2021-04-23, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Skavlan?
Har skalan varit med i flera tv-succéer?

Just fan, fångarna på fortet, allsång på Skansen, idol, dobidoo och lets dance?

Eller?

Sluta tänk och uppföra sig som ett jävla killgissande klappmongo ska du se att du faktiskt kan få tag på en brud, du med.
Senast redigerad av PerTinent 2021-04-23 kl. 22:57.
Citera
2021-04-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cast1
har inte läst hela tråden men kan det inte vara martin timell?
vågar han visa sig på Riche, Sturehof och Teatergrillen? Tveksamt, men bra tänkt
Citera
2021-04-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Vad menar du? Allt han skrivit är ju självbiografier???!!!

Schulman debuterade som författare 2009 med den självbiografiska boken Skynda att älska, om sin far Allan Schulman. Efter den följde ytterligare tre självbiografiska böcker, Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött (2011) om hustrun Amanda, Glöm mig (2016) om moderns Lisette Schulmans alkoholmissbruk och Bränn alla mina brev (2018) om morföräldrarna Sven och Karin Stolpe.[3]
Verklighetsbaserade romaner då.
Jag har faktiskt inte läst någon enda, men jag har läst vad han skrivit om "Bränn alla mina brev" (citatet i tråden kom från den boken) och han skrev att han och hans fru aldrig skulle kunna vara så elaka mot varandra i verkligheten som personerna i boken.
Citera
2021-04-23, 22:56
Medlem
rosa_humlas avatar
Det kan inte vara Ola Rapace som är igång igen?
Citera
2021-04-23, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosa_humla

Och han har gjort sig känd för sina dräpande kommentarer?

Nä, kom igen nu, sluta bete dig som ett killgissande psykfall så ska du snart kunna få ett jobb, du med.
Citera
2021-04-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Verklighetsbaserade romaner då.
Jag har faktiskt inte läst någon enda, men jag har läst vad han skrivit om "Bränn alla mina brev" (citatet i tråden kom från den boken) och han skrev att han och hans fru aldrig skulle kunna vara så elaka mot varandra i verkligheten som personerna i boken.
Endast roman eller självbiografi; väldigt utelämnande stycken ur livet, vad jag förstått. Och allt är lite depressivt och mörkt. Ingen glad kille det där och förvånar ingen om det är han heller av samma orsak
Citera
2021-04-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosa_humla
Hade kunnat vara, men är inte gift sedan många år tillbaka
Citera
2021-04-23, 23:06
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har Özz överhuvudtaget en flickvän?

Ingen känd sådan, va ? Det fanns ju en tid då vi förväntades att ENBART misstänka svartmuskiga män i sådana här "utredningar". Numera kan ju även den blondaste och blåögdaste ariern vara i hetluften.
Citera
2021-04-23, 23:07
Medlem
”Schulman Show var ett webb-TV-program på aftonbladet.se som leddes av Alex Schulman. Programmet hade premiär 30 oktober 2009 och det sista programmet sändes den 20 december 2013. Under 2012 sändes webb-TV-programmet även i Kanal 5”

https://sv.wikipedia.org/wiki/Schulman_Show
Citera
2021-04-23, 23:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Hade kunnat vara, men är inte gift sedan många år tillbaka
Jo, han är gift med en kvinna som heter Sonja.
Citera
2021-04-23, 23:10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det finns en kvinna som poserat med blåtira några gånger. Det är förmodligen hon. Vad heter hon? Det är inte Mandelmann utan denna kvinna har en helt annan utstrålning. Det är en kvinna som figurerar på Stureplan. Det är en störig kvinna som är präktig. Jag kommer nog på det tids nog. Hon har haft blåtiror på bild ett par gånger tidigare i bilder från dagspressen.

Edit: Den här kvinnan som heter Bagge tänker jag på.
Menar du Laila Bagge?
Hennes karl är väl inte någon TV-kändis
Citera
2021-04-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, han är gift med en kvinna som heter Sonja.
det råder delade meningar om det på andra trådar, men okej. Låt säga att han är det. Men INTE flera år tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in