Nardos är så jävla kåt på miljonen nu, hon börjar känna att hon kan vinna för hon vinner tittarröstningar.
Hon kommer snart börja berätta massa snyfthistorier om sitt liv för vinna sympatier.
Aldrig hon ska få vinna 👮🏽♀️👮🏽♀️
Och med DC på sin sida får vi kämpa hårt att det blir så. 👍
Ok ger liven fem minuter till... Skiftar de inte från Nardos som varit i fokus i ca 40 min nu så blir det att stänga ner igen. Denna favorisering av Nardos går mig på nerverna..
jag sa ju det angående nardos men då var jag en rassejävel och skulle hålla käften....nej det tänker jag inte.
Tänk då på att nardos är relativt ung och är född i sverige tror jag...men hursomhelst lik förbannat lever dessa medeltidsfasoner kvar och de lyckas skicka döttrar till hemlandet för att bli sönderskurna.Svenska ungar har ju skolhälsovård och ingen jävel reagerar på detta för att de är rädda för att framstå som RASISTER. Och det är ju tamefan sjukt vad vi lyckas stoppa huvudet i sanden men klagar på att inte svenska män inte vab:ar tillräckligt mycket eller nån annan jävla ickefråga.Alla feminazis kan ju ta tag i detta ist jag vill fan veta siffror på hur många sådana här unga tjejer det finns och hur mycket landstingen betalar varje år för att återställa dem.Fängelse straff på släktingar som tillåter detta.