2021-04-23, 16:55
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hmmm ja men vad farligt. Alltså är de helt pantade i huvudet eller. Hon säger ju bara det hon tror och de har inget bättre för sig. Dessutom så säger hon att hon brukar ha fel när hon spekulerar. Folk hör alltså vad de vill höra.

Emelie säger inte alltid att hon tror.
Men vi reagerar ju också starkt på en del saker som dem gör inne i huset även fast det inte berör oss. Jag tror ändå det väcker starkare känslor att vara så tätt inpå det hela.
2021-04-23, 16:55
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän! Exonph har redan dragit igång om hur tråkiga och dumma alla är som inte förstår att pAkT oCh InTrIgER är det som gör reality vÄRt AtT kOlLa på. Synd att hon (likt många andra nötter) missat den lilla detaljen att det hela inte handlar om paktandet i sig utan om EMELIE SOM PESCHON, som Nardos skulle sagt.
100%
2021-04-23, 16:58
Medlem
hittanemoos avatar
Jag skrev att om Pedram vann så önskade jag att han fick veta om haveriet inom fotbollen. Nu fick Adrian det istället. Måste svida för en fotbollsgalning.
Medlem
Contragulationss avatar
Hur kan man inte nämna Zlatans comeback i landslaget
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hmmm ja men vad farligt. Alltså är de helt pantade i huvudet eller. Hon säger ju bara det hon tror och de har inget bättre för sig. Dessutom så säger hon att hon brukar ha fel när hon spekulerar. Folk hör alltså vad de vill höra.

Well.. vi ser visserligen på samma program men har minst sagt olika analyser.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Delvis att Emelie sagt till merg att han röstat på honom men sen också hur hon sår frön i allas huvud och vänder dem mot varandra. Han har kommenterat några gånger att hon alltid säger att hon är så ärlig men detta är ju ganska slugt.

Jag skulle nog vilja säga att AD gärna vattnar de fröna Emelie har sått genom att hälla på extra gödsel på just de fröna till att bli köttätande växter som sen käkar upp varandra. "Adrians växthus" Öppet 24/7
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag skrev att om Pedram vann så önskade jag att han fick veta om haveriet inom fotbollen. Nu fick Adrian det istället. Måste svida för en fotbollsgalning.

Jag har inte hört ett smack om det. wtf
Medlem
hahaha fan vilket fattigt pris.
2021-04-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän! Exonph har redan dragit igång om hur tråkiga och dumma alla är som inte förstår att pAkT oCh InTrIgER är det som gör reality vÄRt AtT kOlLa på. Synd att hon (likt många andra nötter) missat den lilla detaljen att det hela inte handlar om paktandet i sig utan om EMELIE SOM PESCHON, som Nardos skulle sagt.
Mmhmmm jag har sett det. Hon är sådan jävla hycklare dock, som ba "AlLa äR sÅ KäNsLiGa iDaG" man ba snälla rara ska hon som gör en hönsfarm av en fjäder varannan dag säga. GAH blir så jävla provocerad av det där jävla kuk-kontot. STÄNG NER SKITEN helst igår.

OCH JA. Hennes fans tror att det har med sPeLeT att göra? Nej? HENNE SOM PESCHON FATTARu.
2021-04-23, 17:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han kommer inte klara av att hålla tyst.

Det har jag också svårt att tro att han ska kunna..Han kommer säga till Nardos att han var tvungen att vara ärlig med Pedram för att han är hans bro :P
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har inte hört ett smack om det. wtf

Har du inte läst tidningarna på en vecka? The Super Leauge har typ varit det största som hänt fotbollen på evigheter. Varit ramaskri i främst England. Synd att han har Joel att prata med detta om. Han fattade väl ingeting om det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fast va? Det stämde ju? Emelie satte galler i hennes huvud när det är EMELIE som det gällde i Nardos brev haha. Folket (anonym förövrigt, säkert BB) som indirekt varnar Nardos för Emelie.

Emelie själv fattade detta och la över allt på Pedram. Äcklig.

Sen att Nardos rösta på Pedram är ju hennes fel vilket hon själv sa, inte Emelies. Men Emelie är den vidriga och det har dom insett. GÖTT.

Fast va? Sen när blev Emelies Nardos målsman och ansvarig över hur hon röstar?
Nä. Köper inte det alls. En vuxen människa får ta ansvar för sina egna handlingar och punkt slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in