2021-04-23, 22:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är så äckligt att titta på.
Och ännu värre, när man trodde att majoriteten av tråden skulle vara emot apjäveln, men möts av ngn slags LOVE-BOMBING av idioten. Jag har ingen lust att varken titta mer eller läsa här, om MÄNNISKOR PÅ RIKTIGT SUPPORTAR ett så äckligt beteende. Känns som en riktigt dålig dröm? Vad fan är nästa steg; Pedram gör något SUUUPERSKOJZIGT typ tappar en tårta, och hela tråden älskar honom också? Eller va? Nä fy fan....
Delar dina känslor till 100%
Är Pedram kvar efter måndag är det sluttittat för mig. Tål inte varken honom eller Nardos efter detta. HUR kan NÅGON vettig människa hylla deras beteende?
Man kan hata Emelie, men INTE hylla de andras beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hade jag varit Emelie hade jag lämnat redan ikväll. Skitit i allt vad 24-timmars regler heter. Hade nämligen vägrat att befinna mig i samma hus som äcklet Pedram. Hans beteende ikväll är avskyvärt och oacceptabelt.

OBS! Jag är inget Emelie-fan (Hejar på Simon), men det finns gränser för vad man ska behöva ta.

+1 Håller också på Simon, ser inte Emelie som vinnare. Ett stort plus nu till Simon, ett stort jävla hjärta som den enda som håller om Emelie ärligt nu!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Enkel matematik.

Nardos är en hyperjobbig och hjärndöd jävel, problemet du inte förstår är att surjävla Emelie är ännu jobbigare och vidrigare. 😉
Ja, nu börjar det bli dags för min älsklingseritrean att dra från huset. Det var kul så länge det varade, men nu när spelet blir alltmer seriöst blir det olidligt att ha någon där som inte begriper.

Edit: jag kan ha citerat fel person. Jag är full. Shit happens! Skål!
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
DESSUTOM; kanske viktigare än allt det här skitsnacket. Skicka hem Pedram. Nu tydligt att ännu en person tycker att han är OBEHAGLIG. Och det såg alla som tittade; hans svarta MÖRDARBLICK rakt i Emelies ögon.
OCH Ja, Emelie har helt rätt - varför tar ingen av dom upp detta tidigare? JÄVLA FALSKA FITTOR. Ja, jag är riktigt jävla förbannad. Sjukt hela grejen.

Exakt...! Pedram är fan riktigt djävla
obehaglig fan vet vad han kan ta sig till?
Katti har råkat ut för han när dom satt ihopa.

Han borde va utslängd när han som det sägs
varit på Tanja när hon sov.
Medlem
Borde inte BB kunna hjälpa EM med 24 timmars nu? Hon har ändå varit idiot i 10 veckor,hjälp henne till 24 minuter!! För vänskap skull!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Kan nån förklara för mig vad 24 timmars regeln är?
Skulle va intressant generellt att lära sig hur allting funkar egentligen i förhållande till produktion/regler etc har försökt googla mig fram men hittar aldrig nått! Trodde lätt nått avtal hade läckt eller nått vid det här laget.

Handlar om att du har 24 timmar på dig om du skulle ändra dig. Självklart får du gå in i bikten och säga, jag vill lämna nu tack och hej. Dom tvingar dig inte kvar mot din vilja
Medlem
Ghandis avatar
Varför byta kamera till köket o cencurera dompa....? Nu tillåter dom tanja prata om fake id o hennes äventyr...orkar inte cencurera kanske...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hans beteende var perfekt. Äntligen någon som sätter falska bitterfittan på plats.

Inte ok någonstans. IDIOT.
2021-04-23, 22:56
Medlem
burialhexs avatar
MEN DC!!!!!! Ja kan välja vardagsrummet men inte utegården
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja det gjorde hon. Hon har utvecklats positivt under de här veckorna. Surelie har utvecklats, hrŕmmm, mer åt helvete negativt så att säga.
Samtidigt så är det bara en av dom som är full som påverkar en del också
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha Emelie sa att Pedram drog ner festen.

Nu säger Dompa att Emelie gjort det.

Hm, pratade inte Dennis om Pedram? DC klipper ju så in i helvete, men om Dompa hade stått och anklagat Emelie för att ha dragit ner festen så hade hon väl inte bara suttit i stolen och tagit det..?
Avstängd
Jävla pundar produktion visa utegården orkar inte höra ludret tanja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in