2021-04-23, 18:10
Medlem
Nej han menar klanen Yildiz efter att dem jaga sönder Tensta ut från Sverige vem menar du😁
Citera
2021-04-23, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
”Oj, oj, oj, snälla någon come get your boy, ligger kastad här som en voi”
Text ur Dani M låt som släpptes inatt featuring.... Einar.

Brukar inte tänka på texterna men detta kändes kryptiskt

Ja, det är lurigt faktiskt att referera till elsparkcykel (Voi) just nu...
Elsparkcyklar är i o f s inget ovanligt och låten är antagligen spelad in innan händelsen, om de inte skyndat sig. Så behöver inte betyda något.
EDIT: Inspelad i höstas enl Dan M Ig.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-04-23 kl. 18:58.
Citera
2021-04-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryz0n
Jesus kristus vilka snorungar det finns här inne. Jobbar ni på flashback eller har ni inget bätte för er?. Om Einar INTE öppnar sin käft och bevisar att han är oskyldig så kommer han bli avrättad av Haval, vårbyntäverket samt dem på havals sida.
Einar borde börja prata nu från sin egna käft och inte Marcus 21 år som ska säga saker på fucking Flashback åt honom.

Om Einar inte börjar prata så är han och hans familj illa ute. Haval brinner just nu inne på häktet.

Någon som vet om Einar är i Sverige? En vän sa att han gömmer sig i Dubai.

haval kommer inte göra ett skit han är lallish
Citera
2021-04-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Bra!

Folk är galna och saknar kritiskt tänkande. De tror det är viktigare att GENAST få någon att lägga skulden på än att det faktiskt stämmer. Åldern spelar väl in - vuxna inser att ledtrådar pekar åt olika håll och mycket fakta saknas så alla teorier kan vara fel än så länge. Spekulera är normalt men man behöver ju inte härja runt och hota folk pga rykten.

Kan tycka lite synd om Einar med (om han är oskyldig) för situationen han hamnat i och kidnappningen förtjänade han inte. Men med tanke på hans kändiskap, raptexter, musikvideor och att han posar med vapen och kriminella profiler i sociala medier så har liksom gett sig in i leken. Inte så han förtjänar bomber eller mordhot men våra spekulationer får han räkna med.
Dessutom, Einar och Yasin har möjlighet att hålla sig undan utomlands, de har kontakter med våldskapital etc.

En vanlig tjej som kanske bor i ett lägenhetsområde och måste åka tunnelbana till jobbet/skolan tycker jag mer synd om att bli uthängd och misstänkliggjord. Kanske inte han resa till Dubai eller London ett par månader eller har tillgång till skydd.

Jag instämmer helt. Fansen jar varit helt galna de senaste dagarna med olika teorier som de nu ser som det enda sanna. Den enda faktan. Det existerar noll kritiskt tänkande alls i den gruppen. Man får tydligen inte säga att en åtalad rappare kan vara skyldig till det han är åtalad för, för det tycker fansen att det ska finnas en dom till grund för. Men de får fritt spekulera och hata/mordhota utifrån sina egna teorier. Då håller inte argumentet att det inte finns några bevis tydligen.

Vad gäller Einar tror jag inte han är så dum att han kliver in i sin egna grav för detta. I en låt han skrev så sa han något i stil med att om du sitter så blir du släppt tillslut. Det tar jag som en indikation på att han skulle hellre väntat på att personen släpps och göra hämnd mot personen än att göra ett så impulsivt beslut som att kontrakta personens närstående.

Men nu är Einars instagram fyllt utav mordhot och det är bara av Havals fans. Det bevisar nog att de inte är så bra på att vänta på bevis, tålamod. I övrigt tycler jag synd om honom för att Sverige i princip hade glömt övergreppet han utsattes för för ett år sedan. Som en person som själv gått igenom övergrepps trauma kan jag säga att när en rättsprocess inleds om det övergreppet man jobbat på att förtränga, så känns det som att man går igenom övergreppet igen även fast det är så lång tid efter. Det är som att man måste uppleva det där traumat ännu en gång. Och tänk då att vara känd och få det skriver ÖVERALLT igen, samt alla skvaller instagramkonton som sprider hans bilder på nytt för att få följare och content. Men bara där tycker jag synd om Einar. Allt annat i hans kriminella liv får stå för honom.
Citera
2021-04-23, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Lägg av fram med namn om du vet! Du är isånnafall delaktig till att oskyldiga tjejer pekas ut. Om de nu är så att du vet vem tjejen på plats är så ut med det! Sanningen kommer endå komma fram tillslut och tills dess kommer bara fler kanske oskyldiga tjejer pekas ut och terras.

