2021-04-24, 17:30
Medlem
Stark-Senaps avatar
Vad är detta för jävla dumheter. Först anmäla sig till knulltv, var enda koncept är att bli stockad framför rullande kamera, och sedan grina över att något klämmer en på pattarna eller vad det nu är som hänt.
Idiot!
Citera
2021-04-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Paradise hotel går igenom en tidsresa där värderingar och normer förändras, jag tippar snart att vänsterrabiata politiker kommer förbjuda programmet.

Jag skulle inte dock ha invändningar mot det eftersom jag finner programmet lika intressant som ekollon men kvinnliga åklagare skriker att Toby kan få många år i fängelset påminner mig hur stört samhället har blivit idag.
Har dessa åklagare koll på att mexikanska myndigheter opererar inte som i Sverige, därav olika lagstiftningar? Såg förresten intervjun med dessa tjejer via expressen och jag märkte hur dom fnissade och log hela tiden under intervjun, ler man alltså när man ska då ha blivit utsatt för ett så kallat våldtäktsförsök?

Nej, ingen hade höjt ögonbrynen om något sånt här för 10-15 år sedan i PH, däremot om vi pratar om en våldtäkt helt utan i ett konsensustänk där bägge är ej i sexuella sammanhanget.. Är det Paradise hotels fel eller deltagarna själva, som väljer att delta i såna här program? Både Toby och tjejen tänker jag på då. Någonstans måste ju denna tjejen se sitt ansvar, jag menar man kan se på en mils avstånd att Toby är en sliskig jävel.

Det är ju något fel på dig som kräver att tjejen ska ta ansvar för att inte bli utsatt.

Må du leva singel resten av livet.
Citera
2021-04-24, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Det är ju något fel på dig som kräver att tjejen ska ta ansvar för att inte bli utsatt.

Må du leva singel resten av livet.
Hon ingår i ett program där alla hetsas till att ha sex med alla och det finns flöde av alkohol, hon sökte sig till detta programmet alltså. Varför ska hon inte ta ansvar menar du? Det är klart att Toby är en sliskig fitta och ansvaret väger lika tungt och förmodligen mer men om man snackar att inget ansvar ligger över tjejen överhuvudtaget då undrar jag om man anser eller antar att alla tjejer i första taget inte kan alltså göra något själva, att dom är handikappade och kan inte göra någon påverkan hur som helst? För mig är det inte en sund inställning. Detta är alltså ingen haga mannen situation. Ordet "utsatt" är just den infektering som härleds till min förra mening. Ja, du ditt önskade får du önska vidare då.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-04-24 kl. 19:28.
Citera
2021-04-24, 19:29
Medlem
Citat:
Sant, tv-bolaget bryr sig om pengar men woke-kulturen är större än kapitalet av pengaflöde, tro mig. Vi har sett det förut.

Har du ett exempel?
Citera
2021-04-24, 19:37
Medlem
https://www.newstalkzb.co.nz/on-air/christchurch/canterbury-mornings-with-chris-lynch/audio/brendan-o-neill-cancel-culture-in-full-swing-as-classic-tv-shows-pulled-from-screens/
Här är en artikel.

Ont: Om tv producenterna eller media cheferna ska fortsätta tjäna pengar då måste dom vara uppdaterade i woke och cancel kulturen och skapa nya serier som tar ställning i diverse trender.
Citera
2021-04-24, 19:48
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
https://www.newstalkzb.co.nz/on-air/christchurch/canterbury-mornings-with-chris-lynch/audio/brendan-o-neill-cancel-culture-in-full-swing-as-classic-tv-shows-pulled-from-screens/
Här är en artikel.

Ont: Om tv producenterna eller media cheferna ska fortsätta tjäna pengar då måste dom vara uppdaterade i woke och cancel kulturen och skapa nya serier som tar ställning i diverse trender.

Dom gör inte program för pk terrorister eller feminister.
Skit i dom och gör program för kåtbockar. Det ger mer pengar.
Citera
2021-04-24, 21:33
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeken87
https://www.aftonbladet.se › oAOwRB
Toby Johnson kastats ut ur Paradise hotel – anklagas för övergrepp | Aftonbladet

https://nyheter24.se › noje › 958100...
Webbresultat
Därför avslutades vänskapen mellan Paow och Toby Johnson - Nyheter24

Vad tror ni? Är detta något han kan bli fälld för?
Att bli utkastad från det råtthålet måste ju vara något extra.
Citera
2021-04-24, 21:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Dom gör inte program för pk terrorister eller feminister.
Skit i dom och gör program för kåtbockar. Det ger mer pengar.

Så ligger det nog till.

Men det är bra om de får det hett om öronen i och med metoo-debatten.
Jag är trött på slöddret och snusket i PH och vad det förmedlar till unga.

Det är inga roliga förebilder unga får av det där wt-slöddret som är med i PH.
Halvkriminella jävla äckel (har många av deltagarna varit),
med ett extremt torftigt språk, fast de är etniskt svenska.

Vilken förälder vill att sitt eget barn ska ta intryck av dessa sorgliga porrstjärnor och alkoholister?
Bättre förebilder vill man faktiskt att ens barn ska få.

Sen finns det väl naturligtvis äldre människor som sitter och dreglar över porren i PH, men jag antar att man måste vara rätt blåst om man står ut med programmet.
Men jag har inte riktigt fått svar på min undran om produktionen serverar alkohol varenda dag till deltagarna, som de gjorde förr.
De kanske iallafall har bättrat sig på den punkten?
Citera
2021-04-25, 00:56
Avslutad
Detta bör åklagaren se över:

Det är ganska glasklar att produktionen visste exakt vad som hände och såg detta också MEN eftersom det har kostat de att göra programmet så valde de ändå att sända programmet och tjäna igen de pengarna fram till det avsnittet som incidenten sker.

Produktionen har alltså medvetet kört det här fula spelet att sända programmet och avvakta göra anmälan tills de har tjänat ihop utgifterna fram till det senaste avsnittet.

Fyfan säger jag bara. Hoppas samtliga i produktionen får långa fängelsestraff.

Och fyfan för svenska vita män som kommer nära oss tjejer efter detta..
Senast redigerad av emelie-r 2021-04-25 kl. 00:59.
Citera
2021-04-25, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Produktionen har alltså medvetet kört det här fula spelet att sända programmet och avvakta göra anmälan tills de har tjänat ihop utgifterna fram till det senaste avsnittet.
Där sa du nåt. Sjukt, men rimlig teori.
Citera
2021-04-25, 01:17
Medlem
Har jag missat något?

Såg videon när tjejen satt och gned sig mot kille och han försökte pilla undan bhn... Är det detta som är våldtäkten /övergreppet? Upplevde tjejen som väldigt på och svartsjuk..

Vad exakt är det som har hänt ? Eller finns de mer som ej ligger ute ?
Citera
2021-04-25, 01:27
Medlem
sonpuigs avatar
Någon som vet vad Toby "Fucked" Johnson gör idag? Har han åkt och gömt sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in