2021-04-24, 01:59
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Joel städ-gråter. Hmm. Resten somnat.
Nä nu ska jag röka mig en feeeet och sova. Har ju ändå missat allt drama ikväll

Imorgon skiter jag förfan i pissnetflix. Vill inte känna känslan utav FOMO igen......

Godnatt på er era jävla bävrar, ni fina varelser som förgyller mina kvällar alltför ofta här i BB TRÅDEN! <3
Demonomiconnykatten blazed and out.
2021-04-24, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Vad sa hon till Pedram? Missade.

Men det vanliga ältandet. Att hon sååååå gärna vill dejta han på utsidan för de två är så lika. Att hon inte känt såna här känslor för någon på fyra år. Att varje morgon när hon vaknar är han där och är ”så GULLIG!”. Att den kvällen han hade lämnat henne i rosa sovrummet pga Simons snarkningar så hade Madde velat att han var kvar för hon låg så mysigt mot hans axel.

Jag ska vara ärlig. Jag var tvungen att byta kamera när jag hörde Pedram säga åt henne sen ”ni kommer få genetiskt fina barn”. Maddes hihihihihihihihi då... nä då bytte jag.
2021-04-24, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså jag stör mig en del på Joel ibland men såna här saker gör att jag bara älskar att följa honom. Han är så ordningssam samtidigt som han typ sitter och hänger i slussen. Nu städar han toaletten och går och kastar pant? Han får gärna komma på mina fester och städa när alla andra däckat.
Jag har hela tiden haft Joel på min Ut-lista. Men jag måste erkänna att jag förstår det han håller på med just nu. Tycker t.o.m lite synd om honom, han har nog inte varit i situationer tidigare som denna kväll.
Medlem
Fan vad jag diggar Joel!
Hatar Emelie som skrek honom rätt i ansiktet när han bara skulle lugna ner henne idag samt att hon ALLTID ska dumförklara honom. Han är en fin kille!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Jag håller med. Madde är både sexig och lite sött vulgär utan att trampa över. Hon har fått känslor för en kille som inte förstår att hon troligtvis är den bästa tjej han någonsin kommer att träffa. Adrian har varit ett riktigt svin emot henne hittills och om han vänder nu och börjar kramas så är det pga spelet.

Det är inte lätt att tänka klart när man är kär så därför bör man inte kritisera Madde. Hon ser inte vad vi ser pga vad hon känner.

Hon är blåögd och tror så länge hon kan på att det ändå blir dem på utsidan.

Vem vet.. hoppas bara att denna fina tjejen inte blir sårad.
Precis! Men Adrian är inte värdig henne!
2021-04-24, 02:01
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är AD som sätter upp reglerna för hur det ska vara och det är helt sjukt. Känslor är spontanitet och behov och att Madde ska behöva be om lov för att sova med AD är så sjukt så det finns inte. Hon borde skippa honom helt men det kan hon inte för att han dillat i henne att det "kanske" kan bli något mellan de två. Det man tänker lite kring varför han inte säger som det är kan vara att han är rädd att hon känner sig sviken på riktigt och går emot honom istället och det kan han inte riskera. därför släpper han till lite då och då med små små signaler som fortfarande ger henne hopp. Tänker han så då är han en skam för att vara en man och när man tänker efter så är hans beteende egoistiskt även i andra situationer och det går som en röd tråd igenom honom. Jag anser att han har ett enormt ego där jaget är det viktigaste!

Exakt. Det är just de här ständiga små signalerna han hela tiden ger. Igår bankade han väl mot väggen och sa till Simon "rör inte min Madde". Men när hon vill att han ska sova i samma säng lägger han sig hos Nardos. Han tar det som det kommer säger han, men som det ter sig så kommer det i oregelbundna bekräftelser som gör att han fortfarande har Madde runt sitt finger. I vissa stunder verkar han ändå intresserad, men kan absolut inte visa någonting såvida det inte är i biktens blindspot under en fylla. Tror faktiskt det hela grundar sig i att han är väldigt obekväm att visa såna känslor framför kamerorna.
2021-04-24, 02:02
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Joel har inte borderline, han är smått retarded bara. Och zigenare, speciell kultur....

Mergim har borderline

Mergim är schizofren.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fan vad jag diggar Joel!
Hatar Emelie som skrek honom rätt i ansiktet när han bara skulle lugna ner henne idag samt att hon ALLTID ska dumförklara honom. Han är en fin kille!
Hoppas verkligen han ser hur dålig vän Emelie är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fan vad jag diggar Joel!

Fin, men bra dum.
2021-04-24, 02:03
Medlem
Citat:
Backar rejält? Tycker hon är lika på som hon alltid varit. 😂😅

Jag kan inte kalla det "på".hon springer ju inte konstant efter honom, då kan du inte kolla mkt på liven.
Som jag nämnde så är det första gången på 4 år som hon känner något för någon såklart att det blir förstärkt, sen kan varken du eller jag uttala mig om hur det är att leva i det huset så tätt inpå och konstant vara omgiven av personen,
Självklart har vi en annan bild av det som tittare.
Och alla känslor blir säkert förstärkta i den situationen dom befinner sig i
2021-04-24, 02:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Jag fattar bara inte hur en 34 årig kvinna kan vara så blind för alla dessa signaler och snöa in sig så totalt på en sån liten möjlighet? Känns som vilken person som helst i sitt sinnesfulla bruk hade insett detta efter alla dessa veckor och dissat honom. Krama och klia kan Adrian göra med vem som där inne, det betyder inget. Men när har HAN tagit något initiativ utöver det till henne? Detta är tredje natten hon frågat om att sova tillsammans och det slutar med att han sover i turkosa. Är ju otroligt att hon fortsätter, finns ju fler män i världen herregud.

Jadu det är märkligt hur en förälskelse helt kan sudda ut förnuftet och bara se utifrån de rosa glasögonen och Madde greppar minsta lilla detalj AD gör och lusläser ett intresse från honom. Hon är otroligt naiv och inga garantier finns utan hon bara kastar sig handlöst in i något som inte ens är något! Hon är helt ensam i sina känslor och jag tycker att hon ska låta det vara innan det slutar med ett brustet hjärta. Backa och sen köra hennes eget race utan den där mössfantasten. Blir bara hon som får känna sig överflödig. Hon måste utöva självbehärskning och inte följa varenda känsla hon får och sluta krusa och jaga honom. Inte värt det!
2021-04-24, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Mergim är schizofren.

Är nog Nardos som är med sin "fluga i örat" som hon brukar prata med.

Usch tycker så synd om Joel nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in