2021-04-24, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Trodde det var omöjligt att misslyckas med en köttfärssås.
Jag med, men emelie o joel vet inte hur man lagar käk, de är vana att få allt serverat
2021-04-24, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ja så kan man också spekulera men tänk på att de sitter inlåsta i ett hus och egentligen inte har någon aning om vilka som är mest populära bland tittarna. Jag väljer att tro att Emelie inte ville sitta med varesig Madde, Nardos eller Simon för hon tycker bättre om dem än Pedram. Det är den enklaste analysen och oftast är det den som stämmer.

Fast Emelie säger att hon ”vet”! Hon ”vet” vem hon kan nominera ”för de kommer ändå inte åka”. Lyssna på henne, hon ”vet” väldigt mycket.

En välvillig tolkning är att hon vill värna sina vänner. Efter gårdagens uppvisning VET jag vad hon går för och tror inte ett ögonblick till på den förklaringen.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ni är så jävla ute och cyklar alla som skriver att Emelie inte ville sitta mot Madde för hon tror att hon åker ut mot Madde.

Driver ni? Ni vet att de är fler som hänger löst va? Emelie har sagt sen de fick veta vilka som är nominerade att DENNIS ÅKER. Hon vet att hon är safe själv, lika väl som ni vet det.

Det spelar ingen roll om det är Madde eller Pedram som sitter med henne. Hon vet att hon blir kvar oavsett, för Dennis har minst stöd.

Hoppas dock Pedrams psykbeteende gör att han åker. Min röst går 100% till Dompa.
Mergim kommer ju åka wtf. Dennis till final, tillsammans med Simon och Tanja! 🥳
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Måste bara ventilera lite.

Adrian. HUR. Svårt. Kan. Det. Vara. Att. Säga. NEJ!?

Adrians ursäkt tisdagkväll: omg nardos är borta måste leta efter henne i 3 timmar innan jag lägger mig hos madde *hoppas hon har somnat*
Adrians ursäkt för några veckor sen: nej jag vågar inte byta säng jag måste sova bredvid nardos ....
Adrians ursäkt ikväll: måste ta mig i kragen och hiva cider som en riktig man det kommer vara hemskt och fruktansvärt men eftersom jag återigen lovat madde att sova med henne så måste jag bli snorfull så jag kan skylla på fyllan och att jag däckat

VARFÖR SÄGER DU INTE "BARA NEJ MADDE, JAG VILL INTE"
"NEJ MADDE JAG E BÖG"
"NEJ MADDE JAG E MUNKJÄVEL FÖRFAN CELIBAT "
"NEJ MADDE SLUUUEETA NUEE!!"

hur svårt kan de va, allvarligt

Okej nu är jag klar.... Rant over.

Klockrent! Frågorna till honom när han sitter i annexet är solklara.
2021-04-24, 13:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det är stor humor som utspelas framför vora ögon! För säkerhets skull hällde Simon i ett halvt paket salt extra och drog två varv på pepparkvarnen. 😂
haha ren komedi! dom har saltat sönder och kryddat, vidrigt!!
2021-04-24, 13:05
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vad är MVP?

Mest Vänsterriktade Penis?
Mest Värdig Pengarna?
Mage Vid Penis?

I dessa hockeytider borde du ha snappat upp det hästen
Men bra försök
Jag ser viruset hunden i BB just nu.
2021-04-24, 13:06
Medlem
Är Emelie och Mergim samma person med olika könsorgan?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hur smart är det att man byter av medan man lagar och kryddar mat? De har ju ingen aning om vad personen före gjort! Fy fan vad efterblivet! En köttfärssås är ju klar på nolltid, dessutom...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ni är så jävla ute och cyklar alla som skriver att Emelie inte ville sitta mot Madde för hon tror att hon åker ut mot Madde.

Driver ni? Ni vet att de är fler som hänger löst va? Emelie har sagt sen de fick veta vilka som är nominerade att DENNIS ÅKER. Hon vet att hon är safe själv, lika väl som ni vet det.

Det spelar ingen roll om det är Madde eller Pedram som sitter med henne. Hon vet att hon blir kvar oavsett, för Dennis har minst stöd.

Hoppas dock Pedrams psykbeteende gör att han åker. Min röst går 100% till Dompa.

Var inte så säker på det, rösta på Dompa..
2021-04-24, 13:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är Emelie och Mergim samma person med olika könsorgan?
Nej; Mergim har mens, precis som alla andra tjejer.
2021-04-24, 13:08
Medlem
GangBangTanjas avatar
Nu gör de mängder mat igen. Och igen kommer den slängas i massor.
2021-04-24, 13:09
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Nu gör de mängder mat igen. Och igen kommer den slängas i massor.
Och de undrar varför maten inte räcker. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in