2021-04-24, 09:06
Medlem
esetts avatar
EFTERMIDDAG
- BB Honesty! Live! Två av deltagarna kommer att agera programledare och ska bjuda in de som hänger löst, en i taget, till uppdragsrummet där de ska svara på tittarfrågor, som tittarna kunnat ställa på Big Brother Instagram-story.

KVÄLL
- Silent disco
- Fest
2021-04-24, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Vad tycker ni om hela nardos-skandalen? Personligen vill jag gärna rösta på pedram för då får vi säkert lite drama kommande veckan, men Madde är extremt lättlurad och kommer inte vinna miljonen!

Jag hoppas vi får rösta UT Emelie!
2021-04-24, 09:08
Medlem
Lilla söta Madde, mitt i allt detta "krig" vem ser henne? Det stod mellan henne och Pedram. Hon vann.

Fy fan ni som inte ser det.
2021-04-24, 09:10
Medlem
Jag hoppas bara Nardos och Emelie blir vänner för annars gör det som Pedram vill, dvs skapa slitningar i rosa rummet.
Ut med Pedram
2021-04-24, 09:11
Avstängd
Gissar på husmöte efter frullen
2021-04-24, 09:11
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Jag hoppas bara Nardos och Emelie blir vänner för annars gör det som Pedram vill, dvs skapa slitningar i rosa rummet.
Ut med Pedram

Emelie förtjänar inte en vän som Nardos. Pedram är den som väckt Nardos från den där falska vänskapen. Tyvärr var han "snäll" och väntade för länge med det, men nu är det gjort.
2021-04-24, 09:13
Medlem
Vart ligger landet idag då?
Vem tycker majoriteten på sociala medier är skurken i detta?
2021-04-24, 09:14
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gissar på husmöte efter frullen

Folk ska få lida för sina misstag. Jag hoppas verkligen inte att det blir nåt husmöte där alla ska krama om falska Emelie.
2021-04-24, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Emelie förtjänar inte en vän som Nardos. Pedram är den som väckt Nardos från den där falska vänskapen. Tyvärr var han "snäll" och väntade för länge med det, men nu är det gjort.

Det kan jag hålla med om. Emelie har verkligen gått över flera gränser denhär veckan med sina spekulationer/pakter och gillade inte sättet hon skrek på nardos i sovrummet. Såg du hela kvällen? Hur skiljdes alla när de gick och la sig igår? Vänner i samma rum eller täcken över huvet?
2021-04-24, 09:18
Medlem
Det hoppas jag också på, helt sjukt hur manipulativ hon är och är glad att hennes riktiga färger börjar visa sig. Trodde Pedram vart helt hjärndöd men även han visste.

Angående hennes kommentarer: ”jag bryr mig inte om miljonen” är ju typ helt bullshit och jag hoppas alla FB också ser det.
2021-04-24, 09:20
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Det kan jag hålla med om. Emelie har verkligen gått över flera gränser denhär veckan med sina spekulationer/pakter och gillade inte sättet hon skrek på nardos i sovrummet. Såg du hela kvällen? Hur skiljdes alla när de gick och la sig igår? Vänner i samma rum eller täcken över huvet?

Pedram och Emelie såg inte varandra mer efter deras snack.
Efter en stund hade Emelie och Nardos ett nytt tjafs i köket. Sen pratade de inte mer under resten av natten innan båda la sig i sina sängar (fortsatt osams).

Det värsta som kan hända idag är att alla kramar om Emelie och säger att allt varit ett missförstånd, när det borde vara uppenbart för alla att hon varit ledaren för den enda pakten som finns i huset. Särskilt när hela huset hatat idén om paktningar. Nu vill vi se konsekvenserna av det. Ingen mer falsk kärlek.
2021-04-24, 09:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Ska de sova hela jävla dagen, eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in