2021-04-23, 18:46
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-04-23 kl. 19:08.
2021-04-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk hypotetiskt att 3 går in, emelie mergim pedram och 2 åker, mergim o pedram, och emelie ropar SÄG TE DOM framför pedram de hade varit humilitation på hög nivå
Hahahahahaha
2021-04-23, 18:47
Medlem
hittanemoos avatar
Nu går Nardos in i sovrummet och är passivt aggressiv för att hon själv röstade på Pedram - hennes bror. Detta är lyteskomedi på hög nivå!
Medlem
htsolna08s avatar
Lite amilia över emelie denna säsongen.. hjärnan bakom allt.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Dom har tagit bort snurra hjulet grejen på schemat TRÅKIGT
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Röstar kvar Mergim eller Pedram.

Dennis är tyvärr Emelies toffel och den ända som kommer följa hennes order nu. De pratar taktik och nomineringar medan jag skriver detta.

Åker Pedram eller Mergim så blir Emelie starkare.
Så blir det, så Lill Vickan alt Dennis ska ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Även Emelie?

Frågar du mig? Ja självklart är isf mitt svar. Emelie bröstar inte heller sina motgångar.

Men jag skrev ur Pedrams perspektiv, iaf vad han har uttryckt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Håller helt med. Detta är helt utom proportion. Det är som att någon dött. Hallå Peddi du blev nästan nominerad och sedan blev du av tittarna vald att hänga löst. Världen går inte under. Trodde du att du skulle sitta i 100 dagar utan att någon skulle välja dig? Tror du att du är husgud som ingen kan röra alls? Varför är han inte sur på en grabbarna grus-kollega vid namn Dennis som slösade sin röst på hans lillasyster - Nardos? Hade inte det hänt så hade Peddi inte blivit vald heller. Varför ska inte Emelie försöka få sin vän - Madde - att vara kvar? Tror inte Madde hade reagerat likadant om det hade blivit motsatt utfall.

Men det är lätt att matvägra och gå runt runt runt i rummet (som att alla hade stegräknare på sig som en tävling.) Samtidigt så spyr han galla över Emelie som att hon har gjort det värsta någonsin.

Innan idag tänkte jag, för Simon och Tanjas skull, ha kvar Pedram framför Dompa men nu tvekar jag. Blir att vänta på att ta sitt beslut förrän på måndag. Jag tror att Peddi skulle rädda bröder och systrar framför Simon och Tanja, tyvärr. Han gräver just nu sin egen grav. Alliera sig med Ormgrim och AD. Urk.

Pedram var hopplös under Militärveckan för han tyckte det var förnedrande att behöva göra vissa grejer och underordna sig. Denna situation liknar ju den förra då han nu beter sig som en överordnad och där hans underordnade har förrått honom genom att bli nominerad och han ser det på snudd som landsförräderi av hans beteende att döma. Han vill gärna ses som speciell och i högre rang med tanke på hur arg och vansinnig han blir av att de andra understår att ens tänka tanken att nominera Hertig Pedram.
2021-04-23, 18:48
Medlem
simon och tanja ligger i vars sovrum och sover och får samtidigt höra 6 pers snacka massa taktik och skit
Medlem
herpesvårtas avatar
Dompa är så långt upp i Emelies röv just nu att man kan se honom kika fram i hennes glugg.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk hypotetiskt att 3 går in, emelie mergim pedram och 2 åker, mergim o pedram, och emelie ropar SÄG TE DOM framför pedram de hade varit humilitation på hög nivå

Ja tänk om två ryker, Pedram och Mergim. Ouuff
2021-04-23, 18:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, vi får hoppas att dom straffen man får när man snurrar på hjulet sen är riktigt elaka straff så det bubblar över fullständigt
Jaa! Harakiri till Pedram!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in