2021-04-23, 18:10
Medlem
MonkeySuites avatar
Folk här inne är rakt av komedi.
2021-04-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Man hoppas nästan han gör ngt ikväll som är regelbrott och blir utslängd med arslet före!!! Fyfan vad gött

JA! Ut med honom. ÖGONABÖJ! föshhtååårruuuuuu? Ta med dig din syster. Och ormen.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Forumet är stort. Finna andra trådar att hänga i.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Hahaha.
Tycker du. De är pinsammare är Peddo
Medlem
Mergim som ignorerat både Pedram och Adrian och skytt dessa som pesten fick plötsligt luft. Eller har jag missat något där emellan? Han verkar bara bonda med folk när det är skitsnack i kikaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vi som sitter här ute kan ju se hur löjligt det är men masspsykosen där inne är nog ganska hård alltså.

Där har du en poäng. Men Pedram, AD och Mergim kryddar dessutom som tusan.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Emelie vill bara rädda sig själv. Pedram är en lättare kandidat att slå än Madde som blivit räddad många gånger nu...
Exakt.
2021-04-23, 18:12
Medlem
Contragulationss avatar
Hade vi fått rösta ut så hade utgången varit för uppenbar (Mergim ut). Så det kommer som vanligt bli att vi får rädda kvar, så spänningen produktionen är ute efter håller i sig hela vägen.

Nardos fans kommer inte rösta på Emelie - då Nardos har gjort det klart att det är Emelie som satt henne i situationen med Peddi. De kommer heller inte rösta kvar Dompa - då han har försökt våldta Nardos (enligt instagram). Då står vi där med Marek, som har tagit Nardos parti i allt, som har slickat hennes röv sen dagen han gick in. Vi står där med Peddi, som hon har svikit och de har sympatier för. De 2 kommer få en SPLIT av dessa röster.

Sen kommer Peddi få röster av Tanjas och Simons fans.
Emelie blir säkrad av de tittare hon manipulerat (finns gott om dem i tråden) och Exonphspoilers bittra instagram-mobb.

Tack för allt, Dompa Löve! Tack för showen.
2021-04-23, 18:13
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Att Pedram kallar Nardos sin lillasyster gör att hon måste följa vissa regler/krav som lojalitet, respekt som han skapar själv. Rena Rama vansinnet och bara manipulativt vidrigt!

Alltså jag är glad att jag inte umgås med massa folk från orten. Skulle inte kunna hålla koll på alla släktskap och klara av alla offerkoftor och att alla spelar martyr.

Nu ska de BARA måla upp Emelie som boven i dramat. Hon manipulerade hans lillasyster. Hur kan hon göra så mot honom och mot hans lillasyster - Nardos.

Att jämföra folk som att de är någons bror/syster tycker jag är sjukt. De har känt varandra i två månader och aldrig träffat varandras vänner och föräldrar. Det är inte att vara som syskon enligt mig. Men jag kan ha fel.

Nu utmålar sig ett Maffiamöte mellan ortenbröderna: Peddi, Bögrim och Podde. Snälla produktionen - sätt igång soundtracket till Gudfadern.
2021-04-23, 18:13
Medlem
Nu blir det paktsnack turkosa har missat att flera kan spela än dem.
2021-04-23, 18:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
För i HELVETE. Om han ska vara så JÄVLA arg och upprörd på ngn är det väl Nardos.
Nu orkar inte jag mer av denna dubbelmoralskiten mer.

PATETISKA MÄNNISKOR. Hur gamla är ni? Vad har ni gått igenom i livet? OM DETTA NU ÄR SÅ HEMSKT; så är det ju bara helt SJUKT.

Ja absolut vara arg men förlåta biljoner gånger om hon är som en syster för honom! Jag har förlåtit så många gånger i mitt liv för betydligt värre saker än detta. Därför framstår Pedram för mig så patetisk just nu! Att vara långsint skapar ett helvete för de som är inblandade och drar ner stämningen och energin.
2021-04-23, 18:14
Medlem
Emelie blev så sur över att bli nominerad, fast hon själv gått in där och nominerat. Men samma regler verkar inte gälla för henne.

När hon sen fick reda på att en till skulle nomineras sken hennes ansikte upp av skadeglädje. Nu har hon suttit och manipulerat folk och vänt dem mot varandra till sin egen fördel. Hoppas inte Pedram åker. Som någon sa så är han omtyckt av alla där. Det finns en anedning till det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in