2021-04-24, 23:02
Medlem
embargos avatar
Och Madde undrar varför hon bara får frågor om Adrian? Vad skulle man annars fråga? Jag kan inte komma på något annat angående hennes medverkan i BB, för det är exakt det enda hon pratar om.

Nu erkänner hon också att hennes vänner och familj satte press på henne redan innan hon kom in att Adrian skulle vara en toppenkille för henne. Fast besluten redan innan hon ens SETT honom att han var hennes drömprins. Så det hela var ju rätt skevt redan från start.

Nu ska hon kanske försöka släppa honom igen, eller iaf låta honom ta initiativ. Men det sa hon för många veckor sen också.

...och så kommer han ut och lägger armen om henne.
2021-04-24, 23:02
Medlem
Mouchinos avatar
Varför måste AD "ALLTID" tränga sig in i samtal mellan andra? Vad är det för något ,jag stör mig så in in norden på hans slingriga orm beteende.
2021-04-24, 23:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
ja, absolut på riktigt

jag är säkert att det på grund av hans familj

Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror hans albanska muslimska familj ej skulle tillåta det. Joels farsa som är kristen alban sa väl upp kontakten med han när han kom ut.

Har en känsla av att Mergims familj skulle reagera ännu värre så han lär nog aldrig komma ut officiellt.

Tack. Sorgligt om det är så. Måste bli en enorm inre kamp.

Jaja, han får fortsätta den utanför huset på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Blir komedi av det hela
https://gyazo.com/72a7449365b7d6bf395cbc2ccb3b54fd

Men bilden!!! Skrattar så jag tjuter! Tårarna sprutar 😂😂😂
Medlem
Dra där ifrån Adrian din jävla homofil, sabbar ju allt. Va ett bra snack innan, Dumpa Adrian....
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför måste AD "ALLTID" tränga sig in i samtal mellan andra? Vad är det för något ,jag stör mig så in in norden på hans slingriga orm beteende.
+1
Medlem
Jag vill att antingen Adrian eller Madde ska åka hem för jag orkar inte höra maddes tjat om situationen. Det andra alternativet är att Madde går all in, hånglar upp honom, klänger sig fast totalt så han tillslut måste säga STOPP!! Hade också varit underhållande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Yes. Så klart att de följer de som har energin kvar😘👍

Tur att de bytte till ett intelligent samtal på utegården ist <3333

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Helt sjukt... Som jag alltid säger. Varför ger de henne inte millen direkt? De andra får knappt en chans eller kameratid. När man försöker byta kamera så har de sänkt folks mickar så att bara Nardos hörs i rummet ändå haha.. Nej nu får det vara. Blir på dåligt humör av detta :P

Nardos har väl redan langat kontonummer. Har int tänkt på det där med mickarna i andra rummen, får hålla utkik efter det.

Ta en rast från det här Ridne! Kom tillbaka starkare.
2021-04-24, 23:04
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Helt ärligt Adrian hade satt på Nardos om han haft chansen. Killar som Adrian går i gång på eldiga tjejer och inte mesproppar som Madde. Det är dagens sanning 😘

misstänker att han är för lat att gå i gång
Medlem
basiss avatar
Citat:

Inte en 🐍 mera en 🐉
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Vidrig jävel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Ja, i för sig, blir det fest i poolen brukar ju DC hitta dit, så den kamaren kan ju switcha till utegården, men hur jävla svårt kan det vara att lägga till en stream/kamera till i utbudet...

Precis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in