2021-04-24, 01:23
Medlem
codemeds avatar
Varför kollar jag ens på detta?
2021-04-24, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Censur hela kvällen, dc filmar sovrummet där folk sover, medans det är full fart i andra sovrummet.

Den här produktionen måste fan vara den sämsta som finns. Och kritik bemöts med dövöra och tystnad.

Eftersom produktionen tyckte det var för mycket ärlighet så måste de censurera och sedan strypa alkoholintaget. Då passar praktikanterna (som jobbar gratis) på att ta del av alkoholen som skulle skickats in. De krökar till det och glömmer sitt uppdrag (förstår dem eftersom TV4 inte betalar dem) och vi tittare som betalar för underhållning blir blåsta. Det är TV4 i ett nötskal. Skitkanal. Syntax error, press play on tape..
2021-04-24, 01:24
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
MmmMadde ställer sig längst fram i den kön!
Tror inte det undkommer någon att hon är först på tur att få ta en titt på officerens njurar och därefter kommer det inte enbart vara en titt på njuren.
Även prostatan kommer få sig ett litet åktur, medan officeren blundar och fantiserar att dom lätta pulserande trycken kommer från zigenaren alternativt Rimmets mjuka tungspets.
Mmmadde har ju ändå gett oss en anal6-skola utan dess like, några helger sen.
Hon kan sin grej, och hon är redo att brösta den. Så länge hon får komma nära inpå officeren.

Jag dör
2021-04-24, 01:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahaha han vet precis vad han gör. Snart kommer nog tumme upp-fr0gan.

Haha japp..tror jag också. Men vad f-n nu är det censur igen... vad håller de på med? Är det omgång 3 i drama som satts igång eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Joel: "för de som tror på evolutionen..."

Ja jävlar...
Klart pastorn inte tror på evolutionen iofs.
Medlem
Nardos "Förut trodde jag att jorden är platt"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Haha, ja jag ångrar redan att jag inte fortsatte titta på censuren.

När man inte trodde den här kvällen kunde bli värre så ser man detta med Nardos och Mergim. Att han är dum i huvudet är ju ingen nyhet, men HUR JÄVLA blåst är hon?

Nyss tittade hon upp mot himlen och sa ”vad är det som rör sig?” JA MOLNEN FÖRSLAGSVIS? Hellowwwwww.

Jag tappar fan allt.
2021-04-24, 01:26
Medlem
Spajdors avatar
S2 tillbaka nu
2021-04-24, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian hade tydligen sagt till henne att han också skulle sova i turkosa inatt. Men det vände jävligt snabbt. Börjar fan tycka synd om Madde. Falska förhoppningar hela tiden. Men när fan ska hon inse? Måste vara det där huset som gör en fucked up känslomässigt eller nåt. Hon verkar vägra inse att han kanske inte är intresserad.

Adrian svarade ja på hennes fråga att sova med henne i turkosa sovrummet sen går han in i rosa tar upp täcke och kudde och tänker gå fit sen lägger sig i sin säng. Så jäkla synd om madde
2021-04-24, 01:28
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Varför kollar jag ens på detta?

Jag frågar mig själv ofta detsamma. Tror jag förlorar hjärnceller för varje sekund som går.

Men jag började inse vilka det är jag har att göra med när de skulle peka ut länder på världskartan.
Senast redigerad av embargo 2021-04-24 kl. 01:32.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Eftersom produktionen tyckte det var för mycket ärlighet så måste de censurera och sedan strypa alkoholintaget. Då passar praktikanterna (som jobbar gratis) på att ta del av alkoholen som skulle skickats in. De krökar till det och glömmer sitt uppdrag (förstår dem eftersom TV4 inte betalar dem) och vi tittare som betalar för underhållning blir blåsta. Det är TV4 i ett nötskal. Skitkanal. Syntax error, press play on tape..

Om Tv4 fortsätter med Big Brother efter denna säsong så vettefan ifall man kommer fortsätta titta. Just pgr av all jävla censur.

Men dum i huvudet som man är så kommer man säkert göra det....Men hoppas Femman köper tillbaka det och tar tillbaka produktionen som hade hand om första säsongen i Sverige.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Adrian svarade ja på hennes fråga att sova med henne i turkosa sovrummet sen går han in i rosa tar upp täcke och kudde och tänker gå fit sen lägger sig i sin säng. Så jäkla synd om madde

Skämtar du? Sa han att han skulle sova med henne men la sig ändå i sin säng?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in