Tja, personligen avskyr jag Nardos enormt men här och nu håller jag med henne med minst 10000%!
Go Nardos! Slakta den mytomaniska surjävla äckel Emelie!
Emelie får ju för fan Amilia att framstå som (nästan) sympatisk!?
Fattar ingenting av denna slutsats? Orkar inte ens be om ngt svar. Jag bara förstår inte hur man kan tycka hennes beteende är acceptabelt. UT MED henne. U S C C H hHhhHhHhhHhhh
Ja fy fan. ÄCKLIGT att bete sig som hon gjort idag. Hon röstade själv. Hon är myndig och kan inte lägga det på ngn annan.
Sedan att inte heller säga ngt till Emelie utan låtsas att det regnar hela dagen. FY FAN vad arg jag hade blivit om jag var Emelie, fy faaa-aaan.
Upphovsman till kvällens drama är ju den som skrev in den där tittarhälsningen till Nardos som indirekt gjorde att hon hamnade i denna rävsax.
Är det förresten nån som kan förtydliga om Emelie är där för miljonen, är ärlig, spelar spelet, kommer från Ystad eller inte bryr sig? Känner att det hela är lite oklart.
100%.
Men trots att Emelie ville rädda sin vän Madde har hon väl aldrig sagt över huvud taget att Nardos ska/måste rösta på Pedram?
Nardos fuckade up (om hon inte faktiskt avsåg att röra runt i grytan och spelar spelet väldigt mycket bättre än all andra :-) ). Och Emelie får ta skiten för det.