2021-04-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Och Mergim

Just det! Eftersom han höll sig i bakgrunden igår och endast eldade på dom andra så glömde jag honom
2021-04-24, 12:59
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Simon har sagt att han kunde tänka sig att knulla i TV, men nu verkar han ju vara kär i fröken Harvey, så han lär låta bli. Midget till final oavsett!

Han skojade om det. Men skulle aldrig skämma ut sig. Simon är årets MVP trots hans bölande och rövslickeri. Det fint inget bättre att välja på helt enkelt.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Man kan hittills konstatera att Emelie är manipulativ och beräknande. Hon vet precis vad hon ska säga och till vem. Så självsäker är man inte om man har svårt för sociala situationer, som hon ibland uttryckt att hon har. Hon erkänner dessutom öppet för sin lilla grupp (i det senaste avsnittet) att de sysslar med pakt, men när hon senare blir konfronterad fortsätter hon ju att neka till det. Jag ogillar manipulativa människor.
Medlem
Är det mycket som brukar hända under final veckan? Och har tittarna även då full kontroll över vem som vinner (tror allt är uppgjort tho)
Medlem
1754s avatar
Nämen! 4 min hann jag ha liven på innan censuren kom upp!
2021-04-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2 ut varje måndag?

Jag hoppas att två drar på måndag.
Pedram och Mergim.
Vilken lycka
2021-04-24, 13:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Detta är den stora anledningen att jag är team-turkosa. De njuter fan mycket mer av livet och pratar inte hela tiden spel och spekulerar. Jag skulle hellre hängt med dem alla dagar i veckan.
Japp! Precis exakt som förra året.
2021-04-24, 13:01
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruv
Att Emelie försökte påverka Nardos för att rädda Madde tror jag inte en sekund på. Emelie vet att Madde är populär och sitter därför hellre mot Pedram än henne. Hade Madde varit lika populär som Jacky eller Pedram lika populär som Simon hade Emelie inte sagt ett ord. Hennes chans att få Nardos att tänka om var att säga att hon ville rädda Madde, inte att hon hellre sitter mot Pedram då han är mindre populär. Sen att hon skulle få hämnd på Pedram samtidigt var bara en bonus.

Madde är en bonde i ett schackspel. Hennes enda chans att bli drottning är om hon inte blir offrad av Emelie, Nardos, Mergim och Adrian, som inte kommer tveka en sekund på att göra det om så krävs. Man önskar att Madde kunde se att hennes närmsta vänner är hennes största fiender men hon är alldeles för naiv.

Med det sagt älskar jag att spelet är igång. Gruppen gör som vanligt sitt yttersta för att kväsa det men om produktionen kan fortsätta kasta bensin på elden blir det svårt. Just nu känns det givet att Emelie och Pedram kommer gå in i Annexet på måndag och klara sig samtidigt som Mergim och/eller Dompa åker.

Main storyline just nu är Emelie vs. Pedram. Samtidigt lurar Adrian i kulisserna och det ska bli intressant att se vad han gör när han befinner sig i farozonen.

Ja så kan man också spekulera men tänk på att de sitter inlåsta i ett hus och egentligen inte har någon aning om vilka som är mest populära bland tittarna. Jag väljer att tro att Emelie inte ville sitta med varesig Madde, Nardos eller Simon för hon tycker bättre om dem än Pedram. Det är den enklaste analysen och oftast är det den som stämmer.
2021-04-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
+1!!

Tror inte ett skit på att Emelie inte vill sitta med Madde av anledningen att hon är en av ”hennes närmsta”, hon vet att Madde blivit räddad flera gånger och tror hon har större chans mot Pedram.

Tyvärr kommer vi inte få ut Emelie om hon inte sitter mot Tanja, hon har för mycket fans av någon anledning....

Ni är så jävla ute och cyklar alla som skriver att Emelie inte ville sitta mot Madde för hon tror att hon åker ut mot Madde.

Driver ni? Ni vet att de är fler som hänger löst va? Emelie har sagt sen de fick veta vilka som är nominerade att DENNIS ÅKER. Hon vet att hon är safe själv, lika väl som ni vet det.

Det spelar ingen roll om det är Madde eller Pedram som sitter med henne. Hon vet att hon blir kvar oavsett, för Dennis har minst stöd.

Hoppas dock Pedrams psykbeteende gör att han åker. Min röst går 100% till Dompa.
2021-04-24, 13:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Han skojade om det. Men skulle aldrig skämma ut sig. Simon är årets MVP trots hans bölande och rövslickeri. Det fint inget bättre att välja på helt enkelt.
Vad är MVP?

Mest Vänsterriktade Penis?
Mest Värdig Pengarna?
Mage Vid Penis?
2021-04-24, 13:02
Medlem
Haha jag döör satan vad Mergim kryddar köttfärssåsen nu
2021-04-24, 13:03
Medlem
hittanemoos avatar
Hur mycket salt är det i den köttfärsåsen nu? Mergim ska försöka rädda. Gillar inte alls honom men han hjälper fan ofta till, passar inte hans karaktär.

Emelie har innan sagt att "salt är onyttigt" när Joel velat ha i mer. Undra hur osalt det här var.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in