2021-04-23, 20:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sent utvecklad mentalt...? Jag stod och dansade framför hallspegeln jag med, då jag var 11 bast.

Hon är verkligen fullblodsnarcissist. Hon skulle nog helst vilja ha en spegel framför sig alltid..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De kan väl vara med i den danska versionen så slipper vi se dem.

Korrekt!
Bannlyst
Konstigt att Madde som ändå jobbar som stylist inte själv ser hur töntigt det ser ut att ha jackan på halvfart 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Emelie dröm är att tjäna 25 000kr i månaden, hon är verkligen totalt efterbliven!
Det tjänar väl vem som helst även en efterbliven.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon älskar att rita på sig själv när hon dansar. Snälla, kan inte BB skicka in vodka så att det hela urartar fort. Orkar inte titta på när de dansar.

Ja varför filmar de ens det.. filma folk som snackar eller nåt. Kul att se ett fullblodsego stå och skaka framför ett fönster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Emelie kan många namn på influensers och paradise hotell för att ”inte hau keeooll peå NEEEÅGUUT”

Hon har ju hela tiden sagt att hon vet inte vilka några är, kollar inte på ph osv. Denna veckan har jag hört henne nämna minst 3 influensers vid för & efternamn, samt när de hade BB box så frågade Joel vad det kan vara, hon svarade ”men Pandoras ask som på paradise hotell såklart!!!”

Varför skyltar hon med att hon inte har koll på influensers eller ph när hon uppenbarligen har stenkoll och hennes största dröm är antagligen att bli influenser själv?
Herregud vad jag stör mig på hennes ”jag är bara en tjej från ystad!!!”
Är så uppenbart att hennes största dröm är att bli influenser och kränga värdelöst skit till 12-åringar på Instagram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kommer bli tidig alkoholförbud på Emelie ikväll, hon börjar bli värre en fyllekärringen som brukar sitta på torget
Samma som alla tidigare kvällar då, med andra ord. Dompa får ta hand om det där sen. Han lider av självskadebeteende, älskar toffla efter fyllsurelie! 🤣👍👍
2021-04-23, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ja, Pedram kommer gå all in nästa vecka om han blir kvar.
Han måste räddas på måndag. Hela huset kommer vara emot Emelie. Förutom Madde och bögen.

Exakt. Och Madde har redan tröttnat på Emelies snack. Hon snackade med det med Joel i slussen.

Pedram, Adrian, Nardos och Mergim har redan alla fattat. Dom drog med sig Tanja och Juddan.

Så länge Emelie sitter är det en risk att hon åker, jämfört med om Pedram åker. Nästa vecka sitter hon säkert och då står Simon på tur.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Emelie dröm är att tjäna 25 000kr i månaden, hon är verkligen totalt efterbliven!

Men i lilla Ystad är det enorma pengar. Haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Vem hade det?
Emelie hade som dröm att tjäna det. Tycker att hon kan satsa ännu högre. 25k är ingenting. Men å andra sidan kanske hon har låga utgifter, då kan man klara sig på ännu mindre pengar.
2021-04-23, 20:39
Medlem
Mouchinos avatar
Vad tror ni om den här frågan till Pedram?

Är det inte erhört mycket hyckleri och dubbelmoral från dig när du säger att du under inga omständigheter vill ha några Pakter/Kontrakt i huset men ändå reagerar du så starkt på att (Lillasyster) Nardos gav dig sina 2 poäng?
2021-04-23, 20:40
Medlem
hittanemoos avatar
Har något hänt på festen? Var tvungen att gå tillbaka till mitt riktiga liv i några timmar efter att Pedram låst in sig och matvägrat. Uppdatera mig!!! Är Emelie medveten om allt nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in