Om du vill lämna får du inte göra det förens 24 timmar efter du meddelat produktionen att du vill lämna. Detta för att de vet att deltagaren oftast ändrar sig. Gäller om inga yttre faktorer påverkar, som ex. med Julia och hennes mamma. Då får du lämna direkt.
BB har 24 timmar på sig att manipulera kvar en spelare.
Skrämmande! Men Nardos tog hem den där jävla diskussionen! 👍
Ja om man är idiot kanske man tycker det.
På vilket sätt vinner man en diskussion genom att erkänna att man sviket sina egna principer och röstat ut sin egen bror, bara för nån annan tyckte det var en bra idé?
Oavsett vem som har "rätt" eller "fel" tycker jag Nardos skötte det där samtalet jäkligt bra.
Hade Nardos dag 5 i huset kunnat hantera situationen på samma sätt.
Hon kan vara jäkligt jobbig, det här tyckte jag hon skötte snyggt.
Ja det gjorde hon. Hon har utvecklats positivt under de här veckorna. Surelie har utvecklats, hrŕmmm, mer åt helvete negativt så att säga.
Alltså, högsta önskan vore ju att alla fyra fick åka på måndag, men det kommer ju aldrig ske. Hade dock gärna sett att två åker och då Emelie och Mergim.
Emelie ska ut och Mergim kan gärna ryka på köpet , men dompa ska fan vara kvar !
Tjejerna i mammagruppen måste vara efterblivna dom tycker nardos står för girlpower när hon inte ens kan fatta egna beslut och sen skyller på en annan tjej, är det girlpower 😂😂😂😂😂
Jag är tyvärr inte förvånad... Modern feminism gör mig illamående.
Simon, Tanja, Madde. Mina finalister, skiter fan i att Madde kan vara lite tråkig, hon har ett rent hjärta i alla fall till skillnad från de andra idioterna i det där huset
"Jag har aldrig haft en lillasyster. Hur ska jag relatera till det ni säger?"
Tror det också kan vara en anledning till att hon alltid tar åt sig så väldigt mycket och skriker rakt ut när någon säger emot henne. Hon är uppväxt med att få som hon vill och inte behöva dela uppmärksamheten och utrymmet med några syskon som går emot henne.