2021-04-24, 20:50
Medlem
Jag tror inte vi får veta vem det var som beställde mordet. D går att spekulera men känns långsökt. Jag hade släppt en statement om jag vore Einar. Om han nu är oskyldig.
Citera
2021-04-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Jag tror inte vi får veta vem det var som beställde mordet. D går att spekulera men känns långsökt. Jag hade släppt en statement om jag vore Einar. Om han nu är oskyldig.
einar la upp en bild på sina klockor etc. efter mordet. pekar inte finger hära ... men håller med om att han kunde gjort bättre. om han nu är oskyldig...
Citera
2021-04-24, 21:03
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Jag tror att den som dödade och de som beställde mordet kommer få smaka på samma medicin, det här kommer att urarta, einar kommer att söka skydd hos Bandidos och Västerort, medans hela den södra sidan kommer att sluta upp och stoppa all transport av droger och vapen, Bandidos kommer till slut att avsluta samarbetet med Einar och co, efter det är det god natt. Kan också ha varit Bandidos som haft fingrarna i det här och beställt några torpeder för att avsluta jobbet.

Allt de här är baserat på egen gissning och jag har ingen medverkan i något av de här.

Einar har redan skydd från folk i Västerås och Bandidos samt fler
Citera
2021-04-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Tills dess han inte har det. Den kriminella världen är snabb. Einar kommer att vara körd. Sorgligt men så är det. Ser ett rejält föräldraansvar i det hela, flummig kulturarbetare med vänsteråsikter.
Citera
2021-04-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz

Vilka i Västerås har han skydd från.
Citera
2021-04-24, 21:31
Medlem
Finns 100 olika teorier i denna tråd
Citera
2021-04-24, 21:44
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvald7
Finns 100 olika teorier i denna tråd

Ja men det finns ett fåtal som är lite mer logiska än andra.
Citera
2021-04-24, 21:48
Medlem
Tro mig Haval vet redan vad han ska g;ra n'r f;rsta millen trillar in. 1. L'gga pris p[ att D;da Einar. 2. Rappa om det.

Den som lyckas med uppdraget att d;da Einar kommer l'tt tj'na 1 milj kr plus. Det kan g[ snabbt som n[n sa.

Det var en f;rlust att sebbe staxx aldrig dog, hoppas inte p[ samma f;r Einar. Skulle inte vilja vara honom just nu, finns säkert bounty på 50 000 kr den som ser han och tipsar!
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-24 kl. 21:52.
Citera
2021-04-24, 21:53
Medlem
Flumaren kunde inte ens betala varorna utan ville ha kredit vilken jävla loser. Skulle flumaren hämnas sin bror. Om det nu är Einar som ligger bakom så ska han jaga Einar och Bandidos ha ha ha
Han är en loser kriminell och pundare.
Tänk själva hur i helvete ska han kunna ge sig på Bandidos 😂
Kanske bättre han gör någonting rätt i livet, skaffar ett jobb och tar hand om dottern men det lär nog inte hända.
Flumaren knarkar ner sig 85% risk
Flumaren hämnas 10 % risk
Flumaren byter liv tar hand om dottern 5%
Citera
2021-04-24, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vkumfrpckdklitoris
Tro mig Haval vet redan vad han ska g;ra n'r f;rsta millen trillar in. 1. L'gga pris p[ att D;da Einar. 2. Rappa om det.

Den som lyckas med uppdraget att d;da Einar kommer l'tt tj'na 1 milj kr plus. Det kan g[ snabbt som n[n sa.

Det var en f;rlust att sebbe staxx aldrig dog, hoppas inte p[ samma f;r Einar. Skulle inte vilja vara honom just nu, finns säkert bounty på 50 000 kr den som ser han och tipsar!
Men flumaren är en fattig lapp hur ska han komma över 1 mille, inte ens att vara kriminell har han lyckats med.
Citera
2021-04-24, 21:56
Medlem
Flumaren har inte lyckats som kriminell
Har inte lyckats som pappa, bara titta vart han är nu.
Han har inte skyddat som familj då Lill flum nu är död
Citera
2021-04-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterstor
Flumaren har inte lyckats som kriminell
Har inte lyckats som pappa, bara titta vart han är nu.
Han har inte skyddat som familj då Lill flum nu är död
Om Haval kör i en Lamborghini om mindre än 3 år, och bor i fet villa, samtidigt som einar är död, vad säger du då?

Jag är säker på att flera kommer rappa om flashbackhatarna, det är ju du som näthatar, kanske för du är misslyckad och avundsjuk?
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-24 kl. 22:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in