2021-04-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Hon är skööön! Alla behöver en Tanja nära sig!

Jag blir glad av att se Tanja och Juddan. De bara är närvarande i stunden och tar det som det kommer. De känns som de klippts ut från Flower Power 70-tal och predikar peace, love and understanding överallt. 😍😊
2021-04-24, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det här jävla tramset orkar man ju inte titta på så då är det bättre med andra aktiviteter.
Ja, ska i väg här med. Och se silent disco i kväll... Det är det varje kväll här då de har "disco", MUTE! 🤣🤣🤣
2021-04-24, 11:26
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Emelie är väl typen som genast skulle bli en kondomfri nymfoman om hon fick aids, för att andra även minsann också ska lida?

Hahahah det hade fan inte förvånat mig
2021-04-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Verkligen! Kom igen nu Fb, nu måste vi hjälpas åt.
Rösta på vem som helst UTOM bögrim, typ..?🙄
2021-04-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, ska i väg här med. Och se silent disco i kväll... Det är det varje kväll här då de har "disco", MUTE! 🤣🤣🤣

Eeeyyy
2021-04-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Hoppas mergim får lika bra frågor som senast

måste väl bli dags att två börjar åka i veckan nu??

Antingen det eller att det börjar försvinna folk mitt i veckorna. Det är väl ca fyra veckor kvar nu och hela elva personer i huset. Minns inte hur det såg ut vid den här tiden förra året. Någon?
2021-04-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här tar emot som fan men kommer rösta på peddi

Ursprungligen postat av Saassy
Okej hur tänker Flashback kring måndag veckofinalen? Vem ska ni rösta kvar? Personligen tänker jag rösta kvar pedram enbart för att han inte kommer rösta emot turkosa rummet medan mergim och Dennis kan göra det. Dessutom kommer Pedram förmodligen rösta på Emelie nästa torsdag, hon får gärna lämna 🙃

Ni förstår på riktigt inte vad som kommer hända om Pedram stannar kvar?
2021-04-24, 11:29
Medlem
aina08s avatar
Bör vara en dum fråga, men vem ska vi få ut på måndag?

Mergim bör vara de självklara och de är ju också vad som sagts tidigare (vid första bästa tillfälle) men vindarna vänder ju så...?
2021-04-24, 11:30
Medlem
Citat:
Haha! Sant! Hatar när det är dans och musik. 😂😂😂
2021-04-24, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Bör vara en dum fråga, men vem ska vi få ut på måndag?

Mergim bör vara de självklara och de är ju också vad som sagts tidigare (vid första bästa tillfälle) men vindarna vänder ju så...?

Mergim ska bara ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Ursprungligen postat av Saassy
Okej hur tänker Flashback kring måndag veckofinalen? Vem ska ni rösta kvar? Personligen tänker jag rösta kvar pedram enbart för att han inte kommer rösta emot turkosa rummet medan mergim och Dennis kan göra det. Dessutom kommer Pedram förmodligen rösta på Emelie nästa torsdag, hon får gärna lämna 🙃

Ni förstår på riktigt inte vad som kommer hända om Pedram stannar kvar?

Pedram ska UT på måndag! Och skönt ska det bli. Han är där på övertid sen länge nu.
Medlem
Citat:
Rösta på vem som helst UTOM bögrim, typ..?🙄

Så vill jag tänka också, men orolig att det kan leda till att Ormgim blir kvar. Speciellt nu när Pedham sitter istället för Madde. Jag vet inte alls hur jag ska rösta. STRESSENS MODER.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in