Citat:
Ursprungligen postat av
kakim1979
Vet ni ifall polisen har mindre span på transor?
Funderar på att träffa en (som talar svenska & är 'independent') och undrar hur mycket uppmärksamhet de får i jämförelse med vanliga tjejer eller tjejer från öststaterna.
Med andra ord är inte just den här personen en del av den organiserade brottsligheten (mig veterligen).
Borde ju vara så eftersom det är ”kvinnoförtryck” med prostution, så att banka på en man i kvinnokläder stör väl ingen? Precis som att det är ok när tanter köper män i Gambia och RFSL-chefer köper Marockaner och Afghaner på Medis.