2021-04-24, 23:28
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu har Tanja sina riskornsstora ögon som hon alltid har när hon är HELT BÖJD (som Dompa hade sagt)
Såg det med. In i bikten med henne! Vatten och knäcke resten av kvällen!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja precis
Lustigt, minns knappt nåt från den?
Var den före 2011/12 säsongerna? (som man ju minns i princip allt ifrån)
Medlem
Mouchinos avatar
Bra Emelie!!!
2021-04-24, 23:29
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Om det är familjens homofobi kanske Dompa och Simon ska ta ett steg tillbaka och sluta krama honom och säga att dom älskar honom. Han säger ju nej så länge dom närmar sig men han har inget emot Maddes tröst just nu.

Precis.
Och Simpas teater har vi alla genomskådat för längesedan.
Medlem
icons avatar
Lilla goj-huvudet som sticker upp i filten..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Bra Emelie!!!
Haha Dompa är så fel ute nu och kommer trigga Emelie som faktiskt har rätt
Medlem
Herregud denna säsongen asså! trodde fan nån födde i gymmet först. Nä skrota denna säsongen, gör om och gör rätt. Kanal 5 kom tillbaka allt är förlåtet, älskar er osv
Medlem
Flor-Idas avatar
Joel ångrar att han outat att han säljer stjärt.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
inte oskuld.inte omskuren.

bara ego ego söndercurlad neger hos en svensk sis familj.

gap,skrik,offerkofta,jag,jag,jag,erat fel ni var slavägare.mvh black hoe nardown,shot,the fuck down.

mvh mano

loooooool

Det är såna som du som gör att jag tvekar att hänga här ibland. Jag tycker Nardos är extreeeeemt bortskämd i mycket, speciellt när det kommer till mat m.m.

MEN läs på lite så hade du vetat att 60-80% av den kvinnliga befolkningen i Eritrea är könsstympad. Det är tyvärr vanligt bland kvinnor från dessa länder som dessutom ofta vuxit upp i orten (dvs inte helt integrerade) som låter sina barn bli det. Dessutom har jag läst boken de nämnde och om hon varit med om något liknande är det fruktansvärt.

Det är dessutom ofta en hemsk operation där dessutom klitoris skärs bort. Som kvinna kan jag inte ens tänka mig hur hemskt det är.

Hade hon bara velat ha offerkofta så är det extreeeeemt hemskt olämpligt att antydda något sånt. Och om man tar de saker hon har problem med så är det inte ologiskt att hon varit med om det.

Tycker jag att hon ska vinna pga detta - nej!!! Men jag känner ändå empati för henne.
2021-04-24, 23:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Herregud denna säsongen asså! trodde fan nån födde i gymmet först. Nä skrota denna säsongen, gör om och gör rätt. Kanal 5 kom tillbaka allt är förlåtet, älskar er osv
Hahahahahahahahha
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag sa ju det angående nardos men då var jag en rassejävel och skulle hålla käften....nej det tänker jag inte.
Tänk då på att nardos är relativt ung och är född i sverige tror jag...men hursomhelst lik förbannat lever dessa medeltidsfasoner kvar och de lyckas skicka döttrar till hemlandet för att bli sönderskurna.Svenska ungar har ju skolhälsovård och ingen jävel reagerar på detta för att de är rädda för att framstå som RASISTER. Och det är ju tamefan sjukt vad vi lyckas stoppa huvudet i sanden men klagar på att inte svenska män inte vab:ar tillräckligt mycket eller nån annan jävla ickefråga.Alla feminazis kan ju ta tag i detta ist jag vill fan veta siffror på hur många sådana här unga tjejer det finns och hur mycket landstingen betalar varje år för att återställa dem.Fängelse straff på släktingar som tillåter detta.

+10000000!!!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Joel ångrar att han outat att han säljer stjärt.
whaaaaaaat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in