2021-04-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Var är Em och Dompa??
Utegården! Hade hellre hört deras snack än Nardos malande
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jävlar vad lite nominerar och paktande kan göra med en grupp egentligen. Kärlek i ca 60 dagar så raserar allt på ett par dagar.

Detta är helt jävla underbart, som en dröm som gått i uppfyllelse. Känner mig som ett litet barn på julafton. Synd att det finns bråk-blockare i det huset. Hade velat se en rejäl fistfight mellan Nardologen och Empa ala Bad girls club
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
Om Joel satt och sympatitjafsade med mig på det sätt han gör med Nardos så skulle han kunna erbjuda garanterat tandfria blåsjobb till sina gubbtorskar.

HahhhahhhHAHAHhahahahahahahha fyfan såg det framför mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Madde har ju hört precis allt om att dom skall välja Pedde. Har hon sagt det? Skulle inte tro det.....

Emelie sade uttryckligen framför Madde att rosa skulle rösta på Pedde för att rädda henne. Madde satt och fnittrade. Suck.
Hon spelar dum i huvudet...
2021-04-24, 00:03
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Adrian är läskigare än Peddiblickarna
Hahahahaha.
Adrian igen. Det var Adrian som låg bakom Tess och våldtog Tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
De som kräver respekt är dom som måste kräva det för dom förtjänar den inte. Dom som aldrig pratar om respekt är dom som får den. Respekt är något man förtjänar, inte något man kan kräva.

Pedram bryr sig inte ett dugg om att Nardos nominerat honom. Då hade han inte blivit förbannad på Emelie.
Han bryr sig bara om att han förlorat spelet, inte lyckats manipulera "sin familj" att aldrig nominera honom och därför kommer åka ut.
Han vill bara svartmåla och härska över Emeile, annars hade han inte behövt vänta tills han var full med att konfrontera Emelie. Han är feg!

👌🏼
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Men förfan din j-a demonoconomiconkatt!! Du har missat århundrades show!
Verkligen VALUTA för pengarna för en j-a gångs skull!
Hoppas dom visar allt i repris imorgon, om inte någon här på FB sitter på smaskiga klipp

ALLT JAG VILL HA är en recension av dig Rudy.
Fyfann vad sexigt
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hon spelar dum i huvudet...
Ja. Helt sjukt. Säg bara som det var och få ur allt nu så ni kan gå vidare istället. Madde för faaaan.
Medlem
Pedram hävdar fortfarande att han inte höjde rösten mot Emelie. Han är sur för att Emelie har sagt att Pedram ger ”tillbakakakor” som han menar att han inte gjort. DET VAR JU PRECIS vad hans motivering i bikten när nomineringen var???????
2021-04-24, 00:04
Medlem
Nardos (pratar om emelie i 15 min i sovrummet framför folk)

"hon sitter och pratar där ute om mig"

Wtf noll självkännedom

Adrian stalkar

Dennis förtjänar 7 fotmassager och minst en avsugning
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Pedram säger ren FACTS i sovrum 1 till Madde nu.

Emelie gömmer sin pakt bakom sina äckliga spekulationer, som inte stämt ett jävla skit. Emelie har "SPEKULERAT" i sitt vidriga sovrum varenda jävla dag att dom andra, Simon o co, har en pakt.

Det är klart som fan folk hjärntvättas.

Era förnekande jävlar.

PREACH!
Medlem
Efter denna kvällen har jag ändrat mina måltavlor, jag vill ha ut dom som ständigt predikar, dom som ska fram och medla hela jävla tiden. Så nu ska Dennis, Judith och Joel ut. Börjar med Dennis på Måndag.
Utan dom kan bråken ta fart på riktigt och fortgå utan några jävla medlare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in