Citat:
Ursprungligen postat av
1MohamedAmir
inte oskuld.inte omskuren.
bara ego ego söndercurlad neger hos en svensk sis familj.
gap,skrik,offerkofta,jag,jag,jag,erat fel ni var slavägare.mvh black hoe nardown,shot,the fuck down.
mvh mano
loooooool
Det är såna som du som gör att jag tvekar att hänga här ibland. Jag tycker Nardos är extreeeeemt bortskämd i mycket, speciellt när det kommer till mat m.m.
MEN läs på lite så hade du vetat att 60-80% av den kvinnliga befolkningen i Eritrea är könsstympad. Det är tyvärr vanligt bland kvinnor från dessa länder som dessutom ofta vuxit upp i orten (dvs inte helt integrerade) som låter sina barn bli det. Dessutom har jag läst boken de nämnde och om hon varit med om något liknande är det fruktansvärt.
Det är dessutom ofta en hemsk operation där dessutom klitoris skärs bort. Som kvinna kan jag inte ens tänka mig hur hemskt det är.
Hade hon bara velat ha offerkofta så är det extreeeeemt hemskt olämpligt att antydda något sånt. Och om man tar de saker hon har problem med så är det inte ologiskt att hon varit med om det.
Tycker jag att hon ska vinna pga detta - nej!!! Men jag känner ändå empati för henne.