2021-04-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Rädda pedram för fan nu, är den enda som vågar konfrontera personer. annars vinner rosa

Konfrontera? Han är psykopat. Han vågade inte ta det med Emelie igår förrän han hade alkohol i sig.

Vi har alla sett hur han kör med sina härskartekniker mot tjejer där inne. En sån jävel har inget där att göra.
2021-04-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Att säga att andra pressar och manipulerar varandra när det kommer till nomineringar så kommer vi återigen till Pedram efter han blev blockad av Emelie i ballongtävlingen. Han satt och uttryckte sig över att han tog det personligt. Är just så som han säger själv att man inte ska bete sig, skuldbelägga, hota, os.v gör han ju själv gång på gång? Rimmar väldig illa.

För Nardos kommer ju inte våga nominera Pedram nåt mer nu och jag tycker det är fel då hon måste acceptera det samförståndet som bror och syster att vara 100% lojal så att skapa såna här relationer är också att sätta en hållhake på andra. Taktik? Ja! Spel? Ja! Pakt > Absolut "MEN" det är bara tillåtet att Pedram gör sånt och vad kallas det? > Fulspel!

Mergim som säger att han inte vet vart han har Simon och såna grejer för att Simon till nästa gång välja att vara snäll mot honom.

Haha hade blivit hjärndöd att bo i det huset
2021-04-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Maddes ansikte lyste upp när Mergim sa att han trodde hennes och Adrians relation skulle hålla på ursidan. Adrian såg sur ut.

Hon är ju sjuk i huvudet den där.
Hoppas hon åker ut snart.
2021-04-24, 16:55
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Känns som att rösterna kommer läggas väldigt splittrat förutom gällande Emelie som av någon obegriplig anledning har ett stort gäng hängivna fans som räddar henne oavsett vad.

Själv har det svängt från givet ut Mergim till givet ut Emelie.

Räddar kommer nog ändå för mig landa på Pedram bara för att öka chansen att Mergim isf ryker.
Jag tänkte samma innan jag lugnade ner mig. Mergim är verkligen "den farligaste" i huset tror jag. Han styr bakom kulisserna, ändrar sitt beteende vecka till vecka efter hur han ligger till/vad som behövs och drar i de trådar han anser behöva för att kunna sitta ännu en vecka.
Emelie är...osmidig i sitt sätt för hon behöver bekräftelsen/synas för att må bra. Detta gör henne relativt harmlös i det stora hela, hal och falsk, men harmlös. Hon kommer definitivt ryka innan finalen ändå. Mergim jobbar mer "bakom kulisserna".

Men jag förstår dig absolut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Konfrontera? Han är psykopat. Han vågade inte ta det med Emelie igår förrän han hade alkohol i sig.

Vi har alla sett hur han kör med sina härskartekniker mot tjejer där inne. En sån jävel har inget där att göra.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Han väntade ju för fan tills han fick det bekräftat av Narnia, dessutom hade båda alkohol i sig så det kvittar.
2021-04-24, 16:58
Medlem
Citat:
Han väntade ju för fan tills han fick det bekräftat av Narnia, dessutom hade båda alkohol i sig så det kvittar.

Försök du, som så uppenbart bara sett klippen, övertyga bullen, som såg liven, om hur det gick till
2021-04-24, 17:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Min blir:

Rädda - ingen
Ut - alla
Känner samma
2021-04-24, 17:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Han är avundsjuk för att Simon är öppen och rolig.

+1

Tror också att det är största orsaken!
2021-04-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Försök du, som så uppenbart bara sett klippen, övertyga bullen, som såg liven, om hur det gick till

Emelie eller pedram kommer ändå inte vinna miljonen så istället för att njuta av lite drama sitter ni och beskyddar er härskarinna
2021-04-24, 17:03
Bannlyst
Citat:
Emelie eller pedram kommer ändå inte vinna miljonen så istället för att njuta av lite drama sitter ni och beskyddar er härskarinna

Helt rätt Lathet1
2021-04-24, 17:03
Medlem
Citat:

Han fick reda på det av Nardos flera timmar innan så sluta snacka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in