2021-04-24, 11:32
Medlem
Kan de typ inte visa bråket mellan Emelie och Nardos på Måndag. Vill verkligen att de ska se hur Emelie kom in och gapskrek och hur Nardos skrek tillbaka så emelie inte kunde säga nägot annant än "duuuuu"

HAHHA så jävla bra! Nardos körde över henne TOTALES
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Bör vara en dum fråga, men vem ska vi få ut på måndag?

Mergim bör vara de självklara och de är ju också vad som sagts tidigare (vid första bästa tillfälle) men vindarna vänder ju så...?

Nu handlar det snarare om vem man ska behålla. Vi vet att Pedram kommer göra allt i sin makt för att förstöra för Emelie nästa vecka så han måste vara kvar. Samtidigt verkar tyvärr Dompa simpa sig mer och mer för Emelie.
Medlem
Måtte Mergim åka ut nu
2021-04-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Sant! Hatar när det är dans och musik. 😂😂😂
Det är nått så fruktansvärt! Och så lägg in lite klapplek i det med idiotmössamatvrakshelvete....
2021-04-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Rösta på vem som helst UTOM bögrim, typ..?🙄

Och Emelie*
2021-04-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag vill också ha ut Mergim.
Skiter i Pedram, han kommer inte vinna nån mille iallafall.
Mergim å andra sidan, vill bara se hans fula face när han får besked

Just så! Mata på med frågor till Mergim så topplocket ryker!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Mergim ska bara ut

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Pedram ska UT på måndag! Och skönt ska det bli. Han är där på övertid sen länge nu.
Just det här jag menar!

Jag vill ha ut Peddo, sedan första veckan. Men, Mergim ska inte ens vara i huset. Han har gjort sitt sedan länge.
Jag vill ha ut Mergim så de andra kan få köra sitt race sen.
Nästa gång Peddo.
Men visst, rädda Dompa och Emelie så får Peddo och Mergim göra upp om de.
Medlem
Tänk om alla från turkosa rycker och kvar blir Tanja som clutchar allt och tar hem vinsten, fyfan.
Medlem
Ghandis avatar
Synd dom är så fega nu i huset och i förnekelse och rädda. Dom ska ju ha husmöte och ta upp gårdagens bråk. BB borde in med brev om att husmöte med denna punkten startar direkt.

Nu pratar dom intensivt om matlagning.... stoppar huvudet i sanden o låtsas som inget har hänt... fegt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kanske. I så fall har han en väldigt bra fasad. Tänker att han kommer från en liten stad i norr och att han är öppet troende också. Utifrån det undrar jag om han kan vara så utstuderad, han är bara 20 år.

Förstår hur du tänker. Vi får se helt enkelt, lär visa sig så småningom.
2021-04-24, 11:37
Medlem
Av de som sitter löst vill jag i nämnd ordning (och med hänsyn tagen till både hjärta och hjärna) ha ut: Emelie, Dennis, Mergim, Pedram.
2021-04-24, 11:38
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Nu handlar det snarare om vem man ska behålla. Vi vet att Pedram kommer göra allt i sin makt för att förstöra för Emelie nästa vecka så han måste vara kvar. Samtidigt verkar tyvärr Dompa simpa sig mer och mer för Emelie.
Peddo har kört sitt spel från början. Han har till och med blivit varnad tidigare för att han pratat taktik (innan det var tillåtet).
Jag har velat ha ut honom sedan starten. Tål honom inte.
Men.
Mergim är värre! Och han ska inte ens vara i huset, så honom vill jag ha ut först.
Vad som händer sen, nästa vecka osv får visa sig. Det vänder fort så det är svårt att planera i förväg.

Vinnaren är redan klar så allt annat är bara en fråga om vad man vill se fram till final.
(Tanja, Simon och Nardos i final. Tanja vinner enkelt.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in