Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Ja det är kaxigt att hänga ut UA även om herrn är skum. Något som slagit mig när jag tänker tillbaka på tiden då pilot outades i serien är att Mariestad då pratade om TS. Därefter dementerade PW det indirekt, kan man till hundra lita på det? Om inte så är trion med TS, KM och UA intressant. Spekulerar: TS gm, KM halkar med/ser ngt och UA hjälper till att tysta ned. Eller tvärtom på de båda första. Ren spekulation men har efter en ikappläsning här svårt att helt släppa TS, det var namnet som dök upp först i byn när serien kom. Finns det annat som ”friar” honom som jag glömt? Å en sak vet jag:systrarna misstänker inte BW.
Du kan glömma dina spekulationer, man blir inte inblandad i mord för att sen bli talman i Sveriges riksdag, inte utan att det syns utanpå vill jag hävda. Typ piller-missbrukare-liknande.
Det hade framkommit för länge sedan om så vart fallet, så inte en chans att det skulle vara sanningen.
Apropå systrarna så skulle jag inte ens sätta ett rött öre på vad dom tror på. Är dom måntro medlemmar i "bombade blondiners klubb"?