2021-04-24, 14:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt obegripligt?
Väldigt väldigt korkat av honom.

Första intrycket av honom stämde! Han är en dork och kan åka på måndag, jag är sååå färdig med honom och less på att han ska försvara Emelie hela tiden även fast han VET att det andra säger stämmer! Undrar om hans polare är stolta? Patetisk 30-åring som beter sig som en 20-åring.
Han är en incel in the making!
2021-04-24, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanilla96
Emelie är min favorit

Lol wtf? Har man ens någon hjärna så är Tanja den enda som kan anses vara en ”favorit”
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag också.. men jag kan verkligen inte rösta på Pedram. Det tar emot för mycket. Speciellt efter hans patetiska maffiashow igår. Emelie kommer tyvärr inte åka hur man än röstar. Blir glad om Pedram eller Mergim röstar så lägger väl antagligen på Dompa även om han är en toffla.
Kom igen, det skall väl inte ens kännas jobbigt att rösta på Tattar Dennis med tanke på vilka gubbar som sitter löst.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Madde borde hänga mer med Tanja & Simon som är godhjärtade och snälla som henne istället för att hänga med Ormelie hela dagarna
Godhjärtade??
2021-04-24, 14:34
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, pengarna är väl redan skattade eller? sen stämmer det ju att allt gick till fogden. Men sen klantade han ju sig igen så fogden är väl redan påfylld igen. Men självklart är några där för följare (Nardos) men att säga att man inte är där för miljonen är ren lögn. Klart att pengarna är det viktigaste, sen om man får ett par jävla goa vänner på vägen är det ju en ren bonus. Annars kan man ju köpa en trisslott, köpa en bingolott eller något

Nej. Vinner du pengar BB, ph, Robinson o.s.v är det skatt som gäller. Däremot vinster i spel som lotto och betting är skattat och klart.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vem hade ni röstat ut om det stod mellan Mergim & Emelie?
Jag avskyr Mergim, men jag hade typ valt att rösta ut Emelie och ta Mergim sen
Känns som det är många feta och bittra nykomlingar här på forumet. Hela Tanjas fanclub inklusive kärringar som blir hatiska mot den enda vettiga i huset. Emilie blir årets vinnare även om hon inte tar hem miljonen. Sug på den och skölj ned med lite läsk!!
Medlem
Varför sitter Nardos och kastar vidriga blickar på Emelie? Jävla idiot
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Kom igen, det skall väl inte ens kännas jobbigt att rösta på Tattar Dennis med tanke på vilka gubbar som sitter löst.

Dompatofflan är i koppel av surhäxan.. Det är det stora och egentligen enda problemet med honom. Sen att han lägger nomineringsröster på Simon varje vecka fastän han vill att han eller Tanja ska vinna.
Men ja.. av 4 dåliga ting så är väl han bäst.
2021-04-24, 14:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Klart att ingen av de är så omtyckta men vi behöver få ut någon från rosa rummet asap

Pedram har dock halva foten i rosa om man tänker efter.. Nardos, Adrian och Mergim iallafall.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Adrian sade att han varit så full att han glömt bort att Madde frågade om de skulle sova ihop.
De tre cidren slog hårt igår tydligen...

Han är en nästan 31 årig bög som kladdar på en 20 årig zigienarpojke utan att någon säger till.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Jag också.. men jag kan verkligen inte rösta på Pedram. Det tar emot för mycket. Speciellt efter hans patetiska maffiashow igår. Emelie kommer tyvärr inte åka hur man än röstar. Blir glad om Pedram eller Mergim röstar så lägger väl antagligen på Dompa även om han är en toffla.

det med surmelie är lite osäkert med tanke att hela insta hatar henne nu och speciellt nardos följare
det kanske är bra tillfälle att försöka rösta ut henne
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Samma här! Hellre en toffla än två självömkande martyrer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in