2021-04-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Var det ens Ponne som kom på den? (Kul att Katti fick vara med iaf)
Kattis, Tess och Jesper var med i credits. De som är kvar i huset får nog inga stim pengar för den.
2021-04-24, 21:22
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Nä Mergim åker!

+100000
2021-04-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Kattis, Tess och Jesper var med i credits. De som är kvar i huset får nog inga stim pengar för den.

Jaha det såg jag inte, såg bara Katti. Men för mig att Pedram kom på den, fult av ponne isf.
2021-04-24, 21:23
Medlem
embargos avatar
Okej, hybrisen börjar stiga dem lite väl mycket åt huvudet nu.

Simon: Fattar ni vilken grej det där är på utsidan?! Att de har fått PR att göra det där! Vi kommer få höra det hela våra liv! Vi kommer få höra det hela våra liv!

Det är väl Ponne som gjort allt på egen hand. Snyggt jobbat av honom iaf och kul att se deras reaktioner.
Bannlyst
Ponne och Tess live på insta, Tess har skäggig kille hemma som kommer knulla henne 😱🍆💦💄💔
Medlem
Blaisens avatar
Ponne och Alex var verkligen bara i huset för att tjäna pengar på sin musik och de verkar lyckas. Grattis för det.
2021-04-24, 21:24
Medlem
esetts avatar
Märkte ni hur tyst Mergim blev när dom spelade upp videon, stackarn fick inte vara i centrum...
2021-04-24, 21:24
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla som vill ha ut Pedram:

IN OCH RÖSTA PÅ DENNIS!!!
Japp det finns en liten risk att 2 åker 👍
2021-04-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Okej, hybrisen börjar stiga dem lite väl mycket åt huvudet nu.

Simon: Fattar ni vilken grej det där är på utsidan?! Att de har fått PR att göra det där! Vi kommer få höra det hela våra liv! Vi kommer få höra det hela våra liv!

Det är väl Ponne som gjort allt på egen hand. Snyggt jobbat av honom iaf och kul att se deras reaktioner.

Ja, det är en skitlåt men kul att de fick se resultatet på B videon.🤣 Den betyder ju något för de inblandade i huset.🙏
Bannlyst
Pedram borde åkt hem istället för Ponne 👮🏽‍♀️
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla som vill ha ut Pedram:

IN OCH RÖSTA PÅ DENNIS!!!

Dompa fick mina röster!

Han kan brösta att bli nominerad.

Han är inte bitter och sprider inte en massa dålig energi.

Han är enkel och speglar sig inte 24/7

Ett lätt val för mig!
2021-04-24, 21:26
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Joel - helt oförstående om precis allt, och tror Kardashian familjen är vår tids gudar.
Judith - hetero tjej som inte lyckas fånga killarnas intresse och kallar sig därför lesbisk.
Pedram - liten skit som måste supa ner sina ”offer” för att ha en chans till sex.
Tanja - otroligt skön tjej som lever livet i nuet. (Jag vill mer än gärna ha henne som vän).
Mergim - falsk liten kille som ingen kan lita på någonsin.
Emelie - rolig att följa i ett program som BB, men vem vill åka till Ystad för att lära känna henne bättre?
Adrian - tråkigaste och mest falska personen jag någonsin lagt tid på att försöka förstå. Otroligt oskön som jag mer än gärna skulle spöa skiten ur i ringen där hans påhittade personlighet skulle komma fram. Joels pyjamas och tomtemössa är som klippt och skuret för denna mentalt störda personen.
Simon - osäker kille med mycket bagage verkar det som. Skulle han släppa taget om kamerorna i huset så skulle jag kanske tro på vad han säger.
Nardos - har BB kollat hennes legitimation? Är hon verkligen äldre än 12 år? Barn på dagis är mycket klipskare än henne. Vad betyder hennes läte eyyyy..? Är det ens lagligt att skrika så högt?
Dennis - lite skön men även oskön.
Madde - en tjej som låst sig i en förälskelse. Så synd att hon inte ser de vi tittare ser. 34 och letar spermier till sina ägg.. släpp tanken om pojken Adrian, han kan inte ens koka ett ägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in