2021-04-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Riktigt surt att han sitter löst samtidigt som M. Jag måste (tyvärr) säga att jag tycker M ska ut först.

M ska ALLTID ut först.
Om det så var Hitler, Pol Pot, hon i Kinderägg reklamen och Mergim som satt i soffan och hängde löst ska Mergim ändå ut först.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vilken del tycker ni är bäst nu under festkvällen? Jag gillar "tillfälligt avbrott"-delen. Heheheheh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Om du vill lämna får du inte göra det förens 24 timmar efter du meddelat produktionen att du vill lämna. Detta för att de vet att deltagaren oftast ändrar sig. Gäller om inga yttre faktorer påverkar, som ex. med Julia och hennes mamma. Då får du lämna direkt.
BB har 24 timmar på sig att manipulera kvar en spelare.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Skrämmande! Men Nardos tog hem den där jävla diskussionen! 👍

Ja om man är idiot kanske man tycker det.
På vilket sätt vinner man en diskussion genom att erkänna att man sviket sina egna principer och röstat ut sin egen bror, bara för nån annan tyckte det var en bra idé?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Oavsett vem som har "rätt" eller "fel" tycker jag Nardos skötte det där samtalet jäkligt bra.
Hade Nardos dag 5 i huset kunnat hantera situationen på samma sätt.

Hon kan vara jäkligt jobbig, det här tyckte jag hon skötte snyggt.
Ja det gjorde hon. Hon har utvecklats positivt under de här veckorna. Surelie har utvecklats, hrŕmmm, mer åt helvete negativt så att säga.
2021-04-23, 22:54
Medlem
Bbbloopers avatar
Har missat allt för mycket idag men vet Pedram blivit nominerad.

Slog på för en stund sen och hör Emelie grina och säga att Pedram förstör festen för alla och att hon ska lämna huset..

Någon som vet exakt vad han sagt till henne??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Alltså, högsta önskan vore ju att alla fyra fick åka på måndag, men det kommer ju aldrig ske. Hade dock gärna sett att två åker och då Emelie och Mergim.
Emelie ska ut och Mergim kan gärna ryka på köpet , men dompa ska fan vara kvar !
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tjejerna i mammagruppen måste vara efterblivna dom tycker nardos står för girlpower när hon inte ens kan fatta egna beslut och sen skyller på en annan tjej, är det girlpower 😂😂😂😂😂

Jag är tyvärr inte förvånad... Modern feminism gör mig illamående.
Medlem
Simon, Tanja, Madde. Mina finalister, skiter fan i att Madde kan vara lite tråkig, hon har ett rent hjärta i alla fall till skillnad från de andra idioterna i det där huset
2021-04-23, 22:55
Medlem
Paladins avatar
Dompa undrar varför Emelie drar ner festen? Emelie säger ju att det är Pedram? Veeeeeeem skall jag tro på?
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Emelie sa att Pedram drog ner festen.

Nu säger Dompa att Emelie gjort det.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hahahahaha asså nu får Emelie fan ge sig:

"Jag har aldrig haft en lillasyster. Hur ska jag relatera till det ni säger?"

Tror det också kan vara en anledning till att hon alltid tar åt sig så väldigt mycket och skriker rakt ut när någon säger emot henne. Hon är uppväxt med att få som hon vill och inte behöva dela uppmärksamheten och utrymmet med några syskon som går emot henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in