2021-04-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snygg-Harris
Vad är poängen med dina inlägg? Druckit för mycket klor igen?

Denna granskning vågar jag lova kommer demoralisera lill-Trumpers mer än demokrater, så jag borde väl egentligen tacka dig för ditt skräppostande!

Ok. Vad tycker du?

Är denna audit en konspiration för att fuska fram något?
2021-04-23, 23:21
Medlem
Citat:
Vad är poängen med dina inlägg?

Jag älskar det här. Du menar alltså att du, på riktigt, inte kan se vad poängen är med mina inlägg?

Det får mig att känna mig som en gud.
2021-04-23, 23:26
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Vad är poängen med dina inlägg? Druckit för mycket klor igen?

Denna granskning vågar jag lova kommer demoralisera lill-Trumpers mer än demokrater, så jag borde väl egentligen tacka dig för ditt skräppostande!

Vad menar du? Granskningen har precis startat och kommer att ta lång tid, 2,1 miljoner röstsedlar (original papper) skall granskas. Du borde vara ödmjuk och inte våga och lova så mycket.
2021-04-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja de får betalt totalt 150,000$ för denna granskning (om jag kommer ihåg rätt är 41 dagars jobb), men för en fördröjning på 3 dagar så uppskattar de kostnaden till hundratusentals dollar..

Så, $3700 per dag? På hur många personer? Är detta mycket pengar?
2021-04-23, 23:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Allt kostar pengar. Kan du svara rakt ut?

Är auditen en konspiration för att fuska?

Ändrar din fråga:
Är revisionen ett sätt för att ändra och fuska med valresultatet mot vad det faktiskt var?

JUPP!

1

Trist men sant och det händer mer än vad väljarna orkar med i USA och detta har pågått läge i USA med alla olika politiska poster som har makt om vad som "är lagen"..

Rekommenderar att kolla på dokumentären: Atticus v The Architect The Political Assassination of Don Siegelman

Om du vill förstå HUR man vinner ett val med att fuska!

2021-04-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ändrar din fråga:
Är revisionen ett sätt för att ändra och fuska med valresultatet mot vad det faktiskt var?

JUPP!

Ok. Så revisionen är en konspiration för att ändra valresultatet. Du är alltså en konspirationsteoretiker.

Citat:
1

Trist men sant och det händer mer än vad väljarna orkar med i USA och detta har pågått läge i USA med alla olika politiska poster som har makt om vad som "är lagen"..

Så du menar att valresultatet och granskningen av valresultatet i USA kan ifrågasättas? Eller bara granskningar av valresultat?

Citat:
Rekommenderar att kolla på dokumentären: Atticus v The Architect The Political Assassination of Don Siegelman

Om du vill förstå HUR man vinner ett val med att fuska!

Så, om jag ser den så kan jag förstå hur man fuskar sig till ett presidentval i USA?
2021-04-23, 23:45
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ok. Så revisionen är en konspiration för att ändra valresultatet. Du är alltså en konspirationsteoretiker.

Nä jag visar på problem med revisionen och att den inte är transparent utan en beställning av det styrande partiet i delstaten.

Citat:
Så du menar att valresultatet och granskningen av valresultatet i USA kan ifrågasättas? Eller bara granskningar av valresultat?

Inte sagt något av liknade OCH jag hoppas du nämner detta endast av obildning!

Citat:
Så, om jag ser den så kan jag förstå hur man fuskar sig till ett presidentval i USA?

Tja du får se svagheterna i USA:s valsystem OCH du kan snabbt koppla ihop det med det som pågår nu 20 år senare.

Den är lite längre än den behövde vara men allmänbildande om man vill försöka förstå hur det amerikanska valen fungerar EFTER själva valet och om man kan fuska..

Ett av "trixen" (i dokumentären som användes av REP) har tagits upp i denna tråd som argument för att DEM fuskade!

2021-04-23, 23:49
Medlem
snygg-Harriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateBusiness
Vad menar du? Granskningen har precis startat och kommer att ta lång tid, 2,1 miljoner röstsedlar (original papper) skall granskas. Du borde vara ödmjuk och inte våga och lova så mycket.
Vem sitter som på nålar för att se sin avlagda röst bli ogiltigförklarad? Uppviglare, konspiratörer och andra subversiva element är gissningsvis dramatiskt överrepresenterade under denna pågående fars...Alltså, detta tveksamma tilltag röner garanterat mångfalt större intresse hos hjärntvättade Tuckerfans än hos någon annan, och om de förlorar än mer förtroende för hela röstprocessen så är det såklart dem (republikaner) det drabbar hårdast.

Och konspirationsaffärer är vad det låter som; lukrativt, vilket i sin tur betyder att de som livnär sig på denna dubiösa verksamhet, även fortsättningsvis kommer göra allt för att undergräva det lilla förtroendet lill-Trumpers har - och man varken kan, eller vill sluta, förrän noll tillit till systemet finns kvar.

Pretty basic. Men för all del, fortsätt, ni kommer som sagt bara mobilisera motståndaren ytterligare med er lilla antidemokratiska akt!
2021-04-23, 23:58
Medlem
Citat:
Nä jag visar på problem med revisionen och att den inte är transparent utan en beställning av det styrande partiet i delstaten.

Så, det styrande partiet i delstaten har konspirerat för att få en granskning att ge ett förutbestämt resultat?

Citat:
Inte sagt något av liknade OCH jag hoppas du nämner detta endast av obildning!

Så, valresultat och granskningar av dessa är fullkomligt legitima?

Citat:
Tja du får se svagheterna i USA:s valsystem OCH du kan snabbt koppla ihop det med det som pågår nu 20 år senare.

Den är lite längre än den behövde vara men allmänbildande om man vill försöka förstå hur det amerikanska valen fungerar EFTER själva valet och om man kan fuska..

Ett av "trixen" (i dokumentären som användes av REP) har tagits upp i denna tråd som argument för att DEM fuskade!

Ok. När du säger ”tja” så tolkar jag det som att filmen innehåller information om hur man fuskar sig till ett presidentval. Är din avsikt med din referens korrekt tolkad?

Finns det isf mer än ett sätt att fuska sig till en presidentpost? Är det sannolikt att något sätt att fuska sig till en presidentpost har använts nu, när det står mer på spel än någonsin?
2021-04-24, 00:06
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Vem sitter som på nålar för att se sin avlagda röst bli ogiltigförklarad?

Men snälla Harris, ingen vill väl ogiltigförklara röstsedlar som korrekt registrerats i systemet.
2021-04-24, 00:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Så, det styrande partiet i delstaten har konspirerat för att få en granskning att ge ett förutbestämt resultat?

KLIPP övriga frågor är en annan tråd

GOP i AZ har valt ett företag vars VD uttryckt valfusk i sociala medier och jobbat med andra valfusk förespråkare och postat mycket om det, dvs en MAGA:it..

Detta företag som bara får 150 tusen för en månads jobb börjar med att ha pennor som kan "rätta till" resultatet redan första dagen på röstsedlarna..

När DEM går till domstol så säger GOP att det kostar flera hundratusen för varje förlorad dag. men kontraktet är på totalt 150 tusen.

Är detta en oberoende granskning eller en beställd "detta vill vi se av denna granskning"

2021-04-24, 00:23
Medlem
Citat:
GOP i AZ har valt ett företag vars VD uttryckt valfusk i sociala medier och jobbat med andra valfusk förespråkare och postat mycket om det, dvs en MAGA:it..

Så det finns en konspiration som avser att påverka valprocessen?

Citat:
Detta företag som bara får 150 tusen för en månads jobb börjar med att ha pennor som kan "rätta till" resultatet redan första dagen på röstsedlarna..

Sa jag $3700 om dagen? På hur många? 10?

$370 per skalle. Snorbilligt för att få någon att skämma ut sig för valfuskanklagelser i massmedia.

Hur fan hänger det ihop?

Citat:
När DEM går till domstol så säger GOP att det kostar flera hundratusen för varje förlorad dag. men kontraktet är på totalt 150 tusen.

Klart det ska kosta att lägga sig i en granskning av valresultat!

Citat:
Är detta en oberoende granskning eller en beställd "detta vill vi se av denna granskning"

Du menar:

Är detta en konspiration eller en oberoende granskning?

Jag vill veta, berätta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in