2021-04-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Svårt o hämnas på någon när killen har fortfarande mycket o förlora o Einar har miljoner!
Oavsett va han gör hans bror kommer aldrig komma tillbaka o detta ligger på hans samvete ingen annans!
Han måste börja inse att gunnen bryr sig inte vem du känner va har du för bakgrund när den lyftas mot ansiktet du e död
Ja, så. "Jag är större än er" https://www.youtube.com/watch?v=BDzhDNGoNrk

HAVAL din äckliga hora vad fan ska du göra!!!
Citera
2021-04-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Precis! Ingen som kunnat bekräfta säkert ännu att R va tjejen på plats men en del säger att de va hon. Isånnafall om hon var på plats så är det någon av dom två alternativen som stämmer nog om inte båda två hade inte blivit förvånad om hon både gowa honom och var otrogen mit Benji. Säkert fick hon en slant för de också så hon kan gå och spendera blodspengar på fina gucci väskor skor etc.

Däremot har Havals syster uttalat sig om att tjejen som var på plats inte ska va någon utav dom nämnda tjejerna och att hon inte är delaktig i något av detta och att hon står nära familjen.

Intressant endå att veta vem tjejen är de kan också va så att dom bara säger så för att sen själv inte få misstankar emot sig när hon dödas eller för att snuten inte ska plocka in henne så hon blir oåtkomlig. Den som vet med säkerhet vem tjejen var på plats snälla kom fram med ett namn!

Jag vet vem tjejen är och hon har knappt 100 följare på instagram. Hon lägger väldigt öppet ut bilder på D och de senaste dagarna har det bara varit videos och bilder på D för att hylla honom. Bara hennes närmsta vet vem hon är. Jag vill inte heller röja hennes identitet för det är faktiskt synd om henne. Men jag kan med mitt liv bekräfta att det inte är NÅGOT av de tjejerna som nämnts som var med D den natten. Den här tjejen skulle heller aldrig utsätta D’s liv för fara. Hon är inte inblandad i något kriminellt överhuvudtaget.
Citera
2021-04-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Jag vet vem tjejen är och hon har knappt 100 följare på instagram. Hon lägger väldigt öppet ut bilder på D och de senaste dagarna har det bara varit videos och bilder på D för att hylla honom. Bara hennes närmsta vet vem hon är. Jag vill inte heller röja hennes identitet för det är faktiskt synd om henne. Men jag kan med mitt liv bekräfta att det inte är NÅGOT av de tjejerna som nämnts som var med D den natten. Den här tjejen skulle heller aldrig utsätta D’s liv för fara. Hon är inte inblandad i något kriminellt överhuvudtaget.

Lägg av fram med namn om du vet! Du är isånnafall delaktig till att oskyldiga tjejer pekas ut. Om de nu är så att du vet vem tjejen på plats är så ut med det! Sanningen kommer endå komma fram tillslut och tills dess kommer bara fler kanske oskyldiga tjejer pekas ut och terras.
Citera
2021-04-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Ja, så. "Jag är större än er" https://www.youtube.com/watch?v=BDzhDNGoNrk

HAVAL din äckliga hora vad fan ska du göra!!!

Som han säger i låten sånt går inte o glömma!

Jag börjar digga Einar han visar att han e ingen jaffar byn ingen kan skäms ut honom utan o inte betala!

Vårbynetverket o Haval gjorde stort misstag när de underskattade svennen!

Jag tror de kan inte vinna detta kriget kommer hända Samma sak med de som hände med Mekkys ligan när de kidnappade judes familje medlem på hopp att de kan känna pengar!
De ligger under marken för man ska inte skoja med människor som kan lägga en mille per skallen utan problem då Till o med Dina grabbar kan bli Dina mördare!
Citera
2021-04-23, 17:18
Medlem
Citat:
Jag tror de kan inte vinna detta kriget kommer hända Samma sak med de som hände med Mekkys ligan när de kidnappade judes familje medlem på hopp att de kan känna pengar!
De ligger under marken för man ska inte skoja med människor som kan lägga en mille per skallen utan problem då Till o med Dina grabbar kan bli Dina mördare!
Vilket krig? Einar kommer inte gå på VNT eftersom det inte var provat men Yasin och Haval lever nog farligt
Citera
2021-04-23, 17:24
Medlem
Citat:
Vilket krig? Einar kommer inte gå på VNT eftersom det inte var provat men Yasin och Haval lever nog farligt

Om han va inte kappabel o göra sånna saker innan efter kidnapningen e jag 100% att de går inte en enda dag i hans liv där han inte tänker på att alla som var i rummet ska dö!
Citera
2021-04-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen

Bra!

Folk är galna och saknar kritiskt tänkande. De tror det är viktigare att GENAST få någon att lägga skulden på än att det faktiskt stämmer. Åldern spelar väl in - vuxna inser att ledtrådar pekar åt olika håll och mycket fakta saknas så alla teorier kan vara fel än så länge. Spekulera är normalt men man behöver ju inte härja runt och hota folk pga rykten.

Kan tycka lite synd om Einar med (om han är oskyldig) för situationen han hamnat i och kidnappningen förtjänade han inte. Men med tanke på hans kändiskap, raptexter, musikvideor och att han posar med vapen och kriminella profiler i sociala medier så har liksom gett sig in i leken. Inte så han förtjänar bomber eller mordhot men våra spekulationer får han räkna med.
Dessutom, Einar och Yasin har möjlighet att hålla sig undan utomlands, de har kontakter med våldskapital etc.

