2021-04-24, 00:41
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hahah Emelie: fyfan vilken äcklig kudde euw
Dompa: aa jag vet den där är svinäcklig

No one:
Absolutely no one:

Mergim: hallå de där är min kudde
2021-04-24, 00:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Men. 90% på att han Inte vill. De bor ej i samma stad, så bara det skulle va ett mission.

Gäller och till vara på tiden de har med varann därinne, att lära känna varann mer på tu-man-hand, men men det tycks inte Adrian bryr sig så mkt om, han vill umgås lika mkt med alla.. LOL
Då ligger Madde på samma nivå som övriga deltagare, om inte lite under.. han hänger ju fan mer med Nardos. o snackar mer med andra. ? Känns stelt när han o Madde prata...

Men ja kanske lite mer han är i samröre o "visar" lite mer nu med henne, men det är enbart som många andra tror här, enbart för spelet, taktiskt lagt... han vet Madde har tittare som gillar henne o folk därute, så han kan rida på henne mot final... o komme göra..om han behöver..

Om Nardos tillåter den 31 årige herren, så kanske han gör något. Men den äldre herren vill hellre ta på 20 årige Joel eller Mergim. Den äldre herren kramar och kliar helst Nardos. Det är väl ingen hemlighet, eller.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
AD's äckliga hår som sticker fram under mössan och mössan sitter tight kvar på skalpen.
Vad lider han av för störning? Jag är seriös nu.
Han har komplex både för sitt huvud och sin snopp. Båda måste noga döljas.
Medlem
Rudiebois avatar
Undra om Empa ska få i sig lite Dompa Lööve inatt som ett straff mot Nardologens prydhet?
2021-04-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hahah Emelie: fyfan vilken äcklig kudde euw
Dompa: aa jag vet den där är svinäcklig

No one:
Absolutely no one:

Mergim: hallå de där är min kudde

Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Årets säsong måste gå till historien som den mest "ärliga" någonsin!

Hur många gånger har man inte hört:

"Jag är 100% äkta, jag är ärligaste i huset, jag är bara mig själv, alla andra spelar bara spelet, dom är bara här för miljonen, jag är likadan på utsidan... etc...

Ja, så till den grad att man blir spyfärdig faktiskt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Kan du bara sluta spamma sönder tråden med din skit?

Han har fått tuppjuck alldeles... Blev det andra kontot bannat eller?
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Undra om Empa ska få i sig lite Dompa Lööve inatt som ett straff mot Nardologens prydhet?
HAhaha, satt precis och funderade över samma sak. Sadisten i mig hade gjort det 🤷
2021-04-24, 00:44
Medlem
Tack DC för att ni visar rummet där alla sover. Nu fick Dompa och Emelie ge tummen upp.
Medlem
Slutsummering av kvällen:

Less på Dompa (var fick han luft ifrån), less på Madde och framför allt på Emelie!

Mergim har varit behagligt lagom och rolig. Nardos har varit mycket men mest underhållande (å lite irriterande).

Pedram har haft bättte dagar. Juddan var lite irriterande (måste alla vara så egotrippade)? Joel - stackars liten.

Resten har jag knappt sett till.

Vet inte om BB är så intressant egentligen. 😁
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Vill typ komma i ditt ordflöde, så detaljerat och vackert

Tack finaste.

You're welcum
Sen att det inte är korrekt sammanfattat, då får resterande stolpskott som varit vid liv under liven ikväll fylla på vartefter.

Och där ligger Madde och gnyr och gråter sig själv till sömns. Varför filmar dom inte något annat? Är det för Douche och skrik-Empa knullar järnet i rosa sovrummet?
2021-04-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han har fått tuppjuck alldeles... Blev det andra kontot bannat eller?

Jag börjar också fundera på det! Varit väldigt tyst från ett visst aktivt konto senaste tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in