Ok ger liven fem minuter till... Skiftar de inte från Nardos som varit i fokus i ca 40 min nu så blir det att stänga ner igen. Denna favorisering av Nardos går mig på nerverna..
jag skriver om det till bb ca 2-3 gånger i vecka, men 0 ändring som du ser, dem tar bort bara mina meddelande
Vad har du för egna problem? Eller är du bara en vanlig satkärring som ska lägga dig i saker?
Oj, den kändes 🤣🤣🤣 Lägga mig i saker? Har nada problem är lycklig och älskar att analysera människor detta ingår även i min proffesion. Frågar på det. Som sagt Bb är ett psykologiskt spel. 😉
Kollar på massa klipp från förra säsongen. Fan vad förra säsongen var bättre asså. Visst att man klaga på massa då med, men det hände ju massa mer saker och roliga saker. Skumt egentligen att första säsongen är bättre en den andra, man borde ju lärt sig något och göra den andra bättre. Men det är ju TV4 så
ÄLSKAR ATT DC GER SIMON KAMERATID.
Sover gott på stulna pilsner och sprutar sperma sovandes (kalsongskott).
Vaknar upp sist av alla och får "gå till bikten" där medicineringen stor som en frukost ska inmundigas.
Kommer ut och är "skön" de 8 timmar medicinen fungerar, sedan rätt i säng.
MER KAMERA PÅ SIMON!!
"Ni har fem kameror på er" Ni skulle bara veta hur lite ni andra syns. Judith har jag knappt sett på år och dar.
Ah, därför de snackar så mycket om antal kameror. De är avundsjuka att de inte får synas och höras överallt, börjar ifrågasätta om Alex verkligen hade rätt att de fick sin chans hos storebror.
jag skriver om det till bb ca 2-3 gånger i vecka, men 0 ändring som du ser, dem tar bort bara mina meddelande
Det är löjligt och genomskinligt. Egentligen borde man bojkotta skiten när det är riggat för att hon ska vinna skiten. Tanja och Simon vinner aldrig omröstningar i appen längre.. hmm? Tror INTE att Tanja tappat så mycket i popularitet utan det är produktionen som riggar skiten ur siffrorna där också.