2021-04-23, 20:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sent utvecklad mentalt...? Jag stod och dansade framför hallspegeln jag med, då jag var 11 bast.

Hon är verkligen fullblodsnarcissist. Hon skulle nog helst vilja ha en spegel framför sig alltid..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De kan väl vara med i den danska versionen så slipper vi se dem.

Korrekt!
Bannlyst
Konstigt att Madde som ändå jobbar som stylist inte själv ser hur töntigt det ser ut att ha jackan på halvfart 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Emelie dröm är att tjäna 25 000kr i månaden, hon är verkligen totalt efterbliven!
Det tjänar väl vem som helst även en efterbliven.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon älskar att rita på sig själv när hon dansar. Snälla, kan inte BB skicka in vodka så att det hela urartar fort. Orkar inte titta på när de dansar.

Ja varför filmar de ens det.. filma folk som snackar eller nåt. Kul att se ett fullblodsego stå och skaka framför ett fönster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Emelie kan många namn på influensers och paradise hotell för att ”inte hau keeooll peå NEEEÅGUUT”

Hon har ju hela tiden sagt att hon vet inte vilka några är, kollar inte på ph osv. Denna veckan har jag hört henne nämna minst 3 influensers vid för & efternamn, samt när de hade BB box så frågade Joel vad det kan vara, hon svarade ”men Pandoras ask som på paradise hotell såklart!!!”

Varför skyltar hon med att hon inte har koll på influensers eller ph när hon uppenbarligen har stenkoll och hennes största dröm är antagligen att bli influenser själv?
Herregud vad jag stör mig på hennes ”jag är bara en tjej från ystad!!!”
Är så uppenbart att hennes största dröm är att bli influenser och kränga värdelöst skit till 12-åringar på Instagram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88