2021-04-24, 23:04
Bannlyst
Madde är inte kär i tönten från Lund, hon är bara kåt 🍆💋💦
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Grov planeringsmiss av hobbiten då.
det är väl enligt läkarens ordination minns när de fick drälla runt med sina mediciner själv i huset för några år sen. vid varje party gick norskan jenny som blev ihop med philip in och tog sig en näve extra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Angående könsstympning.. Jag visste att det var vanligt i Somalia, men visste inte att det var vanligt i Eritrea. Läste nyss att 9 av 10 flickor i Eritrea är könsstympade. Blev förvånad.

Visst är det sjukt. Jag mår så illa att kvinnor och helt ärligt flickor som det handlar om ska behöva vara med om detta. Det är vidrigt.🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför måste AD "ALLTID" tränga sig in i samtal mellan andra? Vad är det för något ,jag stör mig så in in norden på hans slingriga orm beteende.

Han är så nyfiken på allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Och Madde undrar varför hon bara får frågor om Adrian? Vad skulle man annars fråga? Jag kan inte komma på något annat angående hennes medverkan i BB, för det är exakt det enda hon pratar om.

Nu erkänner hon också att hennes vänner och familj satte press på henne redan innan hon kom in att Adrian skulle vara en toppenkille för henne. Fast besluten redan innan hon ens SETT honom att han var hennes drömprins. Så det hela var ju rätt skevt redan från start.

Nu ska hon kanske försöka släppa honom igen, eller iaf låta honom ta initiativ. Men det sa hon för många veckor sen också.

...och så kommer han ut och lägger armen om henne.

Tvivlar på att BB skulle släppa igenom frågan alla undrar: Tar hon bara rump-pussar eller ger hon också?
2021-04-24, 23:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tur att de bytte till ett intelligent samtal på utegården ist <3333

Nardos har väl redan langat kontonummer. Har int tänkt på det där med mickarna i andra rummen, får hålla utkik efter det.

Ta en rast från det här Ridne! Kom tillbaka starkare.

Hehe ja.. gör ett nytt försök imorgon ;P Lugnare att bara läsa tråden här för uppdatering.
2021-04-24, 23:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inatt kommer Adrian att göra movet på Madde.... Madde har lapdansat och hånglat och han känenr att han är på väg att tappa greppet om henne. Tonight's the night.

Ja och han känner ett starkt behov av att nu t.ex lyssna av Emelie och Madde. Emelie sa ju strax innan till Madde hon bör skippa AD och att han förtjänar inte en sån fin tjej som Madde är. Visst Emelie kan vara så jävla jobbig men hon är så jävla streetsmart och är ofta rätt i sina spekulationer och det är såklart oerhört obekvämt för de som synas.

Sa Emelie precis att Pedram manipulerar sin Lillasyster (Nardos) ?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Och Madde undrar varför hon bara får frågor om Adrian? Vad skulle man annars fråga? Jag kan inte komma på något annat angående hennes medverkan i BB, för det är exakt det enda hon pratar om.

Nu erkänner hon också att hennes vänner och familj satte press på henne redan innan hon kom in att Adrian skulle vara en toppenkille för henne. Fast besluten redan innan hon ens SETT honom att han var hennes drömprins. Så det hela var ju rätt skevt redan från start.

Nu ska hon kanske försöka släppa honom igen, eller iaf låta honom ta initiativ. Men det sa hon för många veckor sen också.

...och så kommer han ut och lägger armen om henne.

+10000000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Madde är inte kär i tönten från Lund, hon är bara kåt 🍆💋💦

Kåt? Så kåt så hon springer efter någon som visar gång på gång att han är helt ointresserad? Var hon kåt så hade hon lagt sig med Simon då hade hon garanterat fått stock. 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför måste AD "ALLTID" tränga sig in i samtal mellan andra? Vad är det för något ,jag stör mig så in in norden på hans slingriga orm beteende.

tråkig (snäppet efter simon som sover i vanlig ordning), vidrig,dryg? Dör har han makt att orma sig in.. Vad gäller 28kg ficktjuv joel, söker han bara gunst- bögen med mössan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Jag vill att antingen Adrian eller Madde ska åka hem för jag orkar inte höra maddes tjat om situationen. Det andra alternativet är att Madde går all in, hånglar upp honom, klänger sig fast totalt så han tillslut måste säga STOPP!! Hade också varit underhållande

Om Adrian åkte ut och Madde flyttade in i andra sovrummet tror jag hon och Tanja skulle kunna ha riktigt kul ihop.
Medlem
Paladins avatar
Fortfarande kumbaya i huset ikväll? Trots alkohol alltså? Sätter på liven och Emelie tjattrar på....great.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in