Exakt! Nardos är så jävla vidrig nu som lägger över ALLT på Emelie. Hon la för helvete sin egen röst idag, Emelie gjorde inte det åt henne.
Ja fy fan. ÄCKLIGT att bete sig som hon gjort idag. Hon röstade själv. Hon är myndig och kan inte lägga det på ngn annan.
Sedan att inte heller säga ngt till Emelie utan låtsas att det regnar hela dagen. FY FAN vad arg jag hade blivit om jag var Emelie, fy faaa-aaan.
På riktigt TV4, Nardos har ett intellekt som ett barn ni måste ta ut henne nu. Å du Nardos cry me a river har aldrig känt mig så falsk buh buh. Från dina läppar. Jag har massor av vänner. Men jag hänger med några i några veckor och sedan med andra i några veckor. Ja, mest troligen för att de inte orkar med dig en längre tid. I huset är du så orolig att de skall bli som på utsidan dvs att människor inte orka med dig och kanske ogillar dig, du livrädd för det. Men du och Mergim lever just nu i eran drömvärld. De andra i huset kan inte fly och de kan inte säga vad de egentligen känner för då är de rökta.
Men ursäkta- HUR kan ngn vara på Nardos sida i det här? FALSKA jävla apa. Dra hem.
Pedram och Nardos, stick. OCH TA MED MERGIM och de andra falska idioterna.