2021-04-24, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Adrian svarade ja på hennes fråga att sova med henne i turkosa sovrummet sen går han in i rosa tar upp täcke och kudde och tänker gå fit sen lägger sig i sin säng. Så jäkla synd om madde
Madde ska stanna i turkosa om hon förstår sitt bästa.
2021-04-24, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså hände detta efter Madde redan hade lagt sig i turkosa eller tidigare ikväll?
Sjukt hur som men när fan ska hon förstå?

Jag tror hon hade lagt sig i turkosa först men gick upp på toa och träffade då på Adrian där och frågade honom.

Ja du bra fråga, helst igår.
Men problemet är väl att han ger lite och då lever hennes hopp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Innan hon la sig där det var när hon borstade tänderna.
Han gock sen in och lyfte upp kudde och täcke och var påväg in dit. Sen helt plötsligt la han sig i sin säng istället. Tycker synd om madde bättre att han är ärlig.

Åh herre vilken syltrygg han är. Han utnyttjar henne till max för att komma längre i spelet. Den dagen de är ute kommer han skita totalt i henne
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu vet jag varför dom censuerar så jävla mycket! Eller har en teori iallafall.

Dom har förlorat så jäkla mycket tittare på sitt nya programformat på Tis-Tor, så allt censuerat hamnar där, så man försöker tvinga folk att titta då....

Min teori är att de är så fruktansvärt rädda att få lynchmobben emot sig igen, så de slänger sig hellre på censurknappen för att slippa drevet. Sen verkar de också vilja skydda vissa favoriters mindre smickrande uttalanden.
Medlem
Citat:
Skämtar du? Sa han att han skulle sova med henne men la sig ändå i sin säng?

Jag hörde det inte, men såg henne skrattande säga något till Emelie, göra någon liten dans och sedan småspringa till Sovrum1.
Så någonting lär han ha sagt. Stackars Madde.
Svinigt Adrian. Nej, du behöver inte var kär i henne (även om man måste vara homosexuell för att inte vara det), men det är jäkligt ruttet att behandla henne som han gör i så fall.
Medlem
Citat:
Skämtar du? Sa han att han skulle sova med henne men la sig ändå i sin säng?

Alltså att hon ens ska BEHÖVA fråga/be honom sova med henne säger ju allt i sig själv, när ska hon inse att han bara är för 'snäll' och vågar inte säga nej eller putta bort henne när hon vill röra honom.
2021-04-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Madde ska stanna i turkosa om hon förstår sitt bästa.

Det bör hon absolut göra för sitt eget bästa
2021-04-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag tror hon hade lagt sig i turkosa först men gick upp på toa och träffade då på Adrian där och frågade honom.

Ja du bra fråga, helst igår.
Men problemet är väl att han ger lite och då lever hennes hopp.

Frågade hon rakt ut ”vill du sova med mig?” Och han svarade ”ja”?
2021-04-24, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Jag frågar mig själv ofta detsamma. Tror jag förlorar hjärnceller för varje sekund som går.

Men jag började inse vilka det är jag har att göra med när de skulle peka ut länder på världskartan.

Du menar när Nardos placerade Asien i västra Alaska?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Måste bara ventilera lite.

Adrian. HUR. Svårt. Kan. Det. Vara. Att. Säga. NEJ!?

Adrians ursäkt tisdagkväll: omg nardos är borta måste leta efter henne i 3 timmar innan jag lägger mig hos madde *hoppas hon har somnat*
Adrians ursäkt för några veckor sen: nej jag vågar inte byta säng jag måste sova bredvid nardos ....
Adrians ursäkt ikväll: måste ta mig i kragen och hiva cider som en riktig man det kommer vara hemskt och fruktansvärt men eftersom jag återigen lovat madde att sova med henne så måste jag bli snorfull så jag kan skylla på fyllan och att jag däckat

VARFÖR SÄGER DU INTE "BARA NEJ MADDE, JAG VILL INTE"
"NEJ MADDE JAG E BÖG"
"NEJ MADDE JAG E MUNKJÄVEL FÖRFAN CELIBAT "
"NEJ MADDE SLUUUEETA NUEE!!"

hur svårt kan de va, allvarligt

Okej nu är jag klar.... Rant over.
Ja hur svårt kan det vara?!
Han är en jävla mes, töntigare snubbe har jag nog aldrig sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså att hon ens ska BEHÖVA fråga/be honom sova med henne säger ju allt i sig själv, när ska hon inse att han bara är för 'snäll' och vågar inte säga nej eller putta bort henne när hon vill röra honom.

Dock har han kramat, dansat tryckare osv med henne massor. Det är han som kommit till henne så kanske inte så lätt att då veta
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92

Madde sa ju också att det är jobbigt för när de börjar kännas bra och de är nära så backar han helt plötsligt. Nånting sånt sa hon i turkosa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in