2021-04-23, 18:14
Medlem
Chandler Bings avatar
Även om jag inte personligt gillar Pedram så kan jag förstå hur han känner det nu.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Forumet är stort. Finna andra trådar att hänga i.
Där sa du något.. Tyvärr hänger majoriteten av de nyreggade användarna här.
Medlem
Kolla Adrian. Han skulle gå och ”kissa”.

Han drog igång Pedram, fick ut det han ville och stack för att inte vara för inblandad med bara Pedram och Mergim.

Han gick ut och satte sig med de andra, sen när Tanja och Judith började gå mot sovrummet så SPRANG han efter.

Wow. Vilken feg jävel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså jag är glad att jag inte umgås med massa folk från orten. Skulle inte kunna hålla koll på alla släktskap och klara av alla offerkoftor och att alla spelar martyr.

Nu ska de BARA måla upp Emelie som boven i dramat. Hon manipulerade hans lillasyster. Hur kan hon göra så mot honom och mot hans lillasyster - Nardos.

Att jämföra folk som att de är någons bror/syster tycker jag är sjukt. De har känt varandra i två månader och aldrig träffat varandras vänner och föräldrar. Det är inte att vara som syskon enligt mig. Men jag kan ha fel.

Nu utmålar sig ett Maffiamöte mellan ortenbröderna: Peddi, Bögrim och Podde. Snälla produktionen - sätt igång soundtracket till Gudfadern.

Lol.
Ut med idioterna. Hade aldrig trott Adrian skulle vara såhär pass vaken om det inte gällde mat.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Alltså jag är glad att jag inte umgås med massa folk från orten. Skulle inte kunna hålla koll på alla släktskap och klara av alla offerkoftor och att alla spelar martyr.

Nu ska de BARA måla upp Emelie som boven i dramat. Hon manipulerade hans lillasyster. Hur kan hon göra så mot honom och mot hans lillasyster - Nardos.

Att jämföra folk som att de är någons bror/syster tycker jag är sjukt. De har känt varandra i två månader och aldrig träffat varandras vänner och föräldrar. Det är inte att vara som syskon enligt mig. Men jag kan ha fel.

Nu utmålar sig ett Maffiamöte mellan ortenbröderna: Peddi, Bögrim och Podde. Snälla produktionen - sätt igång soundtracket till Gudfadern.

Tro mig. Är inte så farligt. Du borde inte använda BB som referens här även om jag förstår att det är lockande.
Medlem
Conny63s avatar
Hur många varv har peddo gått nu ?
2021-04-23, 18:15
Medlem
punkindrublics avatar
Ge Peddo en sista harakirikorv och ut med jävlen, dra upp en i röven på Bög Mergin och ut med han nästa vecka.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Albanjäveln är lika dum som han ser ut. Huvudet och röven inte symmetriska och mycket större i förhållande till kroppen.
Håller verkligen med. Fan vilken bred skita han har fått. Ser äcklig ut på nåt konstigt vis. Huvudet ser ut som en kapsyl.
Medlem
Ghandis avatar
Den vandrande vålnaden vandrar runt puffen i gröna rummet.
Variation från när han vandrar runt soffan i vardagsrummet.

ko !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim som ignorerat både Pedram och Adrian och skytt dessa som pesten fick plötsligt luft. Eller har jag missat något där emellan? Han verkar bara bonda med folk när det är skitsnack i kikaren.

Du har inte missat något. AD hatade honom men nu är dom bästisar typ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja absolut vara arg men förlåta biljoner gånger om hon är som en syster för honom! Jag har förlåtit så många gånger i mitt liv för betydligt värre saker än detta. Därför framstår Pedram för mig så patetisk just nu! Att vara långsint skapar ett helvete för de som är inblandade och drar ner stämningen och energin.

Han borde bara ta sin väska och gå, enligt mig. Han tillför absolut INGENTING där inne, bara RIKTIGT DÅLIG stämning.
Han får mer än gärna ta med Adrian och Mergim.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Hur många varv har peddo gått nu ?
Exakt 54....55.....56...varv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem