2021-04-24, 15:27
Medlem
Paladins avatar
Fram och "grilla" Peddie nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tycker faktiskt Emelie är rätt vass (blandat med all skit). Hon HAR en förmåga att kunna se "mönster" och "signaler" när det kommer till BB spelet. Hon har ett taktiskt tänk där hon kan se olika trådar och vilken tråd hon borde dra i för att hon skall få en fördel.
Detta är ju faktiskt en typ av "smarthet".

Hade hon varit mera tyst och inte slått sig för bröstet över att hon har dessa tillgångar hade hon varit en riktigt farlig spelare. Nu blir hon bara löjlig.

0.65 på HP kan jag få med att blunda och gissa
Medlem
Varför ljög syltryggen Barbados om att hon röstade på Madde?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Alltså förlåt...men jag klarar knappt av att se Madde längre... Varför säger hon ”liksom såhär”, ”asså såhär” i varje mening? Hon har inget ordförråd. Hon har ingen självrespekt, ingen självkänsla och kan inte läsa av ett rum.
Ut med henne bara..

Håller med. Jag har sett henne som snäll och hjärtegod och det är hon säkert, men jag är spyless på henne. Hon säger så många ord utan att förmedla nåt innehåll alls med substans. 80% av det hon säger innehåller ordet ”Adrian”. Tröttsam människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT SÅ! Pedram beter sig som att Emelie mördat ngn i hans familj.
Det här är helt sjukt. Ännu sjukare att majoriteten här verkar vara helt eniga med Pedrams/Nardos/Adrians beteende. Fy fan.
Håller med. Dags att grilla Nardos och Pedram tycker jag.
2021-04-24, 15:28
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tanja ser ut som en skitgris och är det förmodligen också. Vidrig kärring med en dialekt som hör hemma i en gammal pilsnerfilm. Hon skulle sökt till PH i stället och knullat av sig. Nu klänger hon på Judit efter att ha fått sin dos av Peddot. Hon ska ut och helst igår.

Fan vad jag håller med dig. Äckligt luder som dillar om kärlek och allt är så vackert. Hon snackar bara om aspackad, asfull, asbakfull, fingrar i röven. Jag tog med det snällaste nu. Sorry om vissa tycker det låter dumt, men å är det.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
0.65 på HP kan jag få med att blunda och gissa
Var i min text diskuterar jag högskoleprovet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass

Vi behöver lite mer drama
2021-04-24, 15:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Peddo är livrädd att se dålig ut i tv nu.

Ja det är han och det han gjorde igår i poolrummet inför alla och även idag är ett försök få alla emot Emelie. Så han "SKA" vara livrädd!
2021-04-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass

Hoppas VERKLIGEN. Tyvärr kommer väl inte Nardos få några frågor?
Men både Mergim och Pedram kan få brännas ordentligt på glödande kol tycker jag.
2021-04-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT SÅ! Pedram beter sig som att Emelie mördat ngn i hans familj.
Det här är helt sjukt. Ännu sjukare att majoriteten här verkar vara helt eniga med Pedrams/Nardos/Adrians beteende. Fy fan.

+100000
2021-04-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför ljög syltryggen Barbados om att hon röstade på Madde?

trodde hon skulle komma undan med det men peddi simon och adrian satt i soffan och genomskådade henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in