En vanlig tjej som kanske bor i ett lägenhetsområde och måste åka tunnelbana till jobbet/skolan tycker jag mer synd om att bli uthängd och misstänkliggjord. Kanske inte han resa till Dubai eller London ett par månader eller har tillgång till skydd.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-04-23 kl. 17:49.
Citera
2021-04-23, 17:48
Medlem
Citat:
Om han va inte kappabel o göra sånna saker innan efter kidnapningen e jag 100% att de går inte en enda dag i hans liv där han inte tänker på att alla som var i rummet ska dö!

Herregud, du svänger helt beroende på hur din cannabis slår. Du sa ju precis att Einar gråter sig till sömns varje natt.
Citera
2021-04-23, 17:49
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryz0n
Jesus kristus vilka snorungar det finns här inne. Jobbar ni på flashback eller har ni inget bätte för er?. Om Einar INTE öppnar sin käft och bevisar att han är oskyldig så kommer han bli avrättad av Haval, vårbyntäverket samt dem på havals sida.
Einar borde börja prata nu från sin egna käft och inte Marcus 21 år som ska säga saker på fucking Flashback åt honom.

Om Einar inte börjar prata så är han och hans familj illa ute. Haval brinner just nu inne på häktet.

Någon som vet om Einar är i Sverige? En vän sa att han gömmer sig i Dubai.

Citat:
Kan också säga att kurder är ett extremt speciellt folk.
Dem är riktigt jäääävla hämndlystna. Dem kommer inte ge sig förräns det blir öga för öga tand för tand. Kurder är världens snällaste människor och trevliga/välkomnande men när det gäller att få hämnd kan ingen stoppa dem.
Haval kommer få hämnd.
Vilket jävla dravel du kommer med.
Så du har talat med Haval inne på häktet och vet att han kokar?
Tillåt mig att tvivla.
Så du menar att Einár måste gå ut och dementera att han inte har mördat daro, för om han inte gör det, så måste han vara skyldig till det? Vad är det för märklig omvänd bevisbörda?
Jo tack, vi är väl medvetna om den ruttna hederskulturen kurder har, mördar sina egna döttrar (fadime, pela). Har du nån koll överhuvudtaget på kurder i Sverige så vet du att dem har dött som flugor de senaste åren i olika mordfall kopplade till den undre världen.
Det finns några högt uppsatta kurder i den undre världen men Haval tillhör inte en av dom.
Så nej, han kommer inte göra ett jävla skit, för han sitter inlåst och kommer fortsätta med det ett par år framöver.
Citera
2021-04-23, 17:56
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Grabben jag känner hundratals kurder och är själv bosnier och bott i familjehem i 7 år hos en stor kurdisk familj
Kurder dödar inte politiska motståndare för att tysta ner dem, som Turkiet och Iran är experter på att göra.
V
-
Kurder håller inte på med hedersmord längre, hedersmord är normalt bland turkar, afghaner, pakistanier och många fler. Har varit med om flera kurdiska vänner som har okontrollerbara och lösa systrar men dem kan inte göra något utan att vara besvikna.

Om du ska vara sådär äckligt fördomsfull kan jag lika gärna dra skitsnacket om att ni svenskar är experter på skattesmitning, barnvåldtäkt och pedofili
Så håll bara käften nu med ditt skitsnack va, dina fördomar håller inte i en civiliserad diskussion

Vem var det som hade fördomar?
Citera
2021-04-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ok då då. Men fattar inte.

VNT utmålas i massmedia som "ena arme" och riktig maffia de borde då tjäna stora summor på narkotika. Varför lägga ner mycket tid och resurser på Einar med särskilda bomber mm. Det förstår jag faktiskt inte. Kan någon förklara. Tack!

Ja, precis. Har funderat över det också. Att kidnappa artister verkar riskabelt och dumt ur deras perspektiv.
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
En fundering...
Vårbynätverket verkar som sagt välorganiserat och de har en löpande verksamhet som jag antar drar in rätt bra med pengar. I a f för dem i toppen. Om det inte var för encro (som de inte förutsåg) hade de kunnat köra på med detta och Polisen hade svårt att sätta dit dem, särskilt ledarna, som såg till att inte smutsa sina egna händer.

Kidnappningen -
Trodde de verkligen att E skulle betala 3 miljoner och att de skulle komma undan? Då BO är en av Sveriges mest kända artister, då de fotodokumenterar det hela och sedan sprider bilder på Internet. Då två inblandade är kända artister. Trodde de verkligen att de skulle kunna flyga under radarn med detta? Var det värt alla riskter? Det känns som att de plötsligt fick hjärnsläpp och greps av irationell girighet, avundsjuka eller vad det kan vara. De la ganska mycket tid med många inblandade då de försökte/planera att genomföra kidnappningen flera gånger. Kidnappa en känd artist i centrala Sthlm och föra honom till Vårby... Noggrann fotodokumentation av alla brott...Mycket som kan gå fel. Och sedan många att dela bytet med...

Hur fan tänkte de? Även utan Encro så skulle nog det projektet gått snett.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-04-23 kl. 18:08.
Citera
2021-04-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Det finns några högt uppsatta kurder i den undre världen
Är det några i "Kostymerna" du tänker på? Berätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in