Situationerna mellan Tess och Pedram var hemska. Pedram var vidrig. Svart i ögonen och flera gånger trodde jag fan han skulle lappa till henne. Finns faktiskt inget att diskutera där. Han var vidrig. Samma sak med tjatet på Tanja om att få komma till. Äckligt beteende. Just idag har han dock rätt gentemot Emelie tycker jag. Hon har betett sig vidrigt och kan inte stå för ett piss. Klart som fan han blir arg.
Men utöver det har jag inte mycket övers för honom.
Ps. Emelie har fan problem.
Exakt så! Han är vidrig på så många plan men idag gav han t.o.m. Tess cred för att det var hon som fick honom att öppna ögonen för Emelies falskhet.
Emelie: "jag har aldrig brytt mig om utsidan" oh really? Det är väl det enda du pratat om sedan du kom in.. "jag bryr mig inte", "jag är bara ärlig" och "tittarna vill se det här och inte det här blablabla" usch för dubbelmoralen hon besitter..
Nu försöker Joel snyfta sig till Adrians kuk? Säga vad man vill men Joel är i alla fall ärlig med att han är en zigenargigolo för gubbar. Mer än man kan säga om smygbögen Adrian.
Kommer nog inte gå in i det där huvudet ändå. Emelie har spelat bort honom, en tjej, det är det han inte kan ta.
Ta ut creepy Peddy nu nu nu.
Pedram har en läskig självkärlek som gör att han vill härska över alla andra och han sprider en riktigt ruggig energi när han blir så här. Pedram har satt ribban på den här kvällen som "The dark Night"