2021-04-24, 14:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Godhjärtade??

Ja godhjärtade.. De är snälla och omtänksamma och ormar inte runt och backstabbar som de andra
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian sade att han varit så full att han glömt bort att Madde frågade om de skulle sova ihop.
De tre cidren slog hårt igår tydligen...

hahahahaha
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Dompatofflan är i koppel av surhäxan.. Det är det stora och egentligen enda problemet med honom. Sen att han lägger nomineringsröster på Simon varje vecka fastän han vill att han eller Tanja ska vinna.
Men ja.. av 4 dåliga ting så är väl han bäst.

Javisst. Men killen är åtminstone helt ärlig, vilket måste uppskattas i BB 2021.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Om du tittar hur trailer Tanja ser ut så är det ju ett självklart nej från hans sida. Hon är en fågelholk.

Jag tror dock att de kommer fylleligga efter programmet. Om hon kommer till Sthlm och festar sover hon nog gärna hos honom. Båda de två verkar ju inte ha något emot lite fylleligg heller så.
2021-04-24, 14:37
Medlem
God eftermiddag mina damer herrar och gubbkärringar
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Hon ska vara kvar. Känns det svårt för dig att se en karismatisk och vacker kvinna? Ta några chips till vettja!!

du måste vara både blind och döv
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Adrian sade att han varit så full att han glömt bort att Madde frågade om de skulle sova ihop.

Jävla trams,! Köpte hon det?
2021-04-24, 14:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Trailer trash Tanja använder sina otvättade fingrar med att käka pasta och gräva i kastrullen. Torkar sedan av på kläderna. Det är så jävla äckligt så man fattar inte
Hon ser så djävla skitig och slampig ut ständigt. Saknar stil fullkomligt. Tacka vet jag Emilie som är både vacker och stilren. Tanja borde sökt till porrsåpan PH istället där hon skulle smällt in bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Nej. Vinner du pengar BB, ph, Robinson o.s.v är det skatt som gäller. Däremot vinster i spel som lotto och betting är skattat och klart.

Ok. Ja det visste jag inte, det trodde jag var förlegat sen länge. Men det spelar inte så stor roll egentligen. Det är pengar dom flesta därinne behöver och är där för innerst inne. Annars är det fan skandal. Då har dom tagit några platser för andra som kanske är i större behov av de, för det är en tävling som alla glömmer när man hamnar uppe bland molnen där allt ska vara frid och fröjd och Jesus lever
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
det med surmelie är lite osäkert med tanke att hela insta hatar henne nu och speciellt nardos följare
det kanske är bra tillfälle att försöka rösta ut henne

Det vore ju en skräll och fin överraskning men.. Jag tror inte det händer :/ Beror på hur mycket de kan mobilisera haha
2021-04-24, 14:39
Medlem
Citat:
oj oj oj vad sjykt
2021-04-24, 14:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Känns som det är många feta och bittra nykomlingar här på forumet. Hela Tanjas fanclub inklusive kärringar som blir hatiska mot den enda vettiga i huset. Emilie blir årets vinnare även om hon inte tar hem miljonen. Sug på den och skölj ned med lite läsk!!
Vad är det som gör att Lill Vickan är årets vinnare oavsett?
Hennes hemska beteende? hennes skitprat? hennes falskhet? hennes paktning? hennes surhet? m.m
Själv kan jag inte se ngt positivt med henne, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in