2021-04-23, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
emelie är fan värre än amilia. stoppa in en kuk i hennes käft ett tag SNÄLLA

Preach. Exakt ddetta jag säger.

Om Pedram åker blir det ännu svårare för att få ut henne. Tänk snälla.

Simon står på tur ju förihelvete.
2021-04-23, 20:31
Medlem
Ridnes avatar
Kul att stå och glo på sig själv dansa i ett fönster varje fest. Det är något allvarligt fel i huvudet på människan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Samtidigt tror hon att hon är en av de som hörs minst. Jag bor typ 2 mil från huset men hör nästan hennes gapande så fort jag öppnar fönstret.
Stackars dig, måste vara plågsamt med hennes skrik, Hesa Fredrik som tjuter i ett på grund av alla gaslarm samt tsunamis varje gång Ojudith slänger sig i poolen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Kan Emelie sluta nämna YSTAD i varje mening!

Skåningar är självutnämnda världmästare i allt.
Varför får ens skåningar vara med?!
2021-04-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Ärligt nu, tror ni vi får se drama ikväll? Eller är de för fega för att ta upp det med Emelie?
Hoppas, hoppas, hoppas, någon jävla behållning måste vi väl få för att vi står ut med dem 24/7.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Emelie kan många namn på influensers och paradise hotell för att ”inte hau keeooll peå NEEEÅGUUT”

Hon har ju hela tiden sagt att hon vet inte vilka några är, kollar inte på ph osv. Denna veckan har jag hört henne nämna minst 3 influensers vid för & efternamn, samt när de hade BB box så frågade Joel vad det kan vara, hon svarade ”men Pandoras ask som på paradise hotell såklart!!!”

Varför skyltar hon med att hon inte har koll på influensers eller ph när hon uppenbarligen har stenkoll och hennes största dröm är antagligen att bli influenser själv?
Herregud vad jag stör mig på hennes ”jag är bara en tjej från ystad!!!”
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Preach. Exakt ddetta jag säger.

Om Pedram åker blir det ännu svårare för att få ut henne. Tänk snälla.

Simon står på tur ju förihelvete.

Ja, Pedram kommer gå all in nästa vecka om han blir kvar.
Han måste räddas på måndag. Hela huset kommer vara emot Emelie. Förutom Madde och bögen.
2021-04-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
shit vilket trasigt liv. Ha som mål att tjäna 25000 kr i månaden.
Vem hade det?
Medlem
Stummakorianderss avatar
Varför ger Nardos Emelie skit för att hon använder brun utan sol när hon lånar ut sin klänning till Mergim, det måste väl om något räknas som ca?
Medlem
Kommer bli tidig alkoholförbud på Emelie ikväll, hon börjar bli värre en fyllekärringen som brukar sitta på torget
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kuk!? En jävla spikpistol!
Skjut fast henne på kylskåpet!

"Nu hänger du löst"!
Samtidigt kan de spika fast Narcos tunga i trallet vid poolen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Simon och Emelie vet båda att om inget görs kommer Tanja att glida fram mot segern. De vet att enda chansen är att sätta Tanja mot två ganska starka såsom Nardos och Madde när ca 7 personer är kvar och hoppas att övriga deltagares fans då får ut Tanja.

De kommer att göra vad de kan för att uppnå detta men det kommer att bli mycket svårt för dem att få till.
Fast om Tanja ska åka ut så måste ju någon från turkosa sitta samtidigt annars får hon massa stödröster...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in