2021-04-23, 23:01
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Alla dessa kameror kommer ge dig tillfredsställelse. Du kommer att se allt du vill se. Vad är du rädd för?

Dumma frågor får dumma svar.

Kommer någon svara på frågor angående auditen på en av alla kameror som livesänder? Men som sagt, inget kan fortsätta för tillfället eftersom dom redan gjort fel.
2021-04-23, 23:02
Bannlyst
GOP ledamot i Pennsylvania säger det rakt ut. Vi begår valfusk. Värt att se

https://youtu.be/NljtxOHJpwU
2021-04-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Kommer någon svara på frågor angående auditen på en av alla kameror som livesänder? Men som sagt, inget kan fortsätta för tillfället eftersom dom redan gjort fel.

Så du menar att det finns en konspiration av människor som på ett oärligt sätt försöker påverka valresultatet?
2021-04-23, 23:04
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Snyggt att du redigerar mitt inlägg till något jag inte har skrivit. Men om de ändrar röstsedlar med pennor så syns ju det, är du korkad?

Om lagen säger det, varför är du så orolig?
Klipp..

De delade ut blåfärgade pennor som är tillåtna att använda när du röstar MEN enligt LAG inte när du hantera röstsedlar i efterhand vilket nu Ninjorna gör och de ändrar rösterna till det som de är betalda att göra.

Verkar som du är mentalt klassificerad som handikappad och nu förstår jag dina följd frågor och kommer vara JÄTTE TYDLIG i fortsättningen, beklagar att jag misstog dig för en i sekten!
Hjärta&Kram!!

2021-04-23, 23:06
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Varför kommer de direkt med pennor som gör att de kan ändra röstsedeln UTAN att någon sedan kan säga detta har ju ändrats?

DVS LAGEN säger ENDAST röd skrift får påföras för att originalet ska kunna bedömas när någon annan har hanterat röstsedeln och vad de gjort. Men DETTA SKITER DU I SÅ LÄNGE DU FÅR DET RESULTAT DU VILL SE

ALLA röstsedlar som nu har hanterats av Ninjorna är nu kontaminerade och kan slängas då vi inte vet vad de gjort med dessa.

Men fortsätt se det genom dina sektglasögon!

Trist att du gillar totalitära styren.

Största problemet är att maskinerna inte kan läsa resultatet på rätt sätt. Och ska inte röstsedlarna scannas om i den här auditen?
Blue pens are never allowed anywhere near already-voted ballots because the tabulation machinery will read the blue ink, though it would be a great way to sabotage ballots.

https://amp.azcentral.com/amp/7354216002
2021-04-23, 23:08
Medlem
Citat:
De delade ut blåfärgade pennor som är tillåtna att använda när du röstar MEN enligt LAG inte när du hantera röstsedlar i efterhand vilket nu Ninjorna gör och de ändrar rösterna till det som de är betalda att göra.

Så du tror att det finns en konspiration där de ändrar valsedlar för att fuska?
2021-04-23, 23:08
Medlem
Citat:
Största problemet är att maskinerna inte kan läsa resultatet på rätt sätt. Och ska inte röstsedlarna scannas om i den här auditen?
Blue pens are never allowed anywhere near already-voted ballots because the tabulation machinery will read the blue ink, though it would be a great way to sabotage ballots.

Så, det är alltså en konspiration?
2021-04-23, 23:10
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Och de (GOP/NINJA) kan då säga att detta är en FALSK röst.. Som de själva medvetet skapat...

Och Ninja får betalt för bra gjort jobb!

2021-04-23, 23:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Så, det är alltså en konspiration?

Ja, att Joe Biden vann tack vare valfusk är en konspiration
2021-04-23, 23:15
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Så du tror att det finns en konspiration där de ändrar valsedlar för att fuska?

Tja de får betalt totalt 150,000$ för denna granskning (om jag kommer ihåg rätt är 41 dagars jobb), men för en fördröjning på 3 dagar så uppskattar de kostnaden till hundratusentals dollar..

2021-04-23, 23:17
Medlem
Citat:
Tja de får betalt totalt 150,000$ för denna granskning (om jag kommer ihåg rätt är 41 dagars jobb), men för en fördröjning på 3 dagar så uppskattar de kostnaden till hundratusentals dollar..

Allt kostar pengar. Kan du svara rakt ut?

Är auditen en konspiration för att fuska?
2021-04-23, 23:17
Medlem
snygg-Harriss avatar
Citat:
Men auditen är en konspiration?
Vad är poängen med dina inlägg? Druckit för mycket klor igen?

Denna granskning vågar jag lova kommer demoralisera lill-Trumpers mer än demokrater, så jag borde väl egentligen tacka dig för ditt skräppostande!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in