2021-04-24, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
OJ vilka mesiga frågor till Mergim!!

BB har inte råd med fler jourtimmar från psykologen.
2021-04-24, 13:31
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har folk fått rösta i appen om vilka programledarna skulle bli..? För annars, VARFÖR är Joel programledare IGEN? Som sagt..han har väl blivit lovad ett programledarjobb på tv4 efter denna säsong så de smyglanserar honom nu.

Joel och Simon är ju de enda som fixar det på rätt sätt, dessutom är de inte nominerade.
2021-04-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Blev nog fel för de ska vara ute i vardagsrummet.

Underbart med popcorn till publiken

Det var en jävla tur. Tar fram mentala popcorn här hemma! Men blir väl mesigt.
2021-04-24, 13:32
Medlem
Varför ska Judith raka Dennis istället för någon av grabbarna???

Vågar han inte släppa någon annan nära pulsådern med vassa föremål eller vad?
2021-04-24, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hon verkar vara ganska bitchig utanför också, pratar inte med någon på jobbet förrän 10 brukar hon säga.

Vem fan pratar med någon innan klockan 10 och två koppar kaffe?
2021-04-24, 13:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Joel och Simon är ju de enda som fixar det på rätt sätt, dessutom är de inte nominerade.

Men de är ju 8 stycken som inte blivit nominerade och Joel var ju förra veckan. Roligare om det är nya varje isåfall.. tittarna har inte fått rösta att ha Joel som ständig showman.
2021-04-24, 13:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
KAN DE SLUTA FÖLJA EMELIE OCH NARDOS?! Jag vill se hur de räddar "köttfärssåsen"!!!!!

HAHA resultatet av matlagningen är mer intressant än de personliga förvecklingarna därinne
2021-04-24, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ja så kan man också spekulera men tänk på att de sitter inlåsta i ett hus och egentligen inte har någon aning om vilka som är mest populära bland tittarna. Jag väljer att tro att Emelie inte ville sitta med varesig Madde, Nardos eller Simon för hon tycker bättre om dem än Pedram. Det är den enklaste analysen och oftast är det den som stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ni är så jävla ute och cyklar alla som skriver att Emelie inte ville sitta mot Madde för hon tror att hon åker ut mot Madde.

Driver ni? Ni vet att de är fler som hänger löst va? Emelie har sagt sen de fick veta vilka som är nominerade att DENNIS ÅKER. Hon vet att hon är safe själv, lika väl som ni vet det.

Det spelar ingen roll om det är Madde eller Pedram som sitter med henne. Hon vet att hon blir kvar oavsett, för Dennis har minst stöd.

Hoppas dock Pedrams psykbeteende gör att han åker. Min röst går 100% till Dompa.

Absolut, Emelie borde veta att hon är safe baserat på tidigare omröstningar. Det är möjligt att hon gjorde det för att istället öka Dompas chanser att stanna, eller mer troligt att hämnas på Pedram i så fall. Poängen är att hon absolut inte gjorde det för Maddes skull, vilket hon bedyrar.
2021-04-24, 13:35
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Men hallå! Visa uppdragsrummet igen nu då!

De vill väl inte att vi ska få höra alla frågor ännu I guess.

Bra att de ska köra öppet inför de andra iaf och inte i uppdragsrummet som det väl stod på schemat.
2021-04-24, 13:36
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA resultatet av matlagningen är mer intressant än de personliga förvecklingarna därinne

Jag är typ orolig att Nardos ska få en svampbit nu. Hennes reaktion lär inte vara lugn. Mergim ljög för henne.

Tog Tanja den vegetariska? Haha.

Undra hur många portioner Adrian lär la?!
2021-04-24, 13:38
Medlem
hittanemoos avatar
Adrian tar såklart om. Hur det är möjligt med den maten?!
2021-04-24, 13:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag är typ orolig att Nardos ska få en svampbit nu. Hennes reaktion lär inte vara lugn. Mergim ljög för henne.

Tog Tanja den vegetariska? Haha.

Undra hur många portioner Adrian lär la?!

Haha jag missade allt.. fan ;P
Adrian har säkert tryckt i sig minst 3-4 portioner som vanligt. Tänk om man hade den ämnesomsättningen.. Då skulle jag också äta jämt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in