2021-04-24, 01:52
Medlem
hittanemoos avatar
Alltså jag stör mig en del på Joel ibland men såna här saker gör att jag bara älskar att följa honom. Han är så ordningssam samtidigt som han typ sitter och hänger i slussen. Nu städar han toaletten och går och kastar pant? Han får gärna komma på mina fester och städa när alla andra däckat.
2021-04-24, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Vad sa hon till Pedram? Missade.

Att hon gillar honom mkt och jättegärna vill dejta honom på utsidan!
Att hon backar rejält inne i huset för att hon vet att han inte är där..
Att hon intr känt att hon velat träffa någon på 4 år tills hon träffade Adrian typ.

Tror hon är lite overwhelmed att hon fått känslor för någon igen efter så lång tid som singel och inte alls varit i det stadiet tidigare.
Men hon verkar ändå medveten om att känslor förstärks i huset.
2021-04-24, 01:53
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är lång kö dit nu. Låt stackarn halsa sin juice.

Nalle Puh kommer bli utbränd innan säsongens slut.
2021-04-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian hade tydligen sagt till henne att han också skulle sova i turkosa inatt. Men det vände jävligt snabbt. Börjar fan tycka synd om Madde. Falska förhoppningar hela tiden. Men när fan ska hon inse? Måste vara det där huset som gör en fucked up känslomässigt eller nåt. Hon verkar vägra inse att han kanske inte är intresserad.

Jag håller med. Madde är både sexig och lite sött vulgär utan att trampa över. Hon har fått känslor för en kille som inte förstår att hon troligtvis är den bästa tjej han någonsin kommer att träffa. Adrian har varit ett riktigt svin emot henne hittills och om han vänder nu och börjar kramas så är det pga spelet.

Det är inte lätt att tänka klart när man är kär så därför bör man inte kritisera Madde. Hon ser inte vad vi ser pga vad hon känner.

Hon är blåögd och tror så länge hon kan på att det ändå blir dem på utsidan.

Vem vet.. hoppas bara att denna fina tjejen inte blir sårad.
2021-04-24, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är AD som sätter upp reglerna för hur det ska vara och det är helt sjukt. Känslor är spontanitet och behov och att Madde ska behöva be om lov för att sova med AD är så sjukt så det finns inte. Hon borde skippa honom helt men det kan hon inte för att han dillat i henne att det "kanske" kan bli något mellan de två. Det man tänker lite kring varför han inte säger som det är kan vara att han är rädd att hon känner sig sviken på riktigt och går emot honom istället och det kan han inte riskera. därför släpper han till lite då och då med små små signaler som fortfarande ger henne hopp. Tänker han så då är han en skam för att vara en man och när man tänker efter så är hans beteende egoistiskt även i andra situationer och det går som en röd tråd igenom honom. Jag anser att han har ett enormt ego där jaget är det viktigaste!

Jag fattar bara inte hur en 34 årig kvinna kan vara så blind för alla dessa signaler och snöa in sig så totalt på en sån liten möjlighet? Känns som vilken person som helst i sitt sinnesfulla bruk hade insett detta efter alla dessa veckor och dissat honom. Krama och klia kan Adrian göra med vem som där inne, det betyder inget. Men när har HAN tagit något initiativ utöver det till henne? Detta är tredje natten hon frågat om att sova tillsammans och det slutar med att han sover i turkosa. Är ju otroligt att hon fortsätter, finns ju fler män i världen herregud.
2021-04-24, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hon må va blind och döv. Men jag tror också han ger henne dubbla signaler, genom att ändå säga ja. Häromdagen kramades dom massor och han sqa till simpa "rör inte min madde osv.."
I hennes kära hjärna så ger han ju henne väldigt dubbla signaler.

Det finns 3 enkla bokstäver som kan lösa hela skiten och Maddes hjärta kan slippa bli krossat som jag till och med tror vår autistike mösspojke kan formulera:
"N e j "
.
Sant, men lika ofta som han är "snäll" så agerar han ju rövhål. Men, det är klart, vi är ju på utsidan och dömer🤔
2021-04-24, 01:55
Medlem
Fina söta o underbara Joel! 😅❤️
2021-04-24, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Att hon gillar honom mkt och jättegärna vill dejta honom på utsidan!
Att hon backar rejält inne i huset för att hon vet att han inte är där..
Att hon intr känt att hon velat träffa någon på 4 år tills hon träffade Adrian typ.

Tror hon är lite overwhelmed att hon fått känslor för någon igen efter så lång tid som singel och inte alls varit i det stadiet tidigare.
Men hon verkar ändå medveten om att känslor förstärks i huset.

Backar rejält? Tycker hon är lika på som hon alltid varit. 😂😅
2021-04-24, 01:57
Medlem
hittanemoos avatar
Mitt hjärta brister. Joel städar för att tänka på annat och plötsligt bryter ihop. Alla andra ligger och sover. Gulleplutt vill bara krama honom.

Orkar inte ens kommentera Madde/Adrian, så trött på deras "relation".
Senast redigerad av hittanemoo 2021-04-24 kl. 01:58. Anledning: felstavning
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
joel måste prata med psykologen
Ja, ge han en sömntablett eller annat lugnande. Han säger ju själv att han inte kan sova, utan måste vandra runt och sysselsätta sig med något. Rastlös i kroppen och inre oro helt klart.

Nu bryter han ihop helt och gråter, Hjälp honom BB!
Jag får själv ångest av att bara se hans ångest
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Den mentala statusen är oklar hos honom.
Märkt av en uppväxt i pingstvännernas anda, samtidigt som han i tidiga vuxenåldern slår sig fri från sitt förflutna. Kommer ut som gay vilket är otroligt starkt gjort av honom.

De fåtalet episoderna med ballongen, juicepaketet och allmänt stirrande i mörkret är lite psykotiskt färgade, men han har ett oanat djup inom sig. Jmf med Nardos som är en encellig amöba. En rolig prick med lillgammal-tendenser (farbrorssyndromet)

Well put!
2021-04-24, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Mitt hjärta briser. Joel städar för att tänka på annat och plötsligt bryter ihop. Alla andra ligger och sover. Gulleplutt vill bara krama honom.

Orkar inte ens kommentera Madde/Adrian, så trött på deras "relation".

Ja, han är så otroligt söt. 🥺

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in