2021-04-23, 16:47
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Usch, om ngn där inne är falsk och äcklig, är det enligt mig Nardos.
Berätta om hur hon röstat - MEN lägga ALL SKULD på sin bästis. Äeehh, fy fan. Väx upp.

Jag håller med om att hon själv inte tar ansvar för det. Manipulerad eller ej så har hon ändå gjort valet. Men hon sa att hon inte vill blanda in Emelie i det om hon pratar med Pedram för hon vill stå för det själv.
2021-04-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Är det någon som vet varför Adrian är upprörd? Vad har han ens med detta att göra? Konstig kille det där.

För att Emelie ska ha sagt att Adrian förmodligen var en av de som lagt sin röst på Mergim.
2021-04-23, 16:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tro mig AD kommer prata med Emelie om detta och då kommer hon hugga på Mergim som kommer få ett psykbryt, Sedan kommer Nardos så ensam som en skitunge hon är!

Mergim är samma skit som han var förra säsongen vare sig han vill eller INTE, Han är ett gift i huset han klarar inte av se folk lyckliga eller annat utan han ska ha INTRIGER bara hoppas BB ger han en varning eller tar ut han omedelbart för nu är det regelbrott han gör!

Riktigt. Albanjäveln är ett mänskligt gift. Han mår jättebra just nu
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Joel är så rar, en liten farbror som har en trevlig väst hemma, han är underbar å så rolig utan att veta om det.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Perfekt, make är hemma tidigast vid 23-tiden kan jag ha fredagsmys med dårarna.
Hur många gånger har det gått i brallan för Mergim, det är just sådant här han lever på, det är hans syre i livet.

Mergim är i 7th heaven.. Ögonen blixtrar av upphetsning. Adrian går och smider planer under mössan för hur kan på mest maxade sätt ska få Emelie i sämst dager :P Hoppas bara att de inte kommer undan med att smyga med detta utan att allt kommer upp i ljuset på fyllan.
2021-04-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det blir klirr i glaaas när Emelies planer går i kraaas.

Kan dock inte låta bli att oroas över den eventuella offerkavajen hon kommer klä sig i med tillhörande buhu så synd om mig martyr alla mot en jag e ensam. Det kommer gynna henne på utsidan. Får bara hoppas hon sitter mot Tanja och typ Simon nästa vecka!
Önskar jag hade en SLUSS jag med pga vill bli full för Surmelies förfall skull men har ingenting att bli full på

Men jag meeeeeed. Hennes fans kommer ju få det att se ut som att Nardos och Mergim dödssviker henne och det kommer vara såååå synd om henne som blir såååååååå sviken av sin beeasta veeen.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
För att Emelie ska ha sagt att Adrian förmodligen var en av de som lagt sin röst på Mergim.
Eller snarare:

"Jaaaug Veeejt! aaaTT Aaadrian laaauuu siiin Röööuusst påp dEEeeij Meeergim!"
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hmmm nu borde kanske emelie gå till Simon och säga vad nardos sa om honom igår

Det kommer hon göra om bomben exploderar ikväll, annars inte.
Medlem
Snälla Mergim, håll dig lugn och kontrollerad som nu! Så sjukt roligt att höra honom. Funderar på om han och Nardos kör ett alldeles eget spel... en dubbelfuling, liksom. Åååå jag vill se vart detta tar vägen!!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror du?

Själv tror jag att det här exploredar i fejset på Emelie. Det är hon som blir den hatade.
nej hon anar att det finns en gruppering men hon vet inte vilka det är som håller på med det, AD kommer förklara det han hört och fråga dem vad som är sant eller ej sedan är det game on!

men som jag sagt på Måndag är Mergim ute då slipper man det giftet och gruppen tar Nardos som nominerad, Det kommer försvinna dem som lyssnar på Mergim och hans fantasier och hjärnspöken!
2021-04-23, 16:50
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tro mig AD kommer prata med Emelie om detta och då kommer hon hugga på Mergim som kommer få ett psykbryt, Sedan kommer Nardos så ensam som en skitunge hon är!

Mergim är samma skit som han var förra säsongen vare sig han vill eller INTE, Han är ett gift i huset han klarar inte av se folk lyckliga eller annat utan han ska ha INTRIGER bara hoppas BB ger han en varning eller tar ut han omedelbart för nu är det regelbrott han gör!

Mergim är värre än förra året. Nu har han inte Lennie som kan lugna ner honom. Dessutom så har han hybris. Hur fan kunde bb ta in honom igen. Han och Victoria har förstört så mycket av denna säsongen.
2021-04-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Joel är så rar, en liten farbror som har en trevlig väst hemma, han är underbar å så rolig utan att veta om det.

Han är slug och vidrig. Spelar dum och har gjort sedan dag ett.
Aldrig träffat en bög som inte har känsla för spel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in