2021-04-24, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han stod över henne för att trycka ner och underminera henne och detta var klart och tydligt om man kan läsa kroppsspråk. Han har redan fällt domen över henne och sen spelar det ingen roll hur mycket hon försöker förklara för denna aggressivitet har han byggt upp hela jävla dagen och den använde han sig av i poolrummet för att hävda sig! Den som har blåst upp detta mest vet vi alla för det var hur lugnt som helst ända tillls AD började prata med Emelie och sen anslöt tuffa Pedram med några cider innanför västen? Han har stora problem!!

Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Rösta ut Pedram på måndag. Varför? Kolla vad jag skrivit tidigare och tänk efter.
👍
2021-04-24, 08:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Kan tänka mig att Emelie idag fattar att hon gjort bort sig totalt, och genast börjar smida alltmer desperata planer.

Blir det fest ikväll är det nog troligt att Emelie, äcklad och med spyan i halsgropen låter Judith pulla henne i poolen. (för att ragga hbq-röster)

Och senare låter Dompa få sin vilja igenom i sängen, samtidigt som hon gråtande håller för näsan. (för att sex ger röster)
2021-04-24, 08:26
Avstängd
Enda sättet att få ut tanja är om de byter till rösta ut
2021-04-24, 08:37
Medlem
Mergim älskar den här situationen, andra som är nominerade bråkar, han hoppas kunna glida förbi och hålla sig kvar på måndag tack vare det.
Hade det inte varit bråk nardos-ped-em så hade vi fått se alla hatar mig, jag är mobbad från Mergim. Han är en självupptagen orm som slingrar runt och skapar ovänskap och intriger. Han måste ut när chansen finns
2021-04-24, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Mergim älskar den här situationen, andra som är nominerade bråkar, han hoppas kunna glida förbi och hålla sig kvar på måndag tack vare det.
Hade det inte varit bråk nardos-ped-em så hade vi fått se alla hatar mig, jag är mobbad från Mergim. Han är en självupptagen orm som slingrar runt och skapar ovänskap och intriger. Han måste ut när chansen finns

Ja... Nardos och Mergim... blir inte förvånad om det visar sig att de har en gemensam idé om hur saker ska utspela sig i huset. 😁
2021-04-24, 08:56
Medlem
Skärp er nu för fan, rösta på allt utom Pedram. Sämre skit finns säkert, dessvärre.
2021-04-24, 08:57
Medlem
Godmorgon på er.
Missade kvällen igår. Stängde av efter att Nardos berättat för Mergim att hon röstade på Pedram typ.
Vad hände på kvällen? Snackade hon med honom? Hände nåt mellan Madde/Adrian?
Dennis/Emelie? Bråk? Kärlek?

Skickar all min kärlek till den som vill uppdatera mig lite<3

Edit: sett det finns klipp i appen då nardos berättar för Pedram, och när han konfronterar Emelie som om allt är hennes fel. Tycker pedram är så jävla obehaglig i diskussioner, hans blick är typ svart. Han skickar ut sig själv nu
Senast redigerad av Sanglampa 2021-04-24 kl. 09:04.
2021-04-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det är inte hans fel att Madde är en efterhängsen plåsterlapp. Han har varit tydlig många gånger att han inte vill. Om han hade varit en sån utstuderad spelare hade han inte bangat i huset, då hade han gjort ”vad som krävs” med henne. Det gör han bevisligen inte, jag tycker det hedrar honom. Madde får faktiskt skärpa till sig nu, hon beter sig som en 14-åring i årskurs 7 som springer efter killen i 9:an. Hon är pinsam och tråkig.

Min analys av Madde är att hon är en kvinna vars biologiska klocka tickar sedan hon tänkt på sig själv och karriär. Nu vill hon stadga sig innan det är försent och hon är därför desperat.
2021-04-24, 09:04
Medlem
Vad tycker ni om hela nardos-skandalen? Personligen vill jag gärna rösta på pedram för då får vi säkert lite drama kommande veckan, men Madde är extremt lättlurad och kommer inte vinna miljonen!
2021-04-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Godmorgon på er.
Missade kvällen igår. Stängde av efter att Nardos berättat för Mergim att hon röstade på Pedram typ.
Vad hände på kvällen? Snackade hon med honom? Hände nåt mellan Madde/Adrian?
Dennis/Emelie? Bråk? Kärlek?

Skickar all min kärlek till den som vill uppdatera mig lite<3

Storbråk finns även klipp på det i big brother appen/ TV4 appen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Är det bara jag som tycker att Madde är skön? Hon pratar öppet om sex, krökar pojkarna under bordet utan att tappa kontrollen, är söt, sexig och vänlig mot alla. Det enda minus är att hon kärat ner sig i en otroligt oskön liten pojke. Hon behöver en man i sitt liv inte en pojke.

+1
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Min analys av Madde är att hon är en kvinna vars biologiska klocka tickar sedan hon tänkt på sig själv och karriär. Nu vill hon stadga sig innan det är försent och hon är därför desperat.

Problemet med många av dagens unga kvinnor. Deras primära mål i livet ska vara att planera för framtiden ur ett familjeperspektiv och inte karriärperspektiv, som får vara sekundärt.

Men nu är det ju populärt att knulla runt i 20-30 årsåldern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in