2021-04-24, 02:24
Medlem
Är det bara jag som tycker att Madde är skön? Hon pratar öppet om sex, krökar pojkarna under bordet utan att tappa kontrollen, är söt, sexig och vänlig mot alla. Det enda minus är att hon kärat ner sig i en otroligt oskön liten pojke. Hon behöver en man i sitt liv inte en pojke.
2021-04-24, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
+1

Aha okej, missade allt detta. Pratade utifrån klipper från bråket samt samtalet hon hade med Pedram idag

Nardos har absolut gjort mycket annat än att tagit ansvar för sitt val hon gjorde. Hon har under hela dagen lagt 95% av skulden på Emelie. Sen att hon sagt under 10 sekunder av timslånga samtal att ”det är jag som tog valet i slutändan”, rättfärdigar inte hur mycket hon skyllt på Emelie i detta. Att Emelie fick henne att göra valet. För det ”ligger inte i Nardos natur” att hugga någon i ryggen. Well, you just did.

Tro inte på allt som alla Nardos-anhängare skriver. De ser vad de vill se.
2021-04-24, 02:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han gick iväg med täcket över huvudet som ett spöke. Hittar inte honom i någon kamera.

Tänkte på, om Joel varit med om något som gett trauma som Katti t.ex familjebråk så lär inte Pedrams beteende i poolrummet minskat hans ångest? Joel satt ju med Emelie där och visst hon är rivig hon också men Pedram har ett väldigt aggressivt/hotfullt beteende som kan väcka gamla trauman till liv!
2021-04-24, 02:26
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Smart drag av Noel att lirka med tittarna och hoppas på massor med röster i finalen. En gambler och medfödda talanger sen generationer tillbaka.
S

Haha.
Så jävla lättlurade som svensken är. Zigienaren har lagt upp sitt rollspel efter Ringaren i Notre Dame och antar rollen som Quasimodo. Han skapar empati som de många gamla som ger sin sista slant från den magra pensionen för att i nästa smarta drag hugga de i ryggen eller tackla dom från rullatorn och stjäla deras handväska.
2021-04-24, 02:28
Medlem
Mouchinos avatar
När jag ser om klippet med Emelie och Pedrams bråk så ser jag klart och tydligt nästan direkt vilken sinnestämning Pedram är i och det är obehagligt att se hans blick när det eskalerar!
2021-04-24, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Precis! Men Adrian är inte värdig henne!

Håller med. Adrian vill bara använda henne för att dölja sina riktiga känslor för Mergim.
2021-04-24, 02:30
Medlem
Synd att jag inte kan skicka ut den falskaste i huset som är fågelholken. Avskyr henne med sin gapande käft och skratt. Skryter om att hon hat legat med så många. Ut med fanskapet. Ful är hon också
2021-04-24, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När jag ser om klippet med Emelie och Pedrams bråk så ser jag klart och tydligt nästan direkt vilken sinnestämning Pedram är i och det är obehagligt att se hans blick när det eskalerar!

Han säger att hon körde med härskarteknik. HAN om någon gjorde det.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Tänkte på, om Joel varit med om något som gett trauma som Katti t.ex familjebråk så lär inte Pedrams beteende i poolrummet minskat hans ångest? Joel satt ju med Emelie där och visst hon är rivig hon också men Pedram har ett väldigt aggressivt/hotfullt beteende som kan väcka gamla trauman till liv!
Precis. Joels pappa har ju inte varit snäll, har man förstått. Han har ju t o m dödshotat Joel. Kan tänka mig att Pedram dessutom påminner om pappan utseendemässigt. Djupa sår från barndomen som rivs upp.

Dessutom bönade och bad han att Nardos skulle sluta bråka, men hon bara fortsatte fast Joel satt framför henne och grät.

Tyckte han var löjlig då, men får dåligt samvete nu för att jag tänkte så. Killen mår ju uppenbarligen dåligt på riktigt.
Medlem
Mouchinos avatar
Sen kan man undra också varför inte AD tog Pedram därifrån och uppmanade honom att ta denna diskussion utan alkohol? Varför började han prata med Emlie om detta i poolrummet när AD vet att Pedram går omkring som en tickande bomb? När sen konflikten är ett faktum, vad gör AD då? Roll the Tape!

Okej jag tittade vidare och hör och häpnad.... AD börjar leka nån lek med Tanja när det Pedram börjar med sitt jävla gungande med kroppen???
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-24 kl. 02:35.
2021-04-24, 02:33
Medlem
Citat:
Jävlar så dramatiska folk är.
Otroligt att jag sitter och försvarar Joel, men just nu ser jag bara en liten pojk som är ledsen för hans kompisar bråkat. Och jag kan tänka mig att denna kvällen är det mest kaotiska han någonsin varit med om. En del här blåser upp det till att han brutit ihop fullständigt och behöver mamma & piller osv. Han löste det själv och nu sover han snart.
Hade han varit med om ett trauma så hade han inte bara gråtit en liten skvätt medans han städade.
2021-04-24, 02:35
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Synd att jag inte kan skicka ut den falskaste i huset som är fågelholken. Avskyr henne med sin gapande käft och skratt. Skryter om att hon hat legat med så många. Ut med fanskapet. Ful är hon också
Där har vi ett ämne som aldrig berörs för att de flesta idioter inne i tråden har en hemlig dröm om att själva knulla lusten ur trailer trashet. Knullsamariten behandlas med silkeshandskar. Ett luder av rang som lallar runt och dillar om fantastiska kärleksupplevevelser med brunstiga afghanhannar "en masse'. Alltid så "skönt" positiv men men knullar runt mer än Maria Magdalena i obefintliga trosor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in