2021-04-24, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Frågade hon rakt ut ”vill du sova med mig?” Och han svarade ”ja”?

Ja nåt i stil med kom och sov med mig i Turkosa och han sa ja.
Medlem
hittanemoos avatar
Joel är fan ändå n skön lirare. Gillar hans nattäventyr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Frågade hon rakt ut ”vill du sova med mig?” Och han svarade ”ja”?

Hon gjorde det tidugare när hon borstade tänder och han sa ja men sket sen i det
2021-04-24, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Tycker det är synd att det inte blev nåt av hatet Mergim kände mot Joel när han klev in. Det var nära en kväll när han ifrågasatte att Joel "alltid ska lägga sig i och veta bäst om allting" eller vad han sa. Men sen började han tycka om honom istället.

Ja vad fan hände där egentligen? Pga Nardos och Joels relation så svalde han det?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Min teori är att de är så fruktansvärt rädda att få lynchmobben emot sig igen, så de slänger sig hellre på censurknappen för att slippa drevet. Sen verkar de också vilja skydda vissa favoriters mindre smickrande uttalanden.

Man tar hellre lynchmobben som klagar på deras ständiga censur....
Medlem
Rudiebois avatar
Är dom två grisarna färdigknllade nu i rosa sovrummet?
Skulle äcklas av att behöva kliva in i deras knull-lukt.
Fegt av BB att censuera hela deras 6akt.

Och härmed den sedvanliga hetsätningen av Juel kl 01:3 på natten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Empa o Dompa har knullat klart och censuren är hävd. De ligger och eftermyser tätt ihop.

Tror inte det blev något juffs. Eller så var dom rätt snabba.
Mitt under censuren var Dompa ute och rökte på innergården.
Jag tror BB censurerade och sedan stoppade pippande då Emelie var berusad och dom var livrädda att få skit igen, oavsett tummen upp.
2021-04-24, 01:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Wtf? Joel sitter på golvet ensam i mörkret i slussen och halsar direkt ur ett juicepaket. Stirrar rakt ut i tomma intet. Vad är det för fel på honom?
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-24 kl. 01:43.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Dock har han kramat, dansat tryckare osv med henne massor. Det är han som kommit till henne så kanske inte så lätt att då veta

Det har han, suttit bredvid henne och häromdagen skoja han ju " ta inte min Madde"
till Simon.
Sjukt onödigt att säga såna saker till henne när han vet vad hon känner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså att hon ens ska BEHÖVA fråga/be honom sova med henne säger ju allt i sig själv, när ska hon inse att han bara är för 'snäll' och vågar inte säga nej eller putta bort henne när hon vill röra honom.

Är med dig på denna. Men om du hörde vad hon sa i sovrummet till Pedram för en stund sen så skulle du fatta att hon kommer aldrig ge sig.

Men då får hon faktiskt skylla sig själv i detta också. Han har henne exakt där han vill ha henne, ibland på en armlängds avstånd och ibland klappande på henne. Han vet vad han gör. Och han gör det med flit.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Måste bara ventilera lite.

Adrian. HUR. Svårt. Kan. Det. Vara. Att. Säga. NEJ!?

Adrians ursäkt tisdagkväll: omg nardos är borta måste leta efter henne i 3 timmar innan jag lägger mig hos madde *hoppas hon har somnat*
Adrians ursäkt för några veckor sen: nej jag vågar inte byta säng jag måste sova bredvid nardos ....
Adrians ursäkt ikväll: måste ta mig i kragen och hiva cider som en riktig man det kommer vara hemskt och fruktansvärt men eftersom jag återigen lovat madde att sova med henne så måste jag bli snorfull så jag kan skylla på fyllan och att jag däckat

VARFÖR SÄGER DU INTE "BARA NEJ MADDE, JAG VILL INTE"
"NEJ MADDE JAG E BÖG"
"NEJ MADDE JAG E MUNKJÄVEL FÖRFAN CELIBAT "
"NEJ MADDE SLUUUEETA NUEE!!"

hur svårt kan de va, allvarligt

Okej nu är jag klar.... Rant over.

Tidigare i veckan när han skulle sova i samma säng som Madde blev han också efter en stund plötsligt tvungen att byta sovrum p.g.a. Simons snarkningar. Back to Nardos. Det verkar uppenbart att han inte har nåt intresse av att sova med henne, men precis.. han har väldigt svårt med hur han ska förmedla detta.
2021-04-24, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Måste bara ventilera lite.

Adrian. HUR. Svårt. Kan. Det. Vara. Att. Säga. NEJ!?

Adrians ursäkt tisdagkväll: omg nardos är borta måste leta efter henne i 3 timmar innan jag lägger mig hos madde *hoppas hon har somnat*
Adrians ursäkt för några veckor sen: nej jag vågar inte byta säng jag måste sova bredvid nardos ....
Adrians ursäkt ikväll: måste ta mig i kragen och hiva cider som en riktig man det kommer vara hemskt och fruktansvärt men eftersom jag återigen lovat madde att sova med henne så måste jag bli snorfull så jag kan skylla på fyllan och att jag däckat

VARFÖR SÄGER DU INTE "BARA NEJ MADDE, JAG VILL INTE"
"NEJ MADDE JAG E BÖG"
"NEJ MADDE JAG E MUNKJÄVEL FÖRFAN CELIBAT "
"NEJ MADDE SLUUUEETA NUEE!!"

hur svårt kan de va, allvarligt

Okej nu är jag klar.... Rant over.
Väl talat. Synd att Madde är blind och döv🙁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem