2021-04-24, 11:40
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Bör vara en dum fråga, men vem ska vi få ut på måndag?

Mergim bör vara de självklara och de är ju också vad som sagts tidigare (vid första bästa tillfälle) men vindarna vänder ju så...?

Vill också att Mergim ska lämna, han har förstört så mycket av denna säsongen. Men. Pedram får mig att må dåligt med sitt snack om lillasyster, fru och andra manipulationer och härskartekniker. Om omröstningen är att man ska få ut en person kommer jag inte tveka med att tycka på Pedrams mansbebisansikte. Han ska inte få utrymme i tv.
2021-04-24, 11:41
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Peddo har kört sitt spel från början. Han har till och med blivit varnad tidigare för att han pratat taktik (innan det var tillåtet).
Jag har velat ha ut honom sedan starten. Tål honom inte.
Men.
Mergim är värre! Och han ska inte ens vara i huset, så honom vill jag ha ut först.
Vad som händer sen, nästa vecka osv får visa sig. Det vänder fort så det är svårt att planera i förväg.

Vinnaren är redan klar så allt annat är bara en fråga om vad man vill se fram till final.
(Tanja, Simon och Nardos i final. Tanja vinner enkelt.)

Dessutom så kan de vara värt att ha kvar peddi (som jag förövrigt inte heller tål) för att vara en nagel i ögat på Emelie.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Av de som sitter löst vill jag i nämnd ordning (och med hänsyn tagen till både hjärta och hjärna) ha ut: Emelie, Dennis, Mergim, Pedram.
I vilken ordning tror du det går att enklast få ut dessa senare?
Alla 4 är bra i tävlingar, men Emelie är väl det svagaste kortet av dom 4.
Mergim och Perdram är väldigt starka (tillsammans med Adrian).
Mergin borde inte ens va i huset så att han ens kan tänkas räddas är för mig en stor gåta.
När Mergim lämnat kan spelet återgå till va det var från början och då spelar de ingen större roll...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Det är nått så fruktansvärt! Och så lägg in lite klapplek i det med idiotmössamatvrakshelvete....
Fy fan! Tur att det finns en muteknapp. Fattar inte vad det är för vuxna människor som beter sig så på fest. Alla jag känner vill dricka alkohol och snacka. Inte stå och köra synkroniserade danser, skrika allt man kan och klappa händerna som någon apa på cirkus.
2021-04-24, 11:44
Medlem
Shtre1s avatar
Om Tanja är juddans dotter på fyllan så är hon en Child molester
2021-04-24, 11:45
Medlem
hittanemoos avatar
Detta är den stora anledningen att jag är team-turkosa. De njuter fan mycket mer av livet och pratar inte hela tiden spel och spekulerar. Jag skulle hellre hängt med dem alla dagar i veckan.
2021-04-24, 11:45
Medlem
Nu sa Adrian att han var så full igår att han inte minns att Madde frågat om de skulle sova ihop

Han såg då absolut inte full ut när han fem minuter efter den frågan stod och rakade sig som om inget i hela ansiktet men OKEJ VI SÄGER SÅ
2021-04-24, 11:46
Medlem
Pedrinho efter Mergim droppat om titta frågor k rök rutan för en stund sen. Har gjort så han vandrar och vandrar tillbaka , lite halv läskigt samma med ögonen , hårda och tomma som dom var när han bråka med Tess. Dom där ögonen är inte att leka med när han blir arg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram ska UT på måndag! Och skönt ska det bli. Han är där på övertid sen länge nu.

Helt rätt! Pedram är vidrig! Röstar man inte för att få ut honom nu när chansen ges så förstår man inte fortsättningen.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vill också att Mergim ska lämna, han har förstört så mycket av denna säsongen. Men. Pedram får mig att må dåligt med sitt snack om lillasyster, fru och andra manipulationer och härskartekniker. Om omröstningen är att man ska få ut en person kommer jag inte tveka med att tycka på Pedrams mansbebisansikte. Han ska inte få utrymme i tv.
Mergim har gjort att ja nästan har slutat att titta.
Från att ha försökt följa 24/7 så ser ja nu nästan bara de klippta programmen. Han har förstört hela säsongen och därför måste han ut NU!
Peddo är en äcklig spelare och hade de inte varit för Mergim hade ja röstat ut honom.
Dock kan Peddots medverkan ett tag till spräcka en del genom tjafs.
Hur lojal är hans "fru" och "lillasyster" längre fram?

Mergim kom till final förra året på grund av att han var bra i tävlingar, så kommer de bli även i år om vi inte röstar bort honom nu när tillfälle ges.
Skaran snorungar som tycker han är gullig växer dessutom ju mer tiden går.
2021-04-24, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Undrar hur Adrian känner inför ett Madde-Adrian fankonto, han hade ju en diskussion med Emelie tidigt att han hatar när de gör en stor grej och vill tvinga fram kärlek mellan deltagare. 🤔

Så töntigt att ta med det kontot , ade varit mer spännande att ta med Emelie och andranamn konto , det hade sätt mer grill i huset hahahaha
2021-04-24, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sa Adrian att han var så full igår att han inte minns att Madde frågat om de skulle sova ihop

Han såg då absolut inte full ut när han fem minuter efter den frågan stod och rakade sig som om inget i hela ansiktet men OKEJ VI SÄGER SÅ

Hahah shiet
Hur kom det på tal?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in