Har fortfarande inte fått något svar på min ursprungliga fråga. Handlade detta om någonting BO hade gjort eller var det ett meddelande till hans bror?
Citat:
Ursprungligen postat av
thug4life
Förstår, kanske var lite väl hård. jävligt synd att att det är såhär. Vi får nog sluta skriva nu, folk klagar och det med all rätt. Vi har inget vettigt att koma med. Ha det bra.
Äsch fridens liljor hörru!
Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Vänta... Har jag lipat över en diskussion? När har jag gjort det? Citera!
Det har aldrig hänt, utan vad jag tycker är vidrigt är när man sitter och hånar en mördad människa. Tror du att det är för att jag leker ball? För att jag reagerar på det? Varenda normal människa, speciellt om man är 30, skulle nog reagera på det och tyckt det var vidrigt. När du inte är anonym hade du också, om inte annat för syns skull, reagerat på det. Eller tycker du att det är ett okej beteende? Eller du kanske till och med tycker det är coolt? Om så är fallet låter ditt snack om att jag är en testosteronfylld ungdom en sedvanlig projicering. 30 år och tycker sånt är coolt... Patetiskt!
Men det är det som är det härliga i allt detta, att du får tycka precis hur du vill, utan förbehåll! Men du måste förstå att i samma veva, så får andra tycka precis vad de vill också! Vad är en normal människa då? Kan du snälla utveckla.
Sen har min anonymitet absolut ingenting med det här att göra, jag hade uttryckt mig precis likadant om den här diskussionen hade förekommit på t.ex FaceBook. Om det är ett OKEJ beteende eller inte, har jag ingenting att säga till om. Andra får tycka precis som de vill.