betala vid leverans, His broke en fattig parasit
Citera
2021-04-25, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Vem tror du har mest pengar om 3-4 år när Haval kommer ut? Einar eller Haval?

Om Einar är anstiftare till mordet på D*ra, vilket jag tvekar på, så kommer han göra kaoz med Haval o hans lilla crew.

Pengar e makt i den kriminella världen. Haval har inga cash som han själv säger i encro, samt även bekräftat när han beställde kola av 24k men inte hade råd att betala vid leverans.

Einar har bra med pengar och kommer fortsätta dra in minst 10 mille per år bara från musiken. Tänk då om han börjar investera rätt osv. också.

hade du haft någon hjärncell kvar hade du fattat att när det skrevs i encro att haval hade para knas så var det INNAN (notera ordet) han gjorde musik. just nu har han miljontals streams på endast spotify så ja han kan varit broke innan, men definitivt inte längre
Citera
2021-04-25, 07:10
Medlem
MissDecibellas avatar
Har ögnat igenom denna tråden lite sporadiskt då jag har ett intresse för just brott & brottsfall, men utan större entusiasm eftersom det återigen rör sig om kriminella snorungar.

En sak jag inte fattar dock är hur/var/varför Bandidos är inblandade i detta?

Har som sagt läst, men pga den bristfälliga kompetens som råder när det gäller att använda sig utav det svenska språket i trådar som denna (relaterade till just gängskjutningar av nån anledning) så fattar jag fortfarande inte?

Varför bryr sig Bandidos om detta? Är det enbart för pengar?
Citera
2021-04-25, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har ögnat igenom denna tråden lite sporadiskt då jag har ett intresse för just brott & brottsfall, men utan större entusiasm eftersom det återigen rör sig om kriminella snorungar.

En sak jag inte fattar dock är hur/var/varför Bandidos är inblandade i detta?

Har som sagt läst, men pga den bristfälliga kompetens som råder när det gäller att använda sig utav det svenska språket i trådar som denna (relaterade till just gängskjutningar av nån anledning) så fattar jag fortfarande inte?

Varför bryr sig Bandidos om detta? Är det enbart för pengar?

Det enda som finns konkret är att Einar känner _en_ person i bandidos. Resten är ren spekulation.
Citera
2021-04-25, 07:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxxmandolin
Det enda som finns konkret är att Einar känner _en_ person i bandidos. Resten är ren spekulation.

Aha. Överdrift och hittepå då, precis som jag misstänkte.
Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in