Det är inte mitt ansvar att folk dels anklagar andra och att människor sedan går på dessa anklagelser UTAN BEVIS. Något du kanske hade gjort men aldrig jag. Jag hade ALDRIG gått igång på anklagelser utan grund. Det är fel på människor som gör så, så ska man helt enkelt inte göra om man format något slags logiskt tänkande. Ingen tjej ska terras överhuvudtaget. Haval och Daros syster har SJÄLV yttrat sig om detta och sagt att inget stämmer och nu lägger ni av. Då får man lyssna på det och inte leka privatdetektiv. De som vet vem hon är, vet. Och om jag röjer hennes identitet så kan jag stå ansvarig till att även HON får en storm av hot på sig pga anklagelser av sjuka människor, mitt uppe i sin sorg!
Citera
2021-04-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ja, precis. Har funderat över det också. Att kidnappa artister verkar riskabelt och dumt ur deras perspektiv.

Glöm inte att de även brukar tung narkotika vilket gör att man tyvärr inte tänker så smart när man är helt habbad 24/7. Och såklart tyckte C att det var roligt, och skulle ge han och hans nätvärk mer creds om de taffsar på en rappare. Och tänk även att innan detta hade Einar inget gäng bakom sig. Så de kunde göra detta, kräva ut honom på pengar trodde fanns, och inte riskera att hamna i ett helt gängkrig. Om de däremot hade tagit vi säger Jaffar, då hade de haft hela Shottas efter sig och skapat krig... osv.
Citera
2021-04-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Det är inte mitt ansvar att folk dels anklagar andra och att människor sedan går på dessa anklagelser UTAN BEVIS. Något du kanske hade gjort men aldrig jag. Jag hade ALDRIG gått igång på anklagelser utan grund. Det är fel på människor som gör så, så ska man helt enkelt inte göra om man format något slags logiskt tänkande. Ingen tjej ska terras överhuvudtaget. Haval och Daros syster har SJÄLV yttrat sig om detta och sagt att inget stämmer och nu lägger ni av. Då får man lyssna på det och inte leka privatdetektiv. De som vet vem hon är, vet. Och om jag röjer hennes identitet så kan jag stå ansvarig till att även HON får en storm av hot på sig pga anklagelser av sjuka människor, mitt uppe i sin sorg!

Jag tror Einar har ändrats mycket efter händelsen o vill inte se ut som Jaffar o fixade Havals bror eller hans skyddare 90% säker
Citera
2021-04-23, 20:15
Medlem
Queenofqueenss avatar
Ska Einar göra en 2pac och gå under jorden för att skydda sig ifrån sina rivaler?

Hur som haver ingen är odödlig inte ens en kändis.... Hur som haver någon uppföljning lär det bli på det här?
Citera
2021-04-23, 20:21
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Jesus kristus vilka snorungar det finns här inne. Jobbar ni på flashback eller har ni inget bätte för er?. Om Einar INTE öppnar sin käft och bevisar att han är oskyldig så kommer han bli avrättad av Haval, vårbyntäverket samt dem på havals sida.
Einar borde börja prata nu från sin egna käft och inte Marcus 21 år som ska säga saker på fucking Flashback åt honom.

Om Einar inte börjar prata så är han och hans familj illa ute. Haval brinner just nu inne på häktet.

Någon som vet om Einar är i Sverige? En vän sa att han gömmer sig i Dubai.

Citat:
Kan också säga att kurder är ett extremt speciellt folk.
Dem är riktigt jäääävla hämndlystna. Dem kommer inte ge sig förräns det blir öga för öga tand för tand. Kurder är världens snällaste människor och trevliga/välkomnande men när det gäller att få hämnd kan ingen stoppa dem.
Haval kommer få hämnd.

Haha knip igen. Haval kommer inte göra ett skit förutom att grina inne på kåken
De e dessutom hans fel att hans bror e död nu.

Haval e en liten råtta som lurar in barn i fällor. Knulla honom och hans bror.

Kurder e dessutom ett svagt folk. Har inte ens ett eget land. Vad fan ska dom göra? Jävla luffare!
Citera
2021-04-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Fast Manolo är efterlyst. Men uppenbarligen. Någon som ens läst FUP. När einars vänner efter kidnappningen letar fram vapen. https://www.expressen.se/nyheter/krim/tidigare-fotbollsspelaren-ska-horas-i-rattegangen/

Läst en del men inte allt. Vem är det som skulle.mördas i v.ås & upps
Citera
2021-04-23, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha knip igen. Haval kommer inte göra ett skit förutom att grina inne på kåken
De e dessutom hans fel att hans bror e död nu.

Haval e en liten råtta som lurar in barn i fällor. Knulla honom och hans bror.

Kurder e dessutom ett svagt folk. Har inte ens ett eget land. Vad fan ska dom göra? Jävla luffare!
Haha wtf. Vem sårade dig. 😂😂

Nåja, om du mår bättre av ditt inlägg så okej.. men nog kmr haval ut från kåken & nog kmr einar försvinna. Han kan nte vara i dubai hur länge som helst.
Citera
2021-04-23, 20:39
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Läst en del men inte allt. Vem är det som skulle.mördas i v.ås & upps
Maykil i Västerås och Sebastjan i Uppsala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in