Det var då själva fan, här spekulerar snillen ser jag

.
Då var dagens 600 avklarade igen, gick mycket snabbare mot kvällningen märkte jag.
Nåja, för den som är intresserad:
Först av allt, 120-150 meddelanden per timme är givetvis inte en omöjlighet, det är många gamla rävar på JH som lyckas med detta rätt enkelt, det går att läsa om lite då och då i denna tråd, där diverse nya puckon kommer in och yrar om hur "omöjligt" det är. Så det första steget är att inse att det faktiskt är möjligt.
För det andra, det är bara att fråga valfri coach om hur snabbt "topp-lirarna" kör så får ni reda på sanningen.
Jag själv kom in i detta runt 2016 eller 2017 om jag minns rätt, det första halvåret gick lite småsegt, särskilt när jag ofta fick vänta mellan varje meddelande.
Med tiden (något år in tror jag) märkte jag hur jag nu plötsligt fullkomligt överöstes med meddelanden, dvs en oändlig kö, så fort jag är klar med ett meddelande får jag ett nytt, om och om och om igen, under hela dagens gång.
Jag misstänker att det bara är vissa som får detta, kanske de personer som spenderar mycket tid på skiten och/eller skriver snabbt och mycket.
Nåja, så här fungerar det för mig:
Så fort jag får ett meddelande
så börjar jag skriva till target medans jag läser hans meddelande, jag scannar snabbt efter saker som ort, namn, familj, jobb, resten av meddelandet lägger jag inte mycket energi på, samtidigt som jag scannar så skriver jag saker som: "Ja men visst så är det ju", "alltså jag känner så starkt för dig blabla", "Är det så alltså? Jo men.." dvs ren jävla utfyllnad för att få ihop mina 150 bokstäver per meddelande, jag börjar sedan logga namn och skit som han uppgivit eller frågat mig om,
samtidigt som jag loggar tänker jag ut hur jag kan finslipa meddelandet jag just skrev, om något inte passar in särskilt bra etc.
Städer/orter har jag mestadels memorerat in, säger target att han bor i Sundsvall så vet jag direkt att Timrå ligger nära, så jag slipper googla skiten.
Så gör jag och på så sätt lyckas jag skriva c:a 120 meddelanden per timme, ibland 150. Innan coacherna gnällde tidigare så var jag ibland uppe runt 180 meddelanden per timme, detta till det gick så långt att de hotade att banna mig för att jag missade logga massa skit.
Få en snabb överblick av meddelandet, lägg inte märke till irrelevant nonsens, scanna efter namn, stad, familj, jobb, eventuella fuckade sexuella preferenser vill de också man ska logga, sedan babblar ni på bara.
Vad jag tror korkskallarna i tråden som menar på att detta är omöjligt gör:
1. Läser meddelandet väldigt noga.
2. Läser meddelandet innan de börjar svara (Jag börjar återigen svara så fort jag får upp meddelandet, på en gång).
3. Känner inte till geografin särskilt väl, säger target att han bor i jokkmokk måste de kolla upp på kartan efter en närliggande ort/stad.
4. Allmänt långsamma på att skriva.
5. Inte tillräckligt hypade. Dra igång lite jävla techno och släng i er 400mg koffein så ska det nog bli fart.
Detta blir mitt sista meddelande gällande just detta, det är sant, punkt slut, erfarna rävar kan antagligen intyga att detta inte direkt är jättesvårt.
Nästkommande poster från mig kommer bara vara gnäll om kön är långsam igen.
Lycka